En dus???, ik doe verdorie een logistieke opleiding, niet de f*cking toneelschool.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Contactgestoorde autistische schuwe puber struggles
En dus???? Dat je in je logistieke carriere ook een hoop contact moet leggen met je mede pallet sorteerders omdat anders heel het magazijn in de war raakt. Rode pallets in het rode vak is vaak al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:59 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
En dus???, ik doe verdorie een logistieke opleiding, niet de f*cking toneelschool.
Ik denk dat het heel verwarrend wordt als we algemene periode aanduidingen naar eigen smaak gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Alles voor mij, noem ik de middeleeuwen.
Koning Arthur ging inderdaad met zijn Apple Macintosh en Ferrari F50 te strijd tegen de barbaren van Microsoft en Lamborghiniquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Alles voor mij, noem ik de middeleeuwen.
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En dus???? Dat je in je logistieke carriere ook een hoop contact moet leggen met je mede pallet sorteerders omdat anders heel het magazijn in de war raakt. Rode pallets in het rode vak is vaak al moeilijk genoeg.
Waarom niet? Rollenspellen zijn uiterst effectief in onderwijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?
Jouw pallet sorteerders?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?
Bij elk werk horen ook minder leuke dingen. Dit is alvast een voorbereiding op het echte leven en je faalt hard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Als logistiek supervisor ga ik mensen aan sturen ja.quote:
Baby, leer normaal Nederlands te typen. En spot niet met autistenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef mtchel112 het volgende:
Ah sahbi jy ben gwn autist jy durf nie op podium te staan ofnie ga gwn doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |