En dus???, ik doe verdorie een logistieke opleiding, niet de f*cking toneelschool.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Contactgestoorde autistische schuwe puber struggles
En dus???? Dat je in je logistieke carriere ook een hoop contact moet leggen met je mede pallet sorteerders omdat anders heel het magazijn in de war raakt. Rode pallets in het rode vak is vaak al moeilijk genoeg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:59 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
En dus???, ik doe verdorie een logistieke opleiding, niet de f*cking toneelschool.
Ik denk dat het heel verwarrend wordt als we algemene periode aanduidingen naar eigen smaak gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Alles voor mij, noem ik de middeleeuwen.
Koning Arthur ging inderdaad met zijn Apple Macintosh en Ferrari F50 te strijd tegen de barbaren van Microsoft en Lamborghiniquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Alles voor mij, noem ik de middeleeuwen.
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En dus???? Dat je in je logistieke carriere ook een hoop contact moet leggen met je mede pallet sorteerders omdat anders heel het magazijn in de war raakt. Rode pallets in het rode vak is vaak al moeilijk genoeg.
Waarom niet? Rollenspellen zijn uiterst effectief in onderwijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?
Jouw pallet sorteerders?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar ik ga toch geen toneel stuk voor mijn pallet sorteerders opvoeren om ze duidelijk te maken wat ze moeten doen?
Bij elk werk horen ook minder leuke dingen. Dit is alvast een voorbereiding op het echte leven en je faalt hard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Als logistiek supervisor ga ik mensen aan sturen ja.quote:
Baby, leer normaal Nederlands te typen. En spot niet met autistenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:06 schreef mtchel112 het volgende:
Ah sahbi jy ben gwn autist jy durf nie op podium te staan ofnie ga gwn doen
Nou, dan werkt een rollenspel vaak best goed voor downiesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef Goedzooi het volgende:
Als logistiek supervisor ga ik mensen aan sturen ja.
Klinkt wel lekker belangrijk zo natuurlijk, 'logistiek supervisor'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Als logistiek supervisor ga ik mensen aan sturen ja.
Ik ben net wakker, mijn hersenen functioneren nog niet helemaal.quote:
Engelse termen laten alles belangrijker lijken dan het werkelijk is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker belangrijk zo natuurlijk, 'logistiek supervisor'.
Nee, de leraren die instemde zagen hun klasgemiddelde omhoog gaanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, mijn hersenen functioneren nog niet helemaal.
Maar op het VMBO werkte het wel. Nouja, behalve bij de wat slimmere leraren.
Ik denk niet dat dat mogelijk is op het VMBO...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, de leraren die instemde zagen hun klasgemiddelde omhoog gaan
Ha, je moest eens wetenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mogelijk is op het VMBO...
Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:13 schreef Goedzooi het volgende:
Weet iemand toevallig welke rol de kleinste is?
Dan zou ik logistiek voortaan ook logistics noemen. Supervisor logistics. Klinkt een heel stuk beter dan chef van het magazijn die een x-aantal palletsorteerders moet aansturen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:11 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Engelse termen laten alles belangrijker lijken dan het werkelijk is.
De wc-rol.quote:
Ik denk dat Haywood dat wel weet, ik heb geen verstand van toneelstukken.quote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat Haywood dat wel weet, ik heb geen verstand van toneelstukken.
Grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Oh ok.
Het wat leuk gaat worden aan dit, is dat ik het enigste meisje ben in mijn klas, dus moeten sommige jongens vrouwen-rollen spelen
De kleinste rol in dat toneelstuk is "Verontwaardigde vissersvrouw nummer 7".quote:
vrouwelijke hoofdrol is dus voor jouquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:18 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Oh ok.
Het wat leuk gaat worden aan dit, is dat ik het enigste meisje ben in mijn klas, dus moeten sommige jongens vrouwen-rollen spelen
Gezien de samenstelling van TS's klas wordt die rol herschreven in 'Verontwaardigde visserman nummer 7' .quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De kleinste rol in dat toneelstuk is "Verontwaardigde vissersvrouw nummer 7".
Dat kan wel, dat maakt voor het verloop van het verhaal in dit geval niet uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gezien de samenstelling van TS's klas wordt die rol herschreven in 'Verontwaardigde visserman nummer 7' .
Nee maar er zijn al verschillende heftruckchauffeurs die 'Verontwaardigde vissersvrouw nummer 1 - 6' moeten spelen met een pruik op, dus de kans dat TS eerder genoemde rol weet te kapen acht ik nihil.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat maakt voor het verloop van het verhaal in dit geval niet uit.
Maar de rest van de vrouwelijke rollen kan niet herschreven worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat maakt voor het verloop van het verhaal in dit geval niet uit.
Zo zie je maar dat het beter is ergens over na te denken voordat je er allemaal wilde uitspraken over doet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Maar de rest van de vrouwelijke rollen kan niet herschreven worden.![]()
Ik zie mijn klasgenoten al in een Jurk rondlopen terwijl ze het toneelstuk moeten opvoeren voor hun ouders![]()
Misschien was dit toneelstuk toch niet zo'n slecht idee van school.
Ik weet niet, veel van die vissersvrouwen zagen er toch al uit als halve kerels, dus dat moet wel lukken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik zie mijn klasgenoten al in een Jurk rondlopen terwijl ze het toneelstuk moeten opvoeren voor hun ouders![]()
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik nooit de meest genante rol kan hebben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het beter is ergens over na te denken voordat je er allemaal wilde uitspraken over doet.
Vaak is het zo dat mensen die zich gruwelijk afzetten tegen een sociale verplichting hiermee een gênantere houding aannemen en meer aandacht op zich laten vestigen dan mensen die gewoon mak mee doen. Maar ik ben blij dat je er nu wat positiever tegenover staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik nooit de meest genante rol kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef Goedzooi het volgende:
Ergens vind ik het toch wel zielig voor mijn klasgenoten.Vind je dat nou echt zo grappig? Mannen die een vrouwenrol spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Best wel ja, mag ik toch wel vinden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt zo grappig? Mannen die een vrouwenrol spelen?
Ja, natuurlijk mag dat, het verbaasde me alleen een beetje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:34 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Best wel ja, mag ik toch wel vinden?
Grote kans dat jij de vrouwelijke hoofdrol moet gaan spelen, wil je opleiding niet al te veel gezichtsverlies leiden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:30 schreef Goedzooi het volgende:
Ja, ik weet nu dat ik nooit de meest genante rol kan hebben.
In dat geval krijgt ts de mannelijke hoofdrol, oftewel "Geert".quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij de vrouwelijke hoofdrol moet gaan spelen, wil je opleiding niet al te veel gezichtsverlies leiden.
Of ze moeten natuurlijk het stuk geheel in travestie opvoeren natuurlijk.
Of niet, we moeten straks klasgenoten gaan nomineren, dus die jongens gaan vast elkaar nomineren voor die rol, uit anst dat ze die zelf moeten gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Grote kans dat jij de vrouwelijke hoofdrol moet gaan spelen, wil je opleiding niet al te veel gezichtsverlies leiden.
Of ze moeten natuurlijk het stuk geheel in travestie opvoeren natuurlijk.
Haha, bro's before ho's... You're fuckedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:38 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Of niet, we moeten straks klasgenoten gaan nomineren, dus die jongens gaan vast elkaar nomineren voor die rol, uit anst dat ze die zelf moeten gaan spelen.
die kans is wel vrij aanwezig als ze het enige meisje in de klas isquote:
In theorie klopt dat. Maar in de praktijk kunnen mensen met een hoog IQ ook misbruik maken van dat soort dingen. Niet dat ik het deed, maar anderen wel, en die hebben daarna HBO gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als degene met het laagste IQ weg gaat is zelfs een laag gemiddelde ineens een stuk beter
Alsof alleen mensen met een hoog IQ misbruik kunnen maken van situatiesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
In theorie klopt dat. Maar in de praktijk kunnen mensen met een hoog IQ ook misbruik maken van dat soort dingen. Niet dat ik het deed, maar anderen wel, en die hebben daarna HBO gedaan.
Ik dacht dat jouw aanname was dat alleen maar mensen met een laag IQ het lokaal uit gingen. Vandaar dat ik het zei.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Alsof alleen mensen met een hoog IQ misbruik kunnen maken van situatiesZe zijn vaak er wel handiger in. Maar minder bedeelden kunnen net zo inventief zijn hoor...
Gewoon in het algemeen: iemand met een laag IQquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw aanname was dat alleen maar mensen met een laag IQ het lokaal uit gingen. Vandaar dat ik het zei.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen: iemand met een laag IQ
Maar kunnen we dan niet stellen dat eigenlijk in alle gevallen, TS hoogstwaarschijnlijk een hoofdrol gaat krijgen in dit verheftruckende verhaal?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In dat geval krijgt ts de mannelijke hoofdrol, oftewel "Geert".
En wat was dan de specifieke casus waar ik mezelf aan zou moeten houden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat je vanuit een voorbeeldsituatie niet opeens iets in het algemeen kunt pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |