quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Valt er nog iets met mijn UI te doen? Een roodwitblauw of oranje achtergrond misschien? Of een klein vlaggetje op haar wang.
Je huidige UI is wat uitgerekt, dus als het WK is afgelopen kan je deze gebruikenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Mijn ui heeft een rode trui, kan ze een oranje trui krijgen?
Baas!!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:52 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Je huidige UI is wat uitgerekt, dus als het WK is afgelopen kan je deze gebruiken
[ afbeelding ]
Hier je WK UI
[ afbeelding ]
Zal eens wat proberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand een oranje randje aan mijn UI toevoegen en een bal in een hoekje ofzo? En dan de zwarte achtergrond van de 'moirapoly' flash rood-wit-blauw maken ofzo?
Of andere suggesties van het creatieve peentbrein
Thanks broquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien dat photoshop meester HeaN82 een bal of vlag kan toevoegen
quote:Op zondag 25 mei 2014 13:49 schreef Borizzz het volgende:
Ik wil graag het graafschap logo, dat oranje wordt, dan op een voetbal terechtkomt en waarmee dan door een speler een doelpunt wordt gemaakt.
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Treehut362 het volgende:
ik laat het zoJouw UI is inderdaad al hip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unita stamus, cadimus dividui
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil graag een Duitse vlag als UI. Niks speciaals, gewoon een Duitse vlag.
Wie o wie kan me er aan 1 helpen?
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan ik een compleet oranje ui krijgen? Ziet er niet uit denk ik, maar ik heb toch al een lelijke ui
is de mijne lastig, of ben ik te ongeduldig ?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:32 schreef crv het volgende:
lang leve de UI-en painters
kan iemand Joey (zie onder) omtoveren tot een Oranje-Fan a.u.b.
Bijvoorbeeld de AH- hamster met het hoofd van Joey of zo. andere suggesties zijn ook welkom
bij voorbaat dank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
kan iemand iets met mijn mutley? een vlaggetje of rood-wit-blauwachtergrond, een voetbal(lenregen) of iets dergelijks?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 06:11 schreef crv het volgende:
[..]
is de mijne lastig, of ben ik te ongeduldig ?
[ afbeelding ]
Deze mag ook gecombineerd worden met Joey
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |