http://en.firatajans.com/(...).UzqkqQzc568.twitterquote:Op maandag 31 maart 2014 18:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Waarschijnlijk PKK, maar kan ook door een rivaliserende familie zijn.
-
Hurriyet bevestigt dat Efkan Ala(mbz) 's ochtends naar een stemlokaal, waar de stemmen worden ingevoerd, is gegaan. Iets wat normaal gesproken niet zou moeten. Why?
Heel veel ongeregeldheden in Urfa mbt tot het stemmen tellen. De kans dat Syrische vluchtelingen hebben gestemd lijkt mij ook niet uit te sluiten.quote:In Urfa valid #BDP votes end up dumped ın garbage #TwitterKurds @baydemirosman #CeylanpinardaSavaşVar pic.twitter.com/GodO5riUwt
Wel echt dom om je rivaal te vermoorden als je toch al gewonnen hebtquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
http://en.firatajans.com/(...).UzqkqQzc568.twitter
Lijkt me geen actie voor de PKK, zeker niet nu.
tayyip heeft geen zoonsquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:42 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
In een normale moderne democratie had Tayyip allang in het gevang gezeten samen met zijn zoons. Dit en het frauderen met stemmen laat zien dat Turkije nog een lange weg heeft te gaan.
In Turkije zijn peilingen altijd slecht geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:09 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Heel veel ongeregeldheden in Urfa mbt tot het stemmen tellen. De kans dat Syrische vluchtelingen hebben gestemd lijkt mij ook niet uit te sluiten.
Uitslag is ongeveer 60-35 voor de AKP, terwijl zowel de AKP als BDP op 35-40 werden gepeild.
Hij heeft er twee.quote:
naar mijn weten 1 zoon en 1 dochterquote:
das al geruime tijd gaande, eigenlijk sinds geziquote:
joh!quote:
ik dacht echt 1 zoon (bilal) en 1 dochterquote:
in yalova (centrum) wordt er weer geteld, het verschil was 1 stemquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef Iniesta8 het volgende:
Erdogan is een held!
Wat is de tussenstand ?
Je hebt ook nog ene Burak Erdogan, grote broer van Bilal, bekend om zijn 'macho-gedrag'quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht echt 1 zoon (bilal) en 1 dochter
De vijand van mijn vijand is mijn vriend. Als echte MHP'er zou je hier toch vraagtekens achter kunnen of misschien wel moeten zetten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou denken dat de linkse CHP aanhangers en de Grijze Wolven van MHP zij aan zij zouden protesteren tegen de mogelijke fraude in Ankara?![]()
Dit is het succes van Mansur Yavas, een (grijze) 'wolf' in CHP-kleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |