Deze week heb ik daarover ook geen recht van sprekenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow crap, ik had misschien minder bier moeten drinken vanmiddag![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Alsof er nog niet genoeg foto's en gifjes van Kimi waren is er sinds donderdag weer eentje bij![]()
[ afbeelding ]
Goffer, hij doet het er echt gewoon om![]()
_!
Het enige waar ik me aan stoor is het irritante hoge toon van de turbo, voor de rest vind ik het geluid een verbetering t.o.v. de v8 dat toch naar een soort van opgevoerde naaimachine klonk op tv.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:52 schreef Autostrada het volgende:
Nu de motoren nauwelijks geluid meer maken wordt het wel heel erg moeilijk om wakker te blijven bij dit soort races, was niet best
Whoa. Wat mij verbaast is dat die wagen maar op 28% throttle zit bij de start. Nu is Alonso een goede starter die weet wat hij doet. Blijkbaar hebben die wagens zo veel torque dat je al wielspin hebt bij 30%+ throttle.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Rosberg verliest bijna de controle over zijn wagen, +- 0:31.
Mooi filmpje, de duidelijkste onboard die ik tot nu toe heb gezien met die HUD erbij. Opvallend hoe voorzichtig Alonso moet zijn bij de start en in de eerste bochten, de hoeveelheid wielspin is nice. Wat dat betreft is dit echt een vooruitgang ten opzichte van voorgaande jaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Rosberg verliest bijna de controle over zijn wagen, +- 0:31.
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...quote:Op zondag 30 maart 2014 23:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Rosberg verliest bijna de controle over zijn wagen, +- 0:31.
Bij de start schiet hij even naar 13000 maar daarna houdt het op bij hoog in de 11000. En de throttle gaat niet tot 100, maar misschien ligt dat gewoon aan de grafics, 100% lijkt niet te passen in het rondjequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...
Hamilton zei in Australië nog dat hij door de eerste 4/5 versnellingen moet shortshiften om de wheelspin te beperken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:28 schreef twiFight het volgende:
Pre-season had men het er over dat er zelfs in de 3e en 4e versnelling nog wielspin verwacht kon worden. Dat zegt uiteraard wel wat over de trekkracht. Of dit in de praktijk ook echt zo is gebleken weet ik niet, maar ik zie regelmatig coureurs midden in een rondje hevig corrigeren.
twitter:F1Fanaticupdate twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:38:21F1 lap times slower than ever in Malaysia | 2014 Malaysian Grand Prix http://t.co/7nU86eWmoI reageer retweet
Hoewel het maximale toerental op 15k ligt, is het vanwege de fuel flow limiet van 100 kg/h niet voordelig om hoger dan 11-12k te gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het valt me op hoe weinig toeren die wagen daar maakt. Bij 11500 toeren houdt het wel op ...
Omdat Senna uitviel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
Later ook nog wel. In 1994 won Schumacher de eerste race met een ronde voorsprong op de nummer 2 (Hill).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |