Helaas uitgeschakeld door Ronaldo en de rest in de voorrondequote:
Chauvinist...quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Mooi,dan wordt het een veredelde "battle of the babes"daar op de tribunes want onze meiden mogen er ook zijn.( wij hebben van EU gemiddeld genomen de mooiste meiden)
Zijn laatste geworden in de kwalificatiepoule, nee dus. Waarschijnlijk kwam zij elke avond voor de wedstrijd langsquote:Op maandag 14 april 2014 10:44 schreef wvsnl het volgende:
Doet Paraquay mee? Zal die dame uit de eerste foto nimmer vergeten. Zou mooi zijn als ze er weer bij is
Wij zijn bekend als een groot volk (lengte) en niets mis met onze meisjes/vrouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:51 schreef Deshain het volgende:
Chauvinist...
En nu realistisch graag, Nederlandse vrouwen worden door onze mede Europeanen voornamelijk gezien als groot en lomp.
Nou..belooft nog wat te worden in Huize moi. En nu maar hopen dat Nederland en Rusland elkaar niet vroeg treffen na de poule wedstrijden.quote:
Kun je vergeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er ooit in de toekomst een EK/WK georganiseerd wordt in Scandinavië[sub](Noorwegen/Zweden of Zweden/Denemarken of Zweden/Finland)[sub] dan ga ik dat zeker bekijken allemaalen vooral de tribune-camerabeelden)
Die landen hebben volgens mij niet zo'n behoefte om daar hun geld aan uit te geven. En terecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er ooit in de toekomst een EK/WK georganiseerd wordt in Scandinavië(Noorwegen/Zweden of Zweden/Denemarken of Zweden/Finland) dan ga ik dat zeker bekijken allemaalen vooral de tribune-camerabeelden)
De kans dat ze elkaar tegen komen lijkt me heel erg klein. Mochten ze allebei zo ver komen, dan komen ze elkaar pas in de halve finale tegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..belooft nog wat te worden in Huize moi. En nu maar hopen dat Nederland en Rusland elkaar niet vroeg treffen na de poule wedstrijden.
EK is toch ooit al eens in Zweden geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die landen hebben volgens mij niet zo'n behoefte om daar hun geld aan uit te geven. En terecht.
Jij bent nooit in Balkan / oostblok / Scandinavië / italie geweest zeker ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Mooi,dan wordt het een veredelde "battle of the babes"daar op de tribunes want onze meiden mogen er ook zijn.( wij hebben van EU gemiddeld genomen de mooiste meiden)
1958 ook een wkquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
EK is toch ooit al eens in Zweden geweest?
Ja leuk, maar je snapt er geen reet van.quote:Op zondag 15 juni 2014 06:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, bedankt voor je mening.quote:Op zondag 15 juni 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je snapt er geen reet van.
Lekker belangrijk. Dude waar maak je je druk over?quote:Op zondag 15 juni 2014 07:19 schreef Trebo het volgende:
[..]
Kijk eens naar de titel en daarna naar je foto's.
Best leuk, je privecollectie bodypaintpr0n, maar volgens mij niet toch helemaal de bedoelingquote:Op zondag 15 juni 2014 06:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach als dat het ergste isquote:Op zondag 15 juni 2014 13:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Best leuk, je privecollectie bodypaintpr0n, maar volgens mij niet toch helemaal de bedoeling
Amateurs
Geen enkel punt hoor en mensen die het niet willen zien slaan ze maar overquote:Op zondag 15 juni 2014 15:20 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach als dat het ergste is. Ik vind het er gewoon bij horen. Lekker toch
.
ach ja, hier heeft het feminisme het gewonnen van het vrouw zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 15:57 schreef Belladonna80 het volgende:
Tsja, als je die ubergeile dames van een Colombia of een Brazilië ziet en je bekijkt even later van die zogenaamde Nederlandse babes, dan schrik je gigantisch.
Het verschil in geil- en dartelheid is niet meer normaal.
Hieronder de foto's:quote:Op zondag 15 juni 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
hier nog een link met foto's, krijg ze niet gekopieerd, is iemand anders misschien handiger in
http://g1.globo.com/fotos(...)o-2014.html#F1241133
Waarom post je dit.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:29 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dames hoop ik niet te zien
Dat is een stuk beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik kwam dit ooit tegen....
Uit de krant over WK 2002.
Een soortgelijke foto
[ afbeelding ]
Hoe is dit soortgelijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik kwam dit ooit tegen....
Uit de krant over WK 2002.
Een soortgelijke foto
[ afbeelding ]
Alsnog 4 niveaus beter dan die trollen erbovenquote:
Ehm ik bedoel ze komen uit dezelfde WK.quote:
Oh zoquote:Op maandag 16 juni 2014 00:58 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ehm ik bedoel ze komen uit dezelfde WK.
Maar eigenlijk bedoel ik, De Braziliaanse tietenfoto stond ook ooit in een krant. Alleen ik heb de krant niet meer. En deze plaatje schoot me binnen. Is wel hetzelfde vrouw.
Klopt wel maar niet alleen Germaans, ook zuid Europees en midden oostenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb voorlopig nog niet 1 tribune babe gezien waarvan ik zou zeggen: Daar laat ik mijn vriendin voor zitten.![]()
Trouwens: Je kan merken dat er een hoop EU (Germaanse) invloeden ooit Brazilië zijn binnengeslopen.
En me dunkt dat juist dit de meiden zijn uit de 'upper classes' in Braziliëquote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb voorlopig nog niet 1 tribune babe gezien waarvan ik zou zeggen: Daar laat ik mijn vriendin voor zitten.![]()
Trouwens: Je kan merken dat er een hoop EU (Germaanse) invloeden ooit Brazilië zijn binnengeslopen.
Is meer geografisch bepaald maar dat blank in het algemeen rijker is dan zwart klopt welquote:Op maandag 16 juni 2014 14:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
En me dunkt dat juist dit de meiden zijn uit de 'upper classes' in Brazilië
No shit sherlock.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:14 schreef Iwanius het volgende:
quote:
Ik dacht dat Zweedse chicks zo knap waren? Als dit een aspiegeling is van het gemiddelde dan vind ik het maar zo-zo. Ok lichamen maar middelmatige hoofdjes op rechts na.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Zweedse chicks zo knap waren? Als dit een aspiegeling is van het gemiddelde dan vind ik het maar zo-zo. Ok lichamen maar middelmatige hoofdjes op rechts na.
Topic niet snappenquote:Op zondag 15 juni 2014 06:09 schreef Raptor1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te lang maken aub. Dit verkracht weer heel de pagina.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:24 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Hieronder de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige zijn echt héérlijk om naar te kijken. Awesome als je daar de vriend van mag zijn.
Jelly much?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat Zweedse chicks zo knap waren? Als dit een aspiegeling is van het gemiddelde dan vind ik het maar zo-zo. Ok lichamen maar middelmatige hoofdjes op rechts na.
Nee iets met smaak en verschillen. Vrij alledaagse middelmatige meiden.quote:
Als je dat middelmaat noemt, ben ik heel benieuwd waar jij woonquote:Op maandag 16 juni 2014 21:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee iets met smaak en verschillen. Vrij alledaagse middelmatige meiden.
In Nederland gewoon. Zie dit soort meisjes dagelijks lopen. Alleen al op de uni hier lopen er gemiddel knappere chicks. Maar blijkbaar verschillen de meningen hèquote:Op maandag 16 juni 2014 23:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je dat middelmaat noemt, ben ik heel benieuwd waar jij woon
Ik denk smaken dan verschillen ja, maar wie weet zie je het wel heel goed, je mag het best eens aantonen met pics van knappere damesquote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
In Nederland gewoon. Zie dit soort meisjes dagelijks lopen. Alleen al op de uni hier lopen er gemiddel knappere chicks. Maar blijkbaar verschillen de meningen hè
Baseer je dat alles op een foto met drie dames?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
[..]
Zweden is niet het meest blonde land, dat is finland. Hoop nepblond in Zweden. En blond maakt niet per se knap, totaal niet zelfs. Maar dat is mijn eigen mening.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:28 schreef Gewas het volgende:
[..]
Baseer je dat alles op een foto met drie dames?
Zweden is het meest blonde land ter wereld en daarmee komen daar ook de knapste vrouwen vandaan.
Heb het opgezocht, je hebt gelijk, in Finland schijnt het percentage nog iets hoger te liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zweden is niet het meest blonde land, dat is finland. Hoop nepblond in Zweden. En blond maakt niet per se knap, totaal niet zelfs. Maar dat is mijn eigen mening.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Colombia staat tot nu toe bovenaan bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |