http://sanliurfa.com/habe(...)na_Ates_Puskurdu.htm.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:39 schreef Senor__Chang het volgende:
AKP kandidaat in Ceylanpinar met een Al Qaida (Nusra) terrorist:
[ afbeelding ]
Dat wordt in het bericht hierboven tegengesproken. Het is een Syrische zanger of een Syrische parlementslid (er wordt gerept over twee personen).quote:. İddiaların kabul edilemez ve çirkin iftiralardan öteye gitmediğini belirten Menderes Atilla EL-Nusra militanı olduğu ileri sürülen kişiyi de basın toplantısına davet etti. Sözü edilen kişilerden birinin Suriyeli ünlü bir şarkıcı diğerinin ise milletvekili odluğu ortaya çıktı.
Oppositie faalt gigantisch, dat sowieso.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Of als je keer op keer democratisch op je flikker krijgt van de AKP dan huur je maar linkse hippies in om op een plein rotzooi te trappen?
Die oppositie in Turkije mag ook wel in de spiegel kijken dat ze Erdogan ondanks schandalen en ik weet-ik-wat niet wegkrijgen. Gigantisch falen van hun kant of is Erdogan gewoon een grote baas? Of allebei?
Ik heb nu een andere gezien die zeker geen photoshop isquote:Op maandag 31 maart 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://sts.chp.org.tr/SonucDetay.aspx?sid=208655
Nu staat er dit
[ afbeelding ]
260 gecerli oy (geldig)
En totaal 259 stemmen
Klopt geen reet van die site
Die foto van twitter is gewoon een photoshop.
[ afbeelding ]
Hij heeft ook iedereen naar huis gestuurd om provocatie te voorkomen. Ze zullen morgen hun bezwaar indienen. Ik hoop dat hij alsnog kan winnen.twitter:mansuryavas06 twitterde op maandag 31-03-2014 om 23:21:30Her türlü provokasyona karşı, lütfen dikkatli olalım. Bir kişinin burnunun bile kanamasını hiçbir makama değişmem. reageer retweet
Beide. Erdogan heeft meer dan genoeg goede dingen gedaan en van de grote partijen is de AKP toch wel de meest competente, maar dat betekent niet dat de overheid een vrijbrief heeft gekregen om zich steeds autoritairder te gaan gedragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Of als je keer op keer democratisch op je flikker krijgt van de AKP dan huur je maar linkse hippies in om op een plein rotzooi te trappen?
Die oppositie in Turkije mag ook wel in de spiegel kijken dat ze Erdogan ondanks schandalen en ik weet-ik-wat niet wegkrijgen. Gigantisch falen van hun kant of is Erdogan gewoon een grote baas? Of allebei?
Ik kan geen Turks.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://sanliurfa.com/habe(...)na_Ates_Puskurdu.htm.
[..]
Dat wordt in het bericht hierboven tegengesproken. Het is een Syrische zanger of een Syrische parlementslid (er wordt gerept over twee personen).
Zie de video's op die pagina.
[ afbeelding ]
Zeker jij als Koerd zou voor Erdogan moeten zijn. Als je geen fan van zijn politiek bent in ieder geval vanuit het principe dat de alternatieven veel minder rechten willen toekennen aan de Turkse Koerden en veel harder tegen Koerdische rechten hebben opgetreden in het verleden. In die zin zou je verwachten dat Turkse Koerden loyale Erdogan stemmers zijn...als ze beetje logisch nadenken. Maar dat is hoe ik het zie in ieder geval. Die Koerdische BDP-partij is te klein qua zetels om een doorslaggevende rol te spelen...dus kan je als Koerd beter AKP stemmen zodat zij in ieder geval de sterkste partij blijven en daarmee je de minste slechte optie aan de macht hebt als Koerd die om behoud van cultuur geeft. Toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:37 schreef Senor__Chang het volgende:
Beide. Erdogan heeft meer dan genoeg goede dingen gedaan en van de grote partijen is de AKP toch wel de meest competente, maar dat betekent niet dat de overheid een vrijbrief heeft gekregen om zich steeds autoritairder te gaan gedragen.
Klopt, ben in veel opzichten ook blij met Erdogan. Denk dat ik mijn informatie teveel haalde bij erg seculiere bronnen. Een sterke AKP en BDP lijkt het beste te zijn voor de Koerden, maar ik ben wel benieuwd hoe ver de AKP zal gaan met het verruimen van de Koerdische rechten. Zoals onderwijs in eigen taal en meer decentralisatie, toch wel belangrijk voor de Koerden. En dan is het dus belangrijk dat de druk erop blijft en de AKP niet te riant voorstaat qua steun op de rest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zeker jij als Koerd zou voor Erdogan moeten zijn. Als je geen fan van zijn politiek bent in ieder geval vanuit het principe dat de alternatieven veel minder rechten willen toekennen aan de Turkse Koerden en veel harder tegen Koerdische rechten hebben opgetreden in het verleden. In die zin zou je verwachten dat Turkse Koerden loyale Erdogan stemmers zijn...als ze beetje logisch nadenken. Maar dat is hoe ik het zie in ieder geval. Die Koerdische BDP-partij is te klein qua zetels om een doorslaggevende rol te spelen...dus kan je als Koerd beter AKP stemmen zodat zij in ieder geval de sterkste partij blijven en daarmee je de minste slechte optie aan de macht hebt als Koerd die om behoud van cultuur geeft. Toch?
En och, als hij dan Twitter wil sluiten voor een tijdje...so be it. Zijn belangrijkere zaken dan Twitter, en met een proxy kan je alsnog youtube bekijken![]()
AKP gebruikt in West-Turkije de 'nationalistische ader' van de bevolking terwijl ze in Oost-Turkije de tegenovergestelde zeggen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:38 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zeker jij als Koerd zou voor Erdogan moeten zijn. Als je geen fan van zijn politiek bent in ieder geval vanuit het principe dat de alternatieven veel minder rechten willen toekennen aan de Turkse Koerden en veel harder tegen Koerdische rechten hebben opgetreden in het verleden. In die zin zou je verwachten dat Turkse Koerden loyale Erdogan stemmers zijn...als ze beetje logisch nadenken. Maar dat is hoe ik het zie in ieder geval. Die Koerdische BDP-partij is te klein qua zetels om een doorslaggevende rol te spelen...dus kan je als Koerd beter AKP stemmen zodat zij in ieder geval de sterkste partij blijven en daarmee je de minste slechte optie aan de macht hebt als Koerd die om behoud van cultuur geeft. Toch?
En och, als hij dan Twitter wil sluiten voor een tijdje...so be it. Zijn belangrijkere zaken dan Twitter, en met een proxy kan je alsnog youtube bekijken![]()
http://en.firatajans.com/(...).UzqkqQzc568.twitterquote:Op maandag 31 maart 2014 18:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Waarschijnlijk PKK, maar kan ook door een rivaliserende familie zijn.
-
Hurriyet bevestigt dat Efkan Ala(mbz) 's ochtends naar een stemlokaal, waar de stemmen worden ingevoerd, is gegaan. Iets wat normaal gesproken niet zou moeten. Why?
Heel veel ongeregeldheden in Urfa mbt tot het stemmen tellen. De kans dat Syrische vluchtelingen hebben gestemd lijkt mij ook niet uit te sluiten.quote:In Urfa valid #BDP votes end up dumped ın garbage #TwitterKurds @baydemirosman #CeylanpinardaSavaşVar pic.twitter.com/GodO5riUwt
Wel echt dom om je rivaal te vermoorden als je toch al gewonnen hebtquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
http://en.firatajans.com/(...).UzqkqQzc568.twitter
Lijkt me geen actie voor de PKK, zeker niet nu.
tayyip heeft geen zoonsquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
In een normale moderne democratie had Tayyip allang in het gevang gezeten samen met zijn zoons. Dit en het frauderen met stemmen laat zien dat Turkije nog een lange weg heeft te gaan.
In Turkije zijn peilingen altijd slecht geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:09 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Heel veel ongeregeldheden in Urfa mbt tot het stemmen tellen. De kans dat Syrische vluchtelingen hebben gestemd lijkt mij ook niet uit te sluiten.
Uitslag is ongeveer 60-35 voor de AKP, terwijl zowel de AKP als BDP op 35-40 werden gepeild.
Hij heeft er twee.quote:
naar mijn weten 1 zoon en 1 dochterquote:
das al geruime tijd gaande, eigenlijk sinds geziquote:
joh!quote:
ik dacht echt 1 zoon (bilal) en 1 dochterquote:
in yalova (centrum) wordt er weer geteld, het verschil was 1 stemquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef Iniesta8 het volgende:
Erdogan is een held!
Wat is de tussenstand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |