SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 30-03-2014 23:34:28 ]
#kutlevenquote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had deze week maar 1 werkdag. Dus at minder brood. Gelijk 1,5 kilo kwijt in 1 week
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.quote:
:squote:
Opgehoopte stoelgang?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef FL_Freak het volgende:
Ik had deze week maar 1 werkdag. Dus at minder brood. Gelijk 1,5 kilo kwijt in 1 week
Jij bashed mij ookquote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.
[..]
:s
Wil je een tweede kans?
Graag. Ik weet alleen niets beters dan dit zo 1,2,3. ;$quote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crewbash ook nog. Dit miste er nog aan mijn eerste ban-aanvraag. Het dossier en zijn uitkomst is bij deze wel gesloten.
[..]
:s
Wil je een tweede kans?
Tijdelijk vervangende TT dan maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag. Ik weet alleen niets beters dan dit zo 1,2,3. ;$
houd je bek johquote:Op zondag 30 maart 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
kvin het gwoon egt niet leuk meer hor :s ik heb ook gevoelens
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijdelijk vervangende TT dan maar.![]()
Ah, extra fijn wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
Arno Vermeulen is gast. Ja.
Jawel, ik heb niet voor niets een seizoenkaart bij Feyenoord.quote:
Je maakt het jezelf niet gemakkelijk, zoon.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
Jawel, ik heb niet voor niets een seizoenkaart bij Feyenoord.
je bent zelf je zoonquote:Op zondag 30 maart 2014 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf niet gemakkelijk, zoon.
Immers > Fellaini. Het is belachelijk dat Immers nog niet bij het Nederlands elftal zit.quote:
Oh dat ijsmerk, laat maarquote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In mijn B&J-tijd zei ik altijd tegen je: "Raad eens wat ik heb."
Vervlogen tijden.
Je eet dan ook geen B&J meer. Ik ben stiekem een beetje teleurgesteld. Je kan dit soort geinigheden wel met je avondeten doen. Dan kan ik kiezen tussen Mexicaans en dat soort shit. Tenzij jij je leven helemaal gebeterd hebt, dan wordt ook dat lastig.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
In mijn B&J-tijd zei ik altijd tegen je: "Raad eens wat ik heb."
Vervlogen tijden.
In één keer goedquote:Op zondag 30 maart 2014 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan ik kiezen tussen Mexicaans en dat soort shit.
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers > Fellaini. Het is belachelijk dat Immers nog niet bij het Nederlands elftal zit.
- Jan Mulder
je slaat een beetje door in je actquote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer niet. Gelukkig hoef ik hem niet meer wekelijks te verdedigen.
Immers
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer niet. Gelukkig hoef ik hem niet meer wekelijks te verdedigen.
Immers
Wat een toevalquote:
Dat doe ik al 2/3 jaar. Gewoon een geniale gast. Het was wellicht nog mooier geweest als hij zichzelf echt een transfer naar Italie had gebluftquote:
watquote:
okquote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik al 2/3 jaar. Gewoon een geniale gast. Het was wellicht nog mooier geweest als hij zichzelf echt een transfer naar Italie had gebluft
vervelendquote:Op zondag 30 maart 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit ervaar ik als een provocatie.
Ik las het verkeerd. Excuus.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik al 2/3 jaar. Gewoon een geniale gast. Het was wellicht nog mooier geweest als hij zichzelf echt een transfer naar Italie had gebluft
[..]
wat
Niet best.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe is het met je Curve-verslaving gesteld?
Ik win eigenlijk best veel tegenwoordig. Maar ik durf nog niet in de FOK!-room te komen, daar heb ik al zoveel verloren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet best.Gelukkig heb ik nog andere dingen te doen overdag. Tevens wordt het ook een beetje saai.
voor wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al benaderd door een hoge FOK!-heer?
Ik had geen mietje achter je gezocht Hooi. En dan vergeet je dat je Snow en mij nog af en toe hebt die op een slechte dag het niveau af en toe omlaag halen.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik win eigenlijk best veel tegenwoordig. Maar ik durf nog niet in de FOK!-room te komen, daar heb ik al zoveel verloren.
Mijn ranking is me heilig.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had geen mietje achter je gezocht Hooi. En dan vergeet je dat je Snow en mij nog af en toe hebt die op een slechte dag het niveau af en toe omlaag halen.
Swsquote:Op zondag 30 maart 2014 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze struggles allemaal door de hoge heren in den haag
Wtf Hooi, wtf.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk, dit brave volk heeft dit lied speciaal voor mij geschreven.
Wat een prachtig nummer. En ik wil ook knielen voor Mijn Heer!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk, dit brave volk heeft dit lied speciaal voor mij geschreven.
Kom, mijn Zoon. Kniel en leg je hoofd op mijn voeten.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een prachtig nummer. En ik wil ook knielen voor Mijn Heer!!!
Sta mij toe Messias en ontferm u over mij
Helaas onmogelijk te combineren want weet pas elke dag rond 17.00 of ik kan werken of niet de volgende dag.quote:
Dat is wel zuur zeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas onmogelijk te combineren want weet pas elke dag rond 17.00 of ik kan werken of niet de volgende dag.
Andere baan zoeken die je gewoon een vast aantal uur laten werken.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas onmogelijk te combineren want weet pas elke dag rond 17.00 of ik kan werken of niet de volgende dag.
Ik kan je voor de gein mijn CV een keer laten zien. Ik lijk echt zon jobhopper. Dar heeft mij wel wat sollicitaties gekost. Ik moet even eem hele tijd hier een stabiel werk verleden creëren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Andere baan zoeken die je gewoon een vast aantal uur laten werken.
Je hoeft niet gelijk deze baan op te zeggen terwijl je verder aan het kijken bent.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan je voor de gein mijn CV een keer laten zien. Ik lijk echt zon jobhopper. Dar heeft mij wel wat sollicitaties gekost. Ik moet even eem hele tijd hier een stabiel werk verleden creëren.
Klopt maar ondanks dit systeem heb ik het wel enorm naar mijn zin en dat vind ik ook wel belangrijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk deze baan op te zeggen terwijl je verder aan het kijken bent.
Dat is het belangrijkst man. Kunnen niet veel mensen zeggenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt maar ondanks dit systeem heb ik het wel enorm naar mijn zin en dat vind ik ook wel belangrijk.
Dat pak je dan ook totaal niet handig aan. Je hoeft helemaal niet alles op je CV te zetten. Je kan met gemak wat banen weglaten, of op je CV alleen banen zetten die voor die sollicitatie er toe doen. Dan moet je wel kunnen uitleggen waarom je bijv. ~ 3 maanden niet gewerkt hebt. Dat is altijd minder erg dan 5 banen in 3 maanden neerzetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan je voor de gein mijn CV een keer laten zien. Ik lijk echt zon jobhopper. Dar heeft mij wel wat sollicitaties gekost. Ik moet even eem hele tijd hier een stabiel werk verleden creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef Goedzooi het volgende:
Ik ben waarschijnlijk Truus in het toneelstuk![]()
KLB / Toneelstuk opvoeren op school
En ze gaan het stuk aanpassen zodat de jongens geen vrouwenrollen krijgen.![]()
![]()
En de uitvoering is al op 24-06-2014![]()
![]()
![]()
En het telt als een examen![]()
![]()
![]()
goeiemorgen TruusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dit. Je moet jezelf zo goed mogelijk promoten.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat pak je dan ook totaal niet handig aan. Je hoeft helemaal niet alles op je CV te zetten. Je kan met gemak wat banen weglaten, of op je CV alleen banen zetten die voor die sollicitatie er toe doen. Dan moet je wel kunnen uitleggen waarom je bijv. ~ 3 maanden niet gewerkt hebt. Dat is altijd minder erg dan 5 banen in 3 maanden neerzetten.
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:19 schreef Goedzooi het volgende:
Ik ben waarschijnlijk Truus in het toneelstuk![]()
KLB / Toneelstuk opvoeren op school
En ze gaan het stuk aanpassen zodat de jongens geen vrouwenrollen krijgen.![]()
![]()
En de uitvoering is al op 24-06-2014![]()
![]()
![]()
En het telt als een examen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best wel ja.quote:
lol.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:46 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Best wel ja.
Maar dat is mijn eigen schuld, ik had geen Stargate moeten kijken tot 00:30 uur
lekker repeteren voor je toneelstukquote:
Ook dat nogquote:Op maandag 31 maart 2014 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker repeteren voor je toneelstuk
leuk als enige meisjequote:
wel genoeg aandacht zekerquote:Op maandag 31 maart 2014 09:51 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Dat boeit mij eigenlijk niet zo heel veel.
Meh valt wel mee, ze kijken liever naar mooie vrachtwagens, auto's en hun telefoon.quote:
hommo'squote:Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Meh valt wel mee, ze kijken liever naar mooie vrachtwagens, auto's en hun telefoon.
Kan niet,, ze kijken ook graag naar de meisjes van de stewardessenopleiding.quote:
is goedzooi niet zo knap dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:55 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Kan niet,, ze kijken ook graag naar de meisjes van de stewardessenopleiding.
Ik kan hieruit opmaken dat je maar een A cup hebt dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Meh valt wel mee, ze kijken liever naar mooie vrachtwagens, auto's en hun telefoon.
vriendje boeit niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:56 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, en ik heb een vriendje dus ze durven niet te kijken...
de vrouwen die we bij werktuigbouw in de klas hadden waren ook niet de aantrekkelijkstequote:Op maandag 31 maart 2014 09:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan hieruit opmaken dat je maar een A cup hebt dan?
Vanaf C en meer dan kijken ze welOf je moet oerlelijk zijn.
Dan juist op schoolfeesten/stapavonden ze gewoon lekker neuken. Dat soort dames zijn gek in bed.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriendje boeit niet.
en pics ter beoordeling
[..]
de vrouwen die we bij werktuigbouw in de klas hadden waren ook niet de aantrekkelijkste
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan juist op schoolfeesten/stapavonden ze gewoon lekker neuken. Dat soort dames zijn gek in bed.
wijze levenslessen hierquote:Op maandag 31 maart 2014 10:03 schreef Monopoly het volgende:
Maar altijd oppassen. Het lijkt allemaal leuk en lachen als je stille meiden batst, maar als ze de crazy look in de ogen hebben moet je je snikkel er zeker niet in douwen. Daar komt echt alleen maar gezeik van.
quote:
Hallo!quote:
ik snap niet hoe sommige mensen iets zo ver kunnen laten komenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef Monopoly het volgende:
Vreselijk lopen opwinden om dit soort mensen
WGR / woning nood, wat te doen?
KLB / Ben ik mod? 2quote:
maar niks boeiends dus?quote:
Het was behoorlijk boeiend. Vond ikquote:
maak jij zoveel vies dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
Voor de 6de keer in een week tijd de wasmachine aan!!
Valt mee maar de wasmand zat helemaal vol met was mij en mijn vriend. En in 2 dagen tijd maken we samen wel genoeg smerig voor een volle wasmachine (hij werkt in een fabriek dus moet ook regelmatig zijn werkkleding uitwassen). En ik heb mijn dikke vest/jas er nu in zitten *eindelijk* en dat neemt ook veel ruimte inquote:
moet hij zn werkkleding zelf wassen?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt mee maar de wasmand zat helemaal vol met was mij en mijn vriend. En in 2 dagen tijd maken we samen wel genoeg smerig voor een volle wasmachine (hij werkt in een fabriek dus moet ook regelmatig zijn werkkleding uitwassen). En ik heb mijn dikke vest/jas er nu in zitten *eindelijk* en dat neemt ook veel ruimte in
Ja? Dat gaat zijn baas niet doenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet hij zn werkkleding zelf wassen?
nee, maar een wasserette welquote:Op maandag 31 maart 2014 11:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja? Dat gaat zijn baas niet doen!
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 31 maart 2014 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar een wasserette wel
althans. hier wel, en bij mn vorige werk ook
quote:Louis visits LA's most famous hospital, the Cedars-Sinai Medical Centre in West Hollywood, where he meets patients battling for their lives against serious illnesses.
America spends a huge amount on health care and a hefty proportion goes on end of life care, with a wide and expensive array of treatments on offer to those with insurance or who qualify for government funded programmes. Louis talks to patients and their families as they face some of the toughest decisions imaginable - whether to accept death and die in relative comfort, or to gamble on further, possibly painful treatment in the hope that it will cure them or prolong their life. He also talks to the doctors whose job it is to guide people through this traumatic process.
Over several months Louis explores the American way of death, which often involves never giving up and keeping faith right to the end.
Al bijna 2 wekenquote:
ach ja, ik moet mn "werk" kleding ook zelf wassenquote:
Je riep net dat dat gedaan wordt?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik moet mn "werk" kleding ook zelf wassen
450 bitches, dat is echt fantastisch.quote:Op maandag 31 maart 2014 12:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
teefjes uitgeven?
Ik kreeg gewoon in euro's uitbetaald
werk kleding van de mensen in de werkplaats, dus de overals enzo worden gewassen, maar aangezien ik gewoon in mn eigen hemd en spijkerbroek op het werk zit, moet ik ze ook zelf wassenquote:Op maandag 31 maart 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je riep net dat dat gedaan wordt?
Of ik snap hem niet
Oh hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werk kleding van de mensen in de werkplaats, dus de overals enzo worden gewassen, maar aangezien ik gewoon in mn eigen hemd en spijkerbroek op het werk zit, moet ik ze ook zelf wassen
in bepaalde fabrieken moet je ook zuurwerende kleding aan, die mag je sowieso niet zelf wassen maar moeten apart behandeld worden anders zijn ze niet meer zuur werend..quote:Op maandag 31 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hahaNou ik vind het wel netjes dat ze dat daar doen. Mijn vriend moet zijn vieze vettige kleding gewoon meenemen naar huis
quote:Op maandag 31 maart 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in bepaalde fabrieken moet je ook zuurwerende kleding aan, die mag je sowieso niet zelf wassen maar moeten apart behandeld worden anders zijn ze niet meer zuur werend..
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef paardehaar het volgende:
eerst met zijn alle marcel roubos pakken en smerige streken uithalen
maar wat laag om in te breken bij een kind van 10 op haar computer
en via haar hyves te spreken en jullie zeggen wat van een ander kijk eerst naar jullie zelf wat een stelletje kneuzen zijn jullie
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:06 schreef wietparkiet het volgende:
Hoorde dat je ging samenwonen met je nieuwe vriend
Leuk man
Aitquote:Op maandag 31 maart 2014 13:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan bijna verhuizen nog een paar muren verven en een vloer erin.
goeien garp xDquote:Op maandag 31 maart 2014 13:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moest je niet naar de backstreetboys ?
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:49 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heet dat niet doorzichtige stukje nagel wat meestal uitsteekt en je dus afknipt?
Stukje nagel?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:49 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heet dat niet doorzichtige stukje nagel wat meestal uitsteekt en je dus afknipt?
Geen ideequote:Op maandag 31 maart 2014 14:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat voor kut grappen gaan bekende Nederlanders nou weer bedenken
En natuurlijk wil ik jou ook meetenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En natuurlijk wil ik jou ook meeten
gezellig.quote:
Kun je zien in het topic.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:11 schreef Ro-ald het volgende:
Hoeveel mensen komen er 10 mei? Ik weet nog niet of ik ga
staan daar ook al de mensen in die een week van te voren of zelfs een dag van te voren afhaken?quote:
Hopen dat Braddie komtquote:Op maandag 31 maart 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staan daar ook al de mensen in die een week van te voren of zelfs een dag van te voren afhaken?
Nee maar niemand weet toch de vraag op het antwoord dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
staan daar ook al de mensen in die een week van te voren of zelfs een dag van te voren afhaken?
Wat voor werk doe je nu dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar wel al 27362 keer meer zekerheid als mijn vorige baan bij de post
Oh, dus ik kan via jou iets regelen dat van de vrachtwagen is gevallen?quote:
ja man gratiz jatogquote:Op maandag 31 maart 2014 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus ik kan via jou iets regelen dat van de vrachtwagen is gevallen?
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef Rezania het volgende:
Er was gisteren nog reclame voor een chille zomer playlist op Spotify, en nu kan ik hem niet meer vinden.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil See by Chloe kopen, alleen die is 50 euro voor zo'n miniflesje.
Kijk dit eens: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1407291quote:
laten kopen door vriendjequote:Op maandag 31 maart 2014 15:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wil See by Chloe kopen, alleen die is 50 euro voor zo'n miniflesje.
Unf Babequote:Op maandag 31 maart 2014 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier Classique 20ml 35¤ vind ik al duur
Is duur ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jean Paul Gaultier Classique 20ml 35¤ vind ik al duur
vliegticket boeken en tax free shoppenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is duur ja.En om nou meteen 70 neer te leggen voor zo'n huge ass fles van 75ml
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegticket boeken en tax free shoppen
Gebookmarked.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Snow (en andere parfumliefhebbers) check die link even
Vaatwasserquote:
Yes! En met jou?quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaatwasser
[..]
Yes! En met jou?
Heel fijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heel fijn!weet ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Deed ik ook altijdquote:
Pffffffffffffffffffff duurt lang!quote:
als je het elke dag doet valt het best meequote:Op maandag 31 maart 2014 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd![]()
Afschuwelijk klusje
zou sowieso deze week pas bericht krijgen, dus kan nog wel ff durenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffff duurt lang!
Laminaat?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Paar muren nog verven en een vloer erin.
Elke dag afwassen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het elke dag doet valt het best mee
[..]
zou sowieso deze week pas bericht krijgen, dus kan nog wel ff duren
ja, als ik dat niet doe heb ik de dag erna geen pannenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Elke dag afwassen?Koekoek
Ohik dacht meteen na het weekend
Ah okequote:Op maandag 31 maart 2014 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik denk gewoon dat ik zeil doe wat op hout lijkt.
Minimaal 7 pannen kopen dusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, als ik dat niet doe heb ik de dag erna geen pannen
mwa, je maakt het alleen erger voor jezelfquote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Minimaal 7 pannen kopen dusen wegwerk borden/bestek.
Gewoon magnetron kopen, en overal magnetronmaaltijden van maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon magnetron kopen, en overal magnetronmaaltijden van maken.
hoiquote:
ik respecteer deze traditiequote:Op maandag 31 maart 2014 15:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
He, haal ff de Y weg, want ik zeg altijd he
Gewoon één pan flink laten aankoeken. Krijg je de aroma's en smaken van 7 gerechten in éénquote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In van die schuim/kunstof bordjesquote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon magnetron kopen, en overal magnetronmaaltijden van maken.
Met extragratis schimmel?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon één pan flink laten aankoeken. Krijg je de aroma's en smaken van 7 gerechten in één
Na 3 dagen is de koeklaag dusdanig aangebrand dat er weinig meer te schimmelen/rotten valt. De eerste 2 dagen is het inderdaad verstandig iets meer peper te hanteren om de schimmel te compenseren.quote:
vandaag geen afwas, vandaag ga ik bij mn ouders etenquote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In van die schuim/kunstof bordjes
Als je het daar op laat, dan is je afval ook nog minderquote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In van die schuim/kunstof bordjes
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na 3 dagen is de koeklaag dusdanig aangebrand dat er weinig meer te schimmelen/rotten valt. De eerste 2 dagen is het inderdaad verstandig iets meer peper te hanteren om de schimmel te compenseren.
Die penetrante Franse schimmelkaas smaak valt niet in elk gerecht evengoed.
Goed geregeldquote:Op maandag 31 maart 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag geen afwas, vandaag ga ik bij mn ouders eten
Mehehehequote:Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het daar op laat, dan is je afval ook nog minder![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je? Studeer je weer/nog?
elke maandag jaquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
September dit jaar wil ik beginnen, het liefst met thuisstudie, vooral omdat ik dan waarschijnlijk een controllersfunctie op mn werk heb![]()
En jij? Nog op de HES?
Maandag frietdag ja?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elke maandag ja
zo hoef ik zelf geen friteuse te kopen
Ja! ik hoop helemaal hehe.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nice!Wordt dat dan ook eventueel vergoed door je werkgever?
Ja, het eind is nu echt inzicht.
Dat zal vast wel goed komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maandag frietdag ja?
[..]
Ja! ik hoop helemaal hehe.
Wat goed van jeLijkt me een heerlijk gevoel
Wat niet weet wat niet deert. Ik kook dan ook bij voorkeur alleen en doe vragen als "Wat eten we?" af met zweverige en vage antwoorden. "Dat is een verrassing" werkt meestal goed.quote:
En hoe reageren mensen dan als ze je maaltijd op hebben?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert. Ik kook dan ook bij voorkeur alleen en doe vragen als "Wat eten we?" af met zweverige en vage antwoorden. "Dat is een verrassing" werkt meestal goed.
Mijn parfum ruikt lekker.quote:
Ze kunnen de krokante stukjes nooit helemaal plaatsen. Het is natuurlijk ook wel ietwat vreemd om een wat haast wel lijkt op een zwarte spruit van een week oud in je pasta terug te vinden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoe reageren mensen dan als ze je maaltijd op hebben?
[..]
Mijn parfum ruikt lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |