quote:Op maandag 31 maart 2014 02:54 schreef Eagle_99 het volgende:
AKP heeft CHP ingehaald in Antalya en Yalova :/
En ik hoop dat de AKP in al die steden wint.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarnemers waren niet welkom. Moet de OESE deze uitslag in twijfel trekken?quote:Op maandag 31 maart 2014 06:42 schreef zarGon het volgende:
Yalova (Merkez) met één (1!) stem voor AKP, volgens Anadolu Ajansı na 100% van de stemmen..
Gokcek heeft volgens mij gewoon de heletijd voor gestaan. Verschil is nu 29.000 stemmen in Ankara met nog 0,4% van de stemmen die niet binnen zijn. Op heel veel plekken zijn er trouwens kleine aantallen die niet geteld zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:23 schreef expans het volgende:
Hoe kan Gokçek opeens een inhaalslag maken?
Ben het wel eens met je; AKP heeft niet alleen deze verkiezingen gewonnen. De CHP (en trouwens ook de MHP) hebben deze verkiezingen verloren. Door hun verouderde politieke handelen kunnen ze niet eens winnen van een partij waarvan zelfs de eigen kiezers wel weten dat er wel heel veel aan de strijkstok is blijven hangen. Ik ben geen fan van de AKP en meer in het bijzonder geen fan van Erdogan, maar ze hebben in de laatste 10 jaar wel meer bereikt voor de modernisering van Turkije dan de 50 jaar ervoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee juist niet. CHP kan beter verliezen. Misschien dat ze dan gaan beginnen met nadenken. Anders gaan ze weer helemaal happy doen dat ze Ankara binnen hebben
bijna de helft van igdir is koerdisch, dus niet zo ver gezocht en inmiddels ook feit uiteraardquote:
dat heeft ie belooftquote:Op zondag 30 maart 2014 21:53 schreef expans het volgende:
Ik zie alleen één voordeel, AKP die hierna losgaat op cemaat en Fetullah en ze opruimt (hopelijk).
is ie alquote:Op maandag 31 maart 2014 02:02 schreef Senor__Chang het volgende:
Hij moet geen nieuwe Ataturk worden.
We leven in 2014 en nog steeds kan men geen fatsoenlijke foto's nemen. Je kan helemaal niks zien op die linker op wat er met handgeschreven is na. Bewijst niks op deze manier.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik denk niet dat er landelijk fraude is gepleegd. Dat Akp in centraal anatolië oppermachtig zou zijn was wel bekend bij mij.
Wel is er iets gebeurd daar in Ankara.
Ik heb tot half 6 's ochtends zowel tv als internet gevolgd, CHP heeft AKP tot 2,5k ingehaald rond een uur of 2 's nachts. vervolgens is er een uur lang niet meer vernieuwt. Daarna heeft Gökçek eerst met 13 duizend, daarna 23 duizend stemmen het verschil vergroot. Later is het weer gedaald tot 8k, weer een tijdje niets gezien en uiteindelijk staat Gökçek met zo'n 27 duizend stemmen voor.
http://secim2014.hurriyet.com.tr/il/ankara-6-2
hier zien we dat de cijfers niet kloppen. Volgens de cijfers aan de rechterkant zien we dat 12.140 van de 12.235 stembussen geopend zijn, maar bij de provincies tel ik 468 stembussen open, waarvan 339 van Çankaya en Yenimahalle(gemeentes waar CHP wint, in Çankaya zelfs met overmacht). Er klopt iets niet, ook zie ik dat er op social media veel foto's worden verspreidt waarin te zien is dat sommige gegevens verkeerd zijn ingevoerd(bijv. één stembus heeft 300 stemmen maar er zijn veel meer stemmen ingevoerd in het systeem of dat de stemmen van CHP lager zijn ingevoerd terwijl het op papier hoger is).
Hier een voorbeeld, 202 stemmen ingevoerd terwijl het 231 is
[ afbeelding ]
Ook wordt er beweerd dat de minister van binnenlandse zaken 's nachts met politie langs sommige stemlokalen is gegaan. Ik weet niet of dat waar is.
Ik had wel duidelijkere foto's gezien, ik ga ze even opzoekenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
We leven in 2014 en nog steeds kan men geen fatsoenlijke foto's nemen. Je kan helemaal niks zien op die linker op wat er met handgeschreven is na. Bewijst niks op deze manier.
Grote kans dat die getallen veranderen omdat ze waarschijnlijk hun gegevens van Cihan en Anadolu ajans halen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Zou best geshopt kunnen zijn, ik gaf dat als een voorbeeld omdat ik het vaak heb gezien. Ik heb ook andere gezien op eksisözlük(ik ben niet actief op twitter) maar er zijn zoveel reacties geschreven dat ik ze niet meer kan vinden![]()
Andere voorbeelden
Cijfers hiervan(en nog vele) zijn nog niet ingevoerd(mss nu wel, ik heb het niet gecheckt):
[ afbeelding ]
Dit is zo goed als onmogelijk:
[ afbeelding ]
Er is ook zoiets:
[ afbeelding ]
Hier een afbeelding erover.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:30 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik denk niet dat er landelijk fraude is gepleegd. Dat Akp in centraal anatolië oppermachtig zou zijn was wel bekend bij mij.
Wel is er iets gebeurd daar in Ankara.
Ik heb tot half 6 's ochtends zowel tv als internet gevolgd, CHP heeft AKP tot 2,5k ingehaald rond een uur of 2 's nachts. vervolgens is er een uur lang niet meer vernieuwt. Daarna heeft Gökçek eerst met 13 duizend, daarna 23 duizend stemmen het verschil vergroot. Later is het weer gedaald tot 8k, weer een tijdje niets gezien en uiteindelijk staat Gökçek met zo'n 27 duizend stemmen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |