dag mevrouw alles goed met u?quote:
mja wel goed lekker druk weekend gehad in ieder gevalquote:
Beter. Nog van het weer kunnen genieten?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed lekker druk weekend gehad in ieder geval
jazeker vandaag de hele dag lekker buiten bezig geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter. Nog van het weer kunnen genieten?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker vandaag de hele dag lekker buiten bezig geweest
veel gedaan maar we zijn nog lang niet klaar
we zijn een korte film aan het maken maar we hadden ons een beetje verkeken op hoeveel tijd het in beslag neemt om alles goed te krijgenquote:
Nog live gezien deze heerser.quote:
Ik ook, in Parkzicht.quote:
Ja wij hebben gewoon op het terras van restaurant gegeten, zo mooi was het buiten.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Uit ge bbqt! Man man, wat lekker weer!
Nee, legendarisch is het juiste woord hier.quote:
Maar dat wist je toen nog nietquote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, legendarisch is het juiste woord hier.
Nope. Inmiddels is het ook wel een jaar of 20 later.quote:
Teringquote:Op zondag 30 maart 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope. Inmiddels is het ook wel een jaar of 20 later.
Gelukkig heeft opa meer dan genoeg meegemaakt toen 'ie nog jong en onbedorven was.quote:
Vertel het snel voor je het vergeten bentquote:Op zondag 30 maart 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heeft opa meer dan genoeg meegemaakt toen 'ie nog jong en onbedorven was.
Ben je nu al oud en bedorven danquote:Op zondag 30 maart 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heeft opa meer dan genoeg meegemaakt toen 'ie nog jong en onbedorven was.
quote:
Dat zegt iets over hoe onbedorven jij bent.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt iets over hoe onbedorven jij bent.
Nee, doei!quote:
Ik bekijk alles op een manier dat het mij zo goed mogelijk uitkomt.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
het is maar hoe je het bekijkt
Niet zo diepgaand hoor. Ik lig in bed en ben een beetje moe
Doei!quote:
Uiteraard dat zijn we wel van je gewend.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bekijk alles op een manier dat het mij zo goed mogelijk uitkomt.
Goed bezig! Met witbiertjes?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja wij hebben gewoon op het terras van restaurant gegeten, zo mooi was het buiten.
Ik probeer mijzelf consequent te presenteren.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Uiteraard dat zijn we wel van je gewend.
Neequote:
Is goed mopquote:Op zondag 30 maart 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer mijzelf consequent te presenteren.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed mop
Ik ga slapen![]()
![]()
Truste allemaal![]()
Dat had ik al begrepen.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Is goed mop
Ik ga slapen![]()
![]()
Truste allemaal![]()
Iedereen is saai vandaag.quote:
Ja, inderdaad. Anticlimax vergeleken met vrijdag/zaterdag.quote:
Spreek voor jezelf.quote:
Het is niet altijd feest feer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Anticlimax vergeleken met vrijdag/zaterdag.
Dat was epischquote:Op zondag 30 maart 2014 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Anticlimax vergeleken met vrijdag/zaterdag.
Waarom niet? Moet gewoon kunnen.quote:
Inderdaad.quote:
Maar een ander topic opzoeken/zieken.quote:
Geen idee, dat vraag ik me ook al maanden af feer. Nog geen antwoord gevonden.quote:
quote:
Waar kan ik je naartoe volgen?quote:
Die billen van jou loop ik wel achterna hoor.quote:
FF denken waar ik liever zou zitten met jou...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik dacht aan oud sc, maar dat is wellicht een grote overstap dus dan maar crea?
Heb je die gezien?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die billen van jou loop ik wel achterna hoor.
Niet?quote:
Ja dat zeg jij toch bij bijna elke vrouw?quote:
Parkzichtquote:
Nee hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat zeg jij toch bij bijna elke vrouw?
Ab-so-luut!quote:
Gouden tijden waren datquote:
Klopt!quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had iets meegekregen van een housewarming?
Zekers, zijn we toch al es in dezelfde ruimte geweest waarschijnlijk.quote:
Ik heb je ff gefacebookbericht.quote:
Bij die gedachte alleen al....quote:Op zondag 30 maart 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers, zijn we toch al es in dezelfde ruimte geweest waarschijnlijk.
Ben je ook wel eens in LaScala/A20 geweest dan?quote:
Ja, en ook in Tomorrow Land want zo heette het oorspronkelijk. Zelfs in de Outlandtijd ben ik er een paar keer geweest. Maar dat haalde het no way bij Tomorrow Land.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben je ook wel eens in LaScala/A20 geweest dan?
Eerste keer dat ik er kwam was het LaScala geloof ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en ook in Tomorrow Land want zo heette het oorspronkelijk. Zelfs in de Outlandtijd ben ik er een paar keer geweest. Maar dat haalde het no way bij Tomorrow Land.
Dan heb je de Tomorrow Land tijd gemist. Dat was nog net iets epischer dan La Xala.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerste keer dat ik er kwam was het LaScala geloof ik.
Maar er is een hoop uit die tijd die ik gewoon niet meer weet
Oh had niet eens met slikken te maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je de Tomorrow Land tijd gemist. Dat was nog net iets epischer dan La Xala.
En tja, als je alles nog weet van die tijd, dan slikte je niet genoeg zeg maar.
Dan nam 'ie je wel mee naar de goeie plekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh had niet eens met slikken te maken.
Mijn ex besloot waar we heen gingen en ik volgde braaf. Hoe vaak ik niet op een station aan kwam en eerst moest vragen waar we waren![]()
Zoveel feestjes gehad door heel NL en België
Dat dan weer welquote:Op zondag 30 maart 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nam 'ie je wel mee naar de goeie plekken.
Daar ben ik dan weer nooit geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem vond ik de afterparty's vaak het leukst![]()
Gewoon hele nacht bij vrienden thuis hangen en dan rond 5 uur, half 6 richting Tilburg vertrekken om naar Zino te gaan
Jammer hoor, was altijd wel leuk.quote:
Herinner je je deze nog... nog... nog...?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer hoor, was altijd wel leuk.
Ging om 6 uur zondagochtend open, tot een uur of 12/1.
Fuck yeahquote:Op zondag 30 maart 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herinner je je deze nog... nog... nog...?
Uiteraard!quote:
Check!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch was dat een geweldige tijd, blij dat ik het heb mogen meemaken
quote:
Zegt de man die al 1 been in het graf heeft staanquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de man die al 1 been in het graf heeft staan
Ook herkenbaar. En mijn stamcafe heet dan nog de Huppel the pub ook. Dat kán toch geen toeval zijn?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu ben ik oud en geniet ik veel meer in een bruin café of gewoon thuis met vrienden, hapjes en drankjes.
Met een kikkerlogoquote:Op zondag 30 maart 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook herkenbaar. En mijn stamcafe heet dan nog de Huppel the pub ook. Dat kán toch geen toeval zijn?
Die ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Met een kikkerlogo
Altijd aan mij denken in de kroeg![]()
Kut zeg ...quote:Op maandag 31 maart 2014 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
4e nacht op rijDoorzettingsvermogen wordt wel erg op de proef gesteld zo
Blijf volhoudenquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 08:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe maar een driedubbele espresso.
klote zomertijd
Hmm, da's minder.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grmbl* en uk nog erger.
Dit wordt een lange week.
Wil ik ook. Maar op deze manier wordt dat wel heel erg moeilijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 03:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijf volhouden
Ik stuur een nachtzoentje naar je toe[ afbeelding ]
Gewoon Buurpoestijd aan houden. Rebel.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*grmbl* en uk nog erger.
Dit wordt een lange week.
Buongiornoquote:
Koffie was afgelopen nacht ook weer mijn beste vriend.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar ga ik vandaag weer eens mee beginnen. Koffie
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koffie was afgelopen nacht ook weer mijn beste vriend.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb een week geen koffie gedronken
Jij zou nooit zeggen "I wanna watch"quote:
Ik al 22 jaar nietquote:Op maandag 31 maart 2014 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik heb een week geen koffie gedronken
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou nooit zeggen "I wanna watch"
Jij zegt: ik doe het licht wel!
Ja man dat wordt stuiteren zo, maar kan de energie wel goed gebruiken...quote:
Nee maar jij bent toch al een apart menschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man dat wordt stuiteren zo, maar kan de energie wel goed gebruiken...
[..]
Nee maar jij bent toch al een apart menschAnd proud of itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ben iets ouder dan 22 hoorquote:
koffie moet je ook leren drinkenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan 22 hoor![]()
Heb dus 1 keer koffie geprobeerd, ik vond het niets en nooit meer gedronken
Ik hou het wel bij theequote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koffie moet je ook leren drinken
Dodelijk spul die tequilaquote:
iets?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan 22 hoor![]()
Heb dus 1 keer koffie geprobeerd, ik vond het niets en nooit meer gedronken
Ook jij kan te ver gaan opa!!quote:
quote:
Hoe kom jij aan een plaat van kaneel?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden zeker alle vrouwen nat van.
O hai.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Hier worden zeker alle vrouwen nat van.
Weer tijd om te scheren dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Baardjes zijn tegenwoordig wel erg hip
Dat sowieso, baardquote:Op maandag 31 maart 2014 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik heb liever of glad of een beetje stoppeltjes... ik vind baardjes verder niet echt fijn
I knew it.quote:
Vind m niet heel bijzonder, maar snap dat veel vrouwen dat wel vinden.quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij gister nog je notes in kunnen kijken Fas?
Dat kon gister eventjes. Er ging iets mis achter de schermen waardoor iedereen zijn of haar notes kon zien, volledig. Ook andermans notes. En je kon ook uitdelen en verwijderen.quote:
Whehehe. Heb je wel eens een abo gehad dan, dat je dat weet?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik ook niet. 13 stuks waarvan 6 van tamashii over 1 topic.
Die 6 waren van een slowchat in een serieus topic. Tamme asser kwam toen noten en ik had er ineens 6 bij.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe. Heb je wel eens een abo gehad dan, dat je dat weet?
Wat een boefje ben je toch ook.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die 6 waren van een slowchat in een serieus topic. Tamme asser kwam toen noten en ik had er ineens 6 bij.
Jammer dat ik dat heb gemist alhoewel ik de kans op een positieve note laag in zou schatten.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een boefje ben je toch ook.
Ik had gisteren 6 notes dacht ik. 3 negatief, 3 positief.
Ach, de 3 positieve notes heb ik gisteravond gekregen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat heb gemist alhoewel ik de kans op een positieve note laag in zou schatten.
Van wie?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, de 3 positieve notes heb ik gisteravond gekregen.
Oh, dat heb ik gemist. Iemand mijn notes nog bekeken?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kon gister eventjes. Er ging iets mis achter de schermen waardoor iedereen zijn of haar notes kon zien, volledig. Ook andermans notes. En je kon ook uitdelen en verwijderen.
jep. oppassen geblazen fas.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Iemand mijn notes nog bekeken?
Nee, daarvoor duurde het helaas te kort.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Iemand mijn notes nog bekeken?
Kon je ook jezelf noten?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van mezelf, een van Fera en een van Inso.
Had ik eigenlijk ook moeten doen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
Even een goed woordje voor mezelf gedaan.
Ach, denk niet dat ze het serieus nemen van niet mods.quote:
Serieus of niet, toch altijd wel leuk.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, denk niet dat ze het serieus nemen van niet mods.
Zal in de loop der tijd wel verwijderd worden als ze naar notes gaan kijken.
International cleavage day.quote:
Ik zal Hep wel wat puppyoogjes geven.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een modje even lief aankijken dan.
Dat doe je vaker bij hem?quote:
Volgens mij ben jij sowieso te braaf om een ban te krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Waarom denk je dat ik nog geen ban heb?
Moet je flink wat voor doen ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso te braaf om een ban te krijgen.Alhoewel, wat je vanochtend over Kano zei.
Wat zei die dan?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso te braaf om een ban te krijgen.Alhoewel, wat je vanochtend over Kano zei.
Klopt, ik ben te braafquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij iets met teringmongool.quote:
Slaapgebrek?quote:
Er is een verschil tussen de grens op zoeken en wat terugzeggenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat jij de grens meerdere malen hebt opgezocht weten we wel ja.
Je moet die liefde waarschijnlijk wel verdienen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is kaneel toch niet enkel en alleen van de liefde.
Is met Huppel slapen tegenwoordig al banwaardig?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat jij de grens meerdere malen hebt opgezocht weten we wel ja.
Awwww.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En verliefd zijn. Ik haat het
Nee.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is met Huppel slapen tegenwoordig al banwaardig?
Aan de notes te zien zijn er genoeg die daar een ban voor hebben gekregen onder de noemer ''crewbash''.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat banwaardig dan? Kunnen ze 90% van FOK! wel een ban geven namelijk
Dat is zo fucked up.quote:
Onvoorwaardelijke liefde, met voorwaarden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet die liefde waarschijnlijk wel verdienen.
Ow, oké. Dat is wel dom ja.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee.
Stalking in pm/dm wel. Dat was iig het verhaal in 2009 en dat blijft permanent online staan natuurlijk.
Nogalquote:
Ik weet het niet. Ik wil hem natuurlijk wel heel graag blijven zien. Godverquote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo fucked up.Wat ga je nu doen? Blijf je 'm nog wel zien?
Dillema's.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogal
[..]
Ik weet het niet. Ik wil hem natuurlijk wel heel graag blijven zien. Godver
Ah, altijd makkelijk het op dat te gooien jaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de notes te zien zijn er genoeg die daar een ban voor hebben gekregen onder de noemer ''crewbash''.
Ik heb mijne zaterdagmiddag afgeschoren...quote:Op maandag 31 maart 2014 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Baardjes zijn tegenwoordig wel erg hip
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb mijne zaterdagmiddag afgeschoren...
Jij bent glad nu?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Boksquote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dillema's.Maar je kwetst jezelf natuurlijk nog meer als je hem blijft zien, denk ik ...
Feer trekt droog.quote:
Godver Fas.quote:
Maar wat valt er nog te proberen dan? Hij laat al weten niets te voelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan het altijd proberen, afkappen kan altijd nog toch
Zou het niet nog kunnen komen? Of voelt hij dat dat niet het geval gaat zijn?quote:
Meh. Sterkte met je beslissing iig.quote:
Ik ken het (beginnend hier).quote:Op maandag 31 maart 2014 16:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En verliefd zijn. Ik haat het
Ik heb weer wat gemist, heur.quote:
Nouja, die hoop had ik. Maar dat heeft 'ie elke keer al aangegeven. Hij is er wel elke keer open, eerlijk en duidelijk over geweest, dus ik wist het ook wel. Maar ik had gewoon stiekem toch hoop. Ik ben zo leuk, waarom ziet 'ie dat niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou het niet nog kunnen komen? Of voelt hij dat dat niet het geval gaat zijn?
De lente hangt in de lucht zeg.quote:
Ongetwijfeld binnenkort in de TC weer een keer.quote:
Jep, in het kader van het verhaal van een paar dagen terug. Niet iedereen houd van baardjes...quote:
Ja, heel frustrerend is dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, die hoop had ik. Maar dat heeft 'ie elke keer al aangegeven. Hij is er wel elke keer open, eerlijk en duidelijk over geweest, dus ik wist het ook wel. Maar ik had gewoon stiekem toch hoop. Ik ben zo leuk, waarom ziet 'ie dat niet?
Dat alles afkappen omdat verliefd ook weer zo makkelijk is. Zakt sowieso vanzelf wel weg toch dat gevoel. En als dat niet zo is kan je altijd nog stoppen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar wat valt er nog te proberen dan? Hij laat al weten niets te voelen.
O jee, dan is het wel heel erg. Speciaal voor een dame geschoren.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld binnenkort in de TC weer een keer.
[..]
Jep, in het kader van het verhaal van een paar dagen terug. Niet iedereen houd van baardjes...
Valt mee fas. Ik heb alleen met een verdomd lastige vrouw te maken.quote:
Herkenbaar gevoel overigens.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, die hoop had ik. Maar dat heeft 'ie elke keer al aangegeven. Hij is er wel elke keer open, eerlijk en duidelijk over geweest, dus ik wist het ook wel. Maar ik had gewoon stiekem toch hoop. Ik ben zo leuk, waarom ziet 'ie dat niet?
Toch niet die van 2e date laten zitten he.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Valt mee fas. Ik heb alleen met een verdomd lastige vrouw te maken.
En mezelf maar blijven kwellen met hoop die dan toch keer op keer weer de grond in gestampt wordt?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat alles afkappen omdat verliefd ook weer zo makkelijk is. Zakt sowieso vanzelf wel weg toch dat gevoel. En als dat niet zo is kan je altijd nog stoppen.
Oh god, dat klinkt weer als een hart dat gebroken gaat worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef yats het volgende:
[..]
Valt mee fas. Ik heb alleen met een verdomd lastige vrouw te maken.
Dat moet je ook niet doen, dan maak je jezelf kapot.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mezelf maar blijven kwellen met hoop die dan toch keer op keer weer de grond in gestampt wordt?
Geloof me, ik wil niets liever dan hem graag blijven zien, al is het alleen al omdat seks wel goed isMaar niet als het mij meer pijn dan plezier oplevert.
Sterkte! Trek het sowieso niet in het persoonlijke, soms is de relatie-klik (een andere klik dan de geile klik) er gewoon maar van een kant. Dat is enorm zuur, maar je komt uiteindelijk echt wel die ene persoon tegen waar die relatie-klik wel mee bestaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
Als ik een keer verliefd ben, duurt het ook echt eeuwen voordat het over is. En ondertussen gedraag je je als een mongooltje naar diegene.!
Ditquote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
Als ik een keer verliefd ben, duurt het ook echt eeuwen voordat het over is. En ondertussen gedraag je je als een mongooltje naar diegene.!
Hij is toch duidelijk met waar je aan toe bent?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En mezelf maar blijven kwellen met hoop die dan toch keer op keer weer de grond in gestampt wordt?
Geloof me, ik wil niets liever dan hem graag blijven zien, al is het alleen al omdat seks wel goed isMaar niet als het mij meer pijn dan plezier oplevert.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
Ik wil nog niet eens een relatie. Ik wil gewoon kijken waar het heen gaat. Ik ben verliefd, maar ik verwacht niet dat hij gelijk ook verliefd is op mij. Ik had gewoon gehoopt op een langzame ontwikkeling die kant op. Maar ook dat zit er niet in.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Sterkte! Trek het sowieso niet in het persoonlijke, soms is de relatie-klik (een andere klik dan de geile klik) er gewoon maar van een kant. Dat is enorm zuur, maar je komt uiteindelijk echt wel die ene persoon tegen waar die relatie-klik wel mee bestaat.
Afkappen.. Verliefd zijn op iemand en slechts blijven ouwehoeren levert alleen maar meer pijn opquote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het kutte is ook, ik word normaal helemaal niet snel verliefd. Bij hem was ik dat na één date en één of twee keer skypen. Dat heb ik normaal echt nooit. Dacht dat dat ook al iets betekende ofzo..
Op het moment geen last van.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik snap het vrouwenbrein ook niet, maar jij doet nu wel té makkelijk. Heb je wel een hart? Gevoel enzo? Dan zou je het toch enigszins moeten herkennenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij is toch duidelijk met waar je aan toe bent?
Maargoed ik zal wel te simpel denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ben trots op je.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik snap het vrouwenbrein ook niet, maar jij doet nu wel té makkelijk. Heb je wel een hart? Gevoel enzo? Dan zou je het toch enigszins moeten herkennen
Mensen die niet een high functioning sociopath zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, die tref ik woensdagmorgen waarschijnlijk weer. Maar om eerlijk te zijn is dit een veel leukere vrouw.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch niet die van 2e date laten zitten he.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O jee, dan is het wel heel erg. Speciaal voor een dame geschoren.
Ik hoop t niet Fas. Het moeilijke zit hem er vooral in dat we allebei nogal een schijterd zijn qua gevoelens blootgeven/iemand op date vragen etc. Maar als ik iets wil zal ik duidelijk de persoon moeten zijn die het initiatief toont.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, dat klinkt weer als een hart dat gebroken gaat worden.
Zo verschrikkelijk herkenbaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
Is dat bij jou nog contextafhankelijk?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal vast wel weer komen. Ik word redelijk snel verliefd.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat bij jou nog contextafhankelijk?
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik snap het vrouwenbrein ook niet, maar jij doet nu wel té makkelijk. Heb je wel een hart? Gevoel enzo? Dan zou je het toch enigszins moeten herkennen
Ik snap wat je bedoeld en herken het wel maar wat ik al zei, betekend dat dan meteen dat je alles maar af moet kappen. Als het gewoon gezellig is etc. etc. waarom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiquote:Op maandag 31 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal vast wel weer komen. Ik word redelijk snel verliefd.![]()
Nou, ik merk dat als ik bevriend ben met een vrouw, ik daar niet verliefd op word. Als je met iemand op date gaat, dan komen zulke gevoelens veel sneller naar boven. Heb jij ook zoiets?quote:
Wees blij feer. Ik maak mezelf nu al gek dat ik haar zondagmiddag weer zie en weet in de tussentijd eigenlijk niet zo goed wat we via app kunnen besprekenquote:
Omdat het me uiteindelijk alleen nog maar meer pijn doet?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld en herken het wel maar wat ik al zei, betekend dat dan meteen dat je alles maar af moet kappen. Als het gewoon gezellig is etc. etc. waarom.
Niet via tekst. Leuk geprobeerd.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld en herken het wel maar wat ik al zei, betekend dat dan meteen dat je alles maar af moet kappen. Als het gewoon gezellig is etc. etc. waarom.
[..]
Hoi
Nee. Ik ben juist vaak verliefd geworden op een goede vriend.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat als ik bevriend ben met een vrouw, ik daar niet verliefd op word. Als je met iemand op date gaat, dan komen zulke gevoelens veel sneller naar boven. Heb jij ook zoiets?
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kunt altijd op vriendschappelijke basis (of als fwb gezien de seks goed is) met elkaar om blijven gaan. Maar het is persoonlijk of dat meer pijn gaat doen of niet.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het me uiteindelijk alleen nog maar meer pijn doet?
Hij is te lief. Hij geeft me onbedoeld hoop. Anders zou het makkelijker zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt altijd op vriendschappelijke basis (of als fwb gezien de seks goed is) met elkaar om blijven gaan. Maar het is persoonlijk of dat meer pijn gaat doen of niet.
Beter, lekker laten zitten dus die van woensdagquote:Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, die tref ik woensdagmorgen waarschijnlijk weer. Maar om eerlijk te zijn is dit een veel leukere vrouw.
Wat ik al zei, misschien denk ik te simpel erover.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat het me uiteindelijk alleen nog maar meer pijn doet?
Verdommequote:
Heerlijk om zo'n beestje in huis te hebben als je je even klote voelt. Op de een of andere manier merken ze dat en doen ze dan iets raars waardoor je moet lachen, of komen ze je knuffelen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon nog een stuk of 4/5 katten in huis haal en voor altijd single blijfNooit meer verliefd worden
![]()
Dat soort dingen zijn altijd goed bedoeld maar werkt alleen maar wanneer die insteek er ook van beide kanten puur nageleefd wordt..quote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt altijd op vriendschappelijke basis (of als fwb gezien de seks goed is) met elkaar om blijven gaan. Maar het is persoonlijk of dat meer pijn gaat doen of niet.
Die 2 van mij liggen al de hele tijd te pitten. Ondanks huilen en vloekenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk om zo'n beestje in huis te hebben als je je even klote voelt. Op de een of andere manier merken ze dat en doen ze dan iets raars waardoor je moet lachen, of komen ze je knuffelen.
Die liggen in diepe gedachtemodus een plan te bekokstoven waarmee ze jou er weer bovenop krijgen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die 2 van mij liggen al de hele tijd te pitten. Ondanks huilen en vloeken
Dat zou ik eigenlijk moeten doen, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik ben daar gewoon echt te aardig voor.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef S95Sedan het volgende:
Beter, lekker laten zitten dus die van woensdag
Herkenbaar, daarom heb ik indertijd ooit een keer rigoureus gebroken met een ex van me. Puur omdat ik hoop bleef houden en daardoor niet verder kon.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is te lief. Hij geeft me onbedoeld hoop. Anders zou het makkelijker zijn
Dan mag hetquote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Die liggen in diepe gedachtemodus een plan te bekokstoven waarmee ze jou er weer bovenop krijgen.
Mijne ligt nu buiten in de zon. Maar hij was er gisteren wel toen ik er even compleet doorheen zat.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die 2 van mij liggen al de hele tijd te pitten. Ondanks huilen en vloeken
Heb er eentje bij mij op schoot getrokken. Lekker knuffelen nuquote:Op maandag 31 maart 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne ligt nu buiten in de zon. Maar hij was er gisteren wel toen ik er even compleet doorheen zat.
Na 2x zo'n kut streek verdien je het gewoon imho.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk moeten doen, maar zo zit ik niet in elkaar. Ik ben daar gewoon echt te aardig voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
Mensen met katten.Vast wel iemand die deze inkopt zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn is dat! Knuffelze!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb er eentje bij mij op schoot getrokken. Lekker knuffelen nu
Zelfs al verdiend iemand dat, om de een of andere reden doe ik zoiets toch nooit. Geen idee waarom, ik ben gewoon te lief voor mensen denk ik (tenzij ik aan het werk ben)quote:Op maandag 31 maart 2014 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 2x zo'n kut streek verdien je het gewoon imho.
---
Ging ze hier maar eens pitten
Bij elke weerkaatsing van licht rent ze erachteraan.
Een vrouw aan het lijntje houden is ook niet goedquote:Op maandag 31 maart 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Fijn is dat! Knuffelze!
[..]
Zelfs al verdiend iemand dat, om de een of andere reden doe ik zoiets toch nooit. Geen idee waarom, ik ben gewoon te lief voor mensen denk ik (tenzij ik aan het werk ben)
Ik hou haar niet aan het lijntje. Ze weet inmiddels dat ik ook met iemand anders date en dat wel zie zitten. Daar ben ik altijd heel open en eerlijk in omdat er een hekel aan heb als dat andersom gebeurd.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een vrouw aan het lijntje houden is ook niet goed
Kattevrouwtjequote:Op maandag 31 maart 2014 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon nog een stuk of 4/5 katten in huis haal en voor altijd single blijfNooit meer verliefd worden
![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
Mensen met katten.Katten met mensen.. Ik ben er ook slachtoffer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik zie dat mijne ook de doos in gesneakt is (rechts achterin)quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 17:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dat mijne ook de doos in gesneakt is (rechts achterin)
Suc6 met de her. Hopelijk helpt wat frisse lucht en een leuk etentje de gedachte wat te verzetten.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar eens even wandelen. Richting school. Voor een herkansingMaar wandelen
![]()
En na mn herkansing uiteten met mn beste vriendje![]()
Die van mij zijn echt lief.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat is nog steeds eng![]()
Maar ik hou van dr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |