Idemquote:Op zondag 30 maart 2014 18:47 schreef Gummiebeer het volgende:
Zon gehad tot een uurtje of 4, was goed te doen buiten. Ik ben enkel wat van het padje door de zomertijd
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:58 schreef aloa het volgende:
Hoogste net boven de 22 graden.
[ afbeelding ]
Jammer van de vele bewolking welquote:Op maandag 31 maart 2014 10:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Kans op serieuze neerslag schuift nu meer op richting eind van het weekend. Zou mooi zijn als het langer 'stabiel' blijft.
Mooie tijd johquote:Op maandag 31 maart 2014 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een jetlag hoor
Na 4 dagen eindelijk een stabiel ritme opgebouwd te hebben werd ik nu om 6:45 al wakker en na lang wakker te hebben gelegen weer in slaap gevallen tot nu...
Niet als je eindelijk weer een normaal regelmatig ritme hebt opgebouwd en weer gewoon 100% actief bent.quote:
Dat is vooral vandaag. Dinsdag tot en met donderdag zou er veel meer zon moeten zijn en minder wolken.quote:
Waaruit blijkt dat? Alles wat ik voor Nederland vindt spreekt over het tegenovergestelde.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat is vooral vandaag. Dinsdag tot en met donderdag zou er veel meer zon moeten zijn en minder wolken.
Meeste bronnen die ik zien houden het wel op warmtequote:Op maandag 31 maart 2014 11:14 schreef Nattekat het volgende:
De onzekerheid is wel gigantisch zeg, volgens RTL Nieuws hele week 20, volgens bron2 terug naar normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |