Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Alsof iemand een fuck geeft om die bekeruitschakeling.quote:
Hij was verantwoordelijk voor de bekeruitschakeling. Volgens de commentator.quote:
Met alle respect, maar als je Nick niet opstelt kan ik weinig medelijden met je hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Enkel Alberg leverde mogelijk geen wanprestatie maar dat weten we nog niet he.
[ afbeelding ]
Tis een joodje.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Pascalus het volgende:
Antionia is een pleurisventje maar ik weet niet meer precies waarom.
interview toen na de bekerwedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef Pascalus het volgende:
Antonia is een pleurisventje maar ik weet niet meer precies waarom.
Ik wil Nick niet in een dusdanig team plaatsen uit eigenbelang. Nick mag enkel in een team van managers binnen de top 10quote:Op zondag 30 maart 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je Nick niet opstelt kan ik weinig medelijden met je hebben.
Nick is getaxeerd op 945.000 euro in dat spel.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil Nick niet in een dusdanig team plaatsen uit eigenbelang. Nick mag enkel in een team van managers binnen de top 10
We gaan op Jodenjacht.quote:
Je gaat een keertje met Lambiek mee? xDquote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga met de knuppel langs het mediapark
AIVD DIT IS EEN GRAPJE
Ben jij familie van Volkert?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga met de knuppel langs het mediapark
AIVD DIT IS EEN GRAPJE
?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of die brief naar de selectie echt is aangekomen.
Cavaliers
Je bedoelt Mr.Banaan1?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Benieuwd of die brief naar de selectie echt is aangekomen.
Cavaliers
Dit was mijn insteekquote:
Weet je wat ook echt grappig zou zijn? Elftal op marktplaats zetten. Teabquote:Op zondag 30 maart 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is tijd voor een boterham-met-pindakaas-actie bij Roda JC
?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ie nog eens en de goal zegt
Dat nog niemand dat eerder heeft bedacht. xDquote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat ook echt grappig zou zijn? Elftal op marktplaats zetten. Teab![]()
![]()
![]()
Ik zou er maar niet al te veel geld op zetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat ie nog eens en de goal zegt
Jan Roelfs.quote:
Bagger anthem, al was de ESRR-hype ook treurig.quote:
De echte ster van Serious Request was toch wel Holly Michaels.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bagger anthem, al was de ESRR-hype ook treurig.
Jij hebt Hemlein nooit zien spelen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
De enige buitenspeler in de Eredivisie die slechter is dan Schaken.
Leuk meisje is dat.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De echte ster van Serious Request was toch wel Holly Michaels.
Grijze muis.quote:
Heb je daar een plaatje van?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dit voor ons kunnen visualiserenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou je dit voor ons kunnen visualiseren
Knap van haarquote:Op zondag 30 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
More Dick please
~ Holly Michaels
More Dick please
~ Holly Michaels
More Dick please
~ Holly Michaels
Ik heb hem in mijn teamquote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij het instappen van de bus door je rug gaan![]()
.
Ik had Aron Johansson als vervanger van De Pel, alleen helpt dat niet als Dickie hem vervangt voor Avdicquote:
Ik herken je strugglesquote:
Volgens mij is het bij mij Jan Dirk Stouten gegaan dit weekend, maar ik zie vanzelf wel hoeveel puntjes ik heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik herken je struggles
Al heb ik door Immers, Castelen, Finnbo, Higdon & de rest Feijenoorders een prima weekend.
Jammer dat Koeman Jantje Seda niet opstelt, dan was het feest compleet.
40-45 opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik heb ook Schone, dat was ik vergeten
6 punten wedstrijd alles.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die zegt dat elke wedstrijd een finale is verdient een schorsing.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
Rekik en Arias kregen een 7 in het Gillette Pro Klassement voor deze wedstrijd.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onverdiende overwinning Groningen.
Nee, dit is 30.quote:
Jullie kwamen nog een parkeerplaats te kort voor een goed spitsje.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onverdiende overwinning Groningen.
Als Psv niet verloor van Roda ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Als NEC die voorsprong niet weggegeven had, was Roda nagenoeg direct gedegradeerd.
quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het opgenomen, zit nu bij de samenvatting van Feyenoord.
Ik denk 5-0quote:Op zondag 30 maart 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het opgenomen, zit nu bij de samenvatting van Feyenoord.
Dat dacht ik al, maar er werd gescoord en wilde net 'en de goal' typen, en toen realiseerde ik me dat.quote:
Voetbal draait zo ongeveer om als.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat heeft zulke dingen met als dan ook voor zin.Als als als.
Wat zijn je verwachtingen?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cavaliers - Pacers over een uurtje.
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.quote:
Napoli-Juve.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 20:30 is er niets op TV.
Kom niet aanzetten met Kamphues.
ikquote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie zei dat die reclame van ING met BLOF was?
Bedankt Hans.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om de Serie A.
Ja, we zien wel. Ik pik OKC Thunder (zelfde tijd mee) Durant zal wel weer 30+ maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cliché, maar; kan beide kanten op. Pacers zijn uit vorm, maar tegen Mike Brown offense zullen ze zich vast hervinden.... Hangt ervan af of George weer 3/14 shoot.
Wat heeft Cambuur aan Brenet die baggerslecht is?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
Brenet heeft met Cambuur gesproken, vertellen mijn insiders mij.
Bedankt dat je me wel de juiste reclame geeftquote:
Dit is de lievelingsreclame van Griftequote:
En dit die van jou.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja leuk, dat is een andere ING reclame.
WE ZIJN AL WEEEEEEEEEEEEEEEEEGquote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de lievelingsreclame van Grifte
[..]
En dit die van jou.
Dus we zitten natuurlijk allemaal bij ING.
Hattrickje Kastanje zekerquote:Op woensdag 2 april 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat Twente natuurlijk geen punten gaat verspelen tegen ADO.
quote:
als feyenoord punten verliest en ajax wintquote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Kan Ajax volgende wedstrijd kampioen worden?
Dat kan als Ajax vanavond weet te winnen in Wolluk.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:04 schreef Paxcon het volgende:
Kan Ajax volgende wedstrijd kampioen worden?
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
als feyenoord punten verliest en ajax wint
Ik hoorde dat Siggy nog een goal had gemaakt.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Het wordt nog veel meer aldus Arno. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |