Alle gebouwen er omheen waren beschadigt door instorten niet alleen wtc 7.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
WTC 1 was wel selectief op zo'n manier WTC 7 te raken.
nee, gebouwen naast WTC 7 zijn niet beschadigd.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alle gebouwen er omheen waren beschadigt door instorten niet alleen wtc 7.
plaatje is groot klik er maar eens op en kijk nog eens goed,
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, gebouwen naast WTC 7 zijn niet beschadigd.
Nou die zijn dus echt wel beschadigd. Allemachtig.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:43 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img89.imageshack.us/img89/8392/wtc3biggart.jpg (copy/paste deze link) ]
zo zijn er wel veel meer te vinden, maar heb ik geen zin aan.
quote:The anniversary is particularly poignant for the CUNY community. The university lost scores of students, employees and alumni. More than 100 John Jay students and alumni in the uniformed services died. When WTC tower seven collapsed, it fell against BMCC's Fiterman Hall, a seventeen story building that ultimately had to be demolished.
nee das een beetje stof.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou die zijn dus echt wel beschadigd. Allemachtig.
dat is achter WTC 7quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Montagui het volgende:
Check ook The Borough of Manhattan Community College’s Fiterman Hall.
[..]
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef THEFXR het volgende:
Borough of Manhattan Community College’s Fiterman Hall.
-edit, doe maar niet-quote:
geen schade?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
-edit, doe maar niet-
Fiterman hall ligt achter het opgeblazen WTC 7
maar de gebouwen naast WTC 7 hebben geen schade
snap je echt niet wat ik bedoel of wil je het niet snappen?
je snapt wel, dat ik het over de selectieve keuze heb van WTC 1, om WTC 7 zo te beschadigen dat het later gewoon zou kunnen instorten, waarbij ik van overtuigd ben dat het een CD was.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen schade?
Ik geloof niet dat je de ernst van de situatie in zag of wel, overal lag puin strate n verderop hebben ze nog van alles weer gevonden.
Ik ga morgen wel wat foto's voor je opzoeken.
Ik begrijp je helemaal, en 4 a 5 jaar geleden was ik het met je eens, tot ik me toch maar even ben gaan verdiepen in het instorten van dit gebouw.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je snapt wel, dat ik het over de selectieve keuze heb van WTC 1, om WTC 7 zo te beschadigen dat het later gewoon zou kunnen instorten, waarbij ik van overtuigd ben dat het een CD was.
we gaan samen een zaak beginnen, een CD bedrijf wat met behulp van kerosine gebouwen netjes slopt binnen hun footprint.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, en 4 a 5 jaar geleden was ik het met je eens, tot ik me toch maar even ben gaan verdiepen in het instorten van dit gebouw.
De bouw van dit gebouw de bouw van de overige gebouwen die er omheen staan en de grote hoeveelheid puin wat naar beneden viel.
zoals ik al tegen el_matador had gezeg gooi een bak steen op een auto en je krijgt een deuk gooi een palet bakstenen tegen een auto en er is een pannenkoek van over.
pak nu die zelfde palet met bakstenen en gooi dat in een garage met een paar staanders waar het dak op leunt gooi er nog wat kerozine en vuur bij in.. en wacht even..
waarom een garage simpel zo was de bouw een grote hal met paar staanders waar grote deel van gewou op rust beschadig deze en kijk naar het resultaat.
Ehm nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we gaan samen een zaak beginnen, een CD bedrijf wat met behulp van kerosine gebouwen netjes slopt binnen hun footprint.
lees jij dan de andere delen maar terug tot topic 1!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm nee.
Ik ga het ook maar niet verder uitleggen lees de laatste 12 topics maar terug dit is te vaak al uitgelegd.
Nee, niet apart, volg al sinds dag 1 en heb me vanaf die tijd in verdiept.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:26 schreef El_Matador het volgende:
Guyver, begrijp ik nu goed dat jij eerst een "truther" was en nu een "believer"??
Als dat zo is, is het wel heel apart; hoe meer er naar buiten komt, hoe meer jij het "officiele" verhaal gelooft?
waarom ik post al sinds die tijd hier al is het onder andere usernamen ..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lees jij dan de andere delen maar terug tot topic 1!
Dus je andere usernamen waren gebanned en dit is je huidige?quote:Op woensdag 2 april 2014 23:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
waarom ik post al sinds die tijd hier al is het onder andere usernamen ..
Nee login, auto login..quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus je andere usernamen waren gebanned en dit is je huidige?
Come on, laten we het inhoudelijk houden. genoeg stof tot discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus je andere usernamen waren gebanned en dit is je huidige?
hou op, we zijn al 82 topics met discussie bezig, ik zie steeds dezelfde dingen voorbij komen en er komt geen nieuws meer uit, dus blijf dan maar lekker ronddraaien.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Come on, laten we het inhoudelijk houden. genoeg stof tot discussie.
Ik vind je theorie over neergeschoten united 93, best aan nemelijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Come on, laten we het inhoudelijk houden. genoeg stof tot discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |