abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138354477
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

:D

ik moet zeggen dat dat meevalt juist.
Er zijn idd vrouwen bij wie je je "hoe gaat he..." nog niet uitgesproken hebt of er volgt al een heel verhaal. Bij voorkeur over de dakkapel die tóch lekt ondanks dat John er nog een randje aan gekit had en Kees had ook al gekeken en nu was dat ding toch lek, heel Sherona dr dekbed zeikesnat natuurlijk kon ze lekker in dr blote hol om twee uur 's nachts de was gaan staan draaien ....

why... WHY?! :') afbakenen is een kunst :X

Nee, nu heb ik echt zin om weer aan het werk te gaan o|O
pi_138354493
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef Dyre het volgende:
Ojah en vanavond de 20-weken echo *O*

Vind het stiekem wel weer spannend. Ik heb nog steeds de baby niet gevoeld, terwijl mijn placenta er volgens de VK heel goed voor ligt en iedereen me al de hele tijd vraagt of ik al iets voel en ik steeds nee moet zeggen... (en dan als antwoord: 'oh, toen ik zo ver was als jij voelde ik het al hoor' }:| )

Nouja, we hebben 2 weken geleden nog het hartje gehoord en ik ken alle dooddoeners: soms duurt het nou eenmaal wat langer, vooral bij de eerste, dan denk je eerst dat het je darmen zijn (die voel ik ook helemaal niet echt?), enz. :P
Spannend! Volgens mij heb ik gewoon extreem mazzel dat ik onze langpoot al zo vroeg voelde...
S. 2014
J. 2016
pi_138354609
Nu trouwens 2 uur wachten op uitslag van de glucose tolerantietest. Verveel me kapot :D

Drankje vond ik erg meevallen, maar de dame naast me blijkbaar niet, die moest kokhalzen...
pi_138354732
Heb je niet de neiging gehad mee te kokken Sun? Zou ik gerust doen met mijn empathische vermogen :')
pi_138354768
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:50 schreef BlueEyes het volgende:
Heb je niet de neiging gehad mee te kokken Sun? Zou ik gerust doen met mijn empathische vermogen :')
Ooh noemen we dat zo :')
Ik zal komende week wel n afspraak krijgen voor die test... Mag je dan t ziekenhuis niet uit?
S. 2014
J. 2016
pi_138354784
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben suiker gewend. Hou van zoetigheid :) Maar ik kan me voorstellen dat als je dat niet hebt, het wel vreselijk vies is.
pi_138354829
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ooh noemen we dat zo :')
Ik zal komende week wel n afspraak krijgen voor die test... Mag je dan t ziekenhuis niet uit?
Nee, zit al anderhalf uur in de hal bij ingang :') Hoorde wel dat het anders gaat in sommige ziekenhuizen. Hier mocht ik niks eten sinds 24 uur gisternacht en moet ik 2 uur wachten, bij het Maasstad ziekenhuis mag je gewoon eten en duurt het een uur voordat je uitslag hebt. Heel vreemd..
pi_138354876
Dan wacht ik t lekker af! Succes nog even met t wachten!
S. 2014
J. 2016
pi_138354901
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dan wacht ik t lekker af! Succes nog even met t wachten!
Komt goed :)
pi_138354919
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Butterflower!
Wat een plaaaaatje om te zien zo met al die haartjes *smeltttt*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_138354925
Ik ben zo'n ontzettend vreselijke verpleegkundige om naast je bed te hebben als je overgeven moet of reeds hebt gedaan. Ik kan daar niet tegen en ga dan kokhalzen inclusief biggelende tranen over mn wangen.
En als je voor me kokhalst doe ik gezellig mee bij de gedachte alleen al :D
(En in deze boeit me niet of een kind voor me nekt of en volwassene, leuk als je op een oncologieafdeling werkt ook :') )

Ik heb vorige week nog gevraagd of ik een GTT moest, maar is so far gelukkig geen reden voor.
Moet alleen schildklierfunctie laten checken en rhesusnegatief gedoetje.
pi_138354927
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 09:37 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee, nu heb ik echt zin om weer aan het werk te gaan o|O
Niet? :D

jij had toch alleen maar ontzettend leuke cliënten die zulke dingen niet doen? :+
:)
  maandag 31 maart 2014 @ 10:06:09 #188
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_138355061
Meldt!

Haat aan zomertijd ;)
doei
  maandag 31 maart 2014 @ 10:07:09 #189
73386 Fazz
onderweg
pi_138355082
Butterflower gefeliciteerd met je dochter! *O* Fijn dat jullie weer thuis zijn :)

Gaaaaaap :O , ik begrijp steeds meer waarom veel vrouwen al met 6 weken van te voren stoppen.....alleen al de gedachte dat ik nog 2 weken moet werken maakt me moe :')
  maandag 31 maart 2014 @ 10:08:35 #190
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138355122
Hoi :W

Note to self: bij volgende afspraak bij de vk beginnen over onze tuin die nog zomerklaar gemaakt moet worden maar dat dat zo lastig is omdat we een heel irritant onkruid hebben dat steeds weer overwoekert ^O^

Ik moet trouwens nuchter bloed laten prikken omdat mijn sugardaddy te hoog was, bleek uit het reguliere beginvanjezwangerschapbloedonderzoek. Maar aangezien ik pas 13 weken zwanger ben met een BMI van 20.5 / 21 , zullen het wel de twee krentenbollen en drie haagse hopjes zijn die ik anderhalf uur voor het prikken gegeten had* zijn, toch :?

*ik had geen instructies gekregen voor het prikken m.b.t. eten dus daar heb ik verder ook niet echt aan gedacht
pi_138355189
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:00 schreef mignonne het volgende:

[..]

Niet? :D

jij had toch alleen maar ontzettend leuke cliënten die zulke dingen niet doen? :+
Veruit de meeste O+ Maar gelukkig heb ik ook af en toe zo'n pareltje als dat je zeer treffend beschreef :D en ik ben vooral retenieuwsgierig hoe het met al die dames is gegaan die inmiddels zijn bevallen en die toen-prilzwangeren die inmiddels hoogzwanger zijn, hoe beleven ze het en gaat het goed met ze en hoe leven ze toe naar de bevalling en het ouderschap enenen... Dus ja, toch wel zin in ;)
pi_138355191
Ik moet iedere meting bij iedere zwangerschap opnieuw nuchter laten prikken omdat mijn niet-nuchtere waarde dan nét te hoog is. 6.2 o.i.d. Voor het prikken met 30 weken (omg bijna 30 weken :o ) heeft de verloskundige gelijk maar een nuchtere suiker aangevinkt. Scheelt weer een ritje prikpost. ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 10:15:21 #193
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138355288
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef Cantare het volgende:
Ik moet iedere meting bij iedere zwangerschap opnieuw nuchter laten prikken omdat mijn niet-nuchtere waarde dan nét te hoog is. 6.2 o.i.d. Voor het prikken met 30 weken (omg bijna 30 weken :o ) heeft de verloskundige gelijk maar een nuchtere suiker aangevinkt. Scheelt weer een ritje prikpost. ;)
Ik ben dus vergeten de waarde te vragen ):O maar ik verwacht ook zoiets omdat ie licht verhoogd was. Als ik me je goed voorstel van je buikfoto's ben jij ook bepaald niet te zwaar toch*?

*niet dat dat per se moet, maar ik verzamel graag redenen om er vanuit te gaan dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb
pi_138355387
Spees, ik had exact hetzelfde. Een waarde was hij net boven de marge die werd toegestaan, ik weet dat toen al aan de zak dropfuitduo's een half uur daarvoor :@ en nuchter was de waarde perfect idd. Nu zegt dat niets over jou, maar ik praat zo graag over mezelf! :P
  maandag 31 maart 2014 @ 10:22:27 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138355436
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:19 schreef L-E het volgende:
Spees, ik had exact hetzelfde. Een waarde was hij net boven de marge die werd toegestaan, ik weet dat toen al aan de zak dropfuitduo's een half uur daarvoor :@ en nuchter was de waarde perfect idd. Nu zegt dat niets over jou, maar ik praat zo graag over mezelf! :P
Jawel, dat zegt vast ook iets over de hopjes en krentenbollen :D dus daar blijf ik gewoon maar vanuit gaan :+ thx!
pi_138355453
Ja hier ook. Niet nuchter laten prikken, had ranja op van te voren geloof ik, of fruit gegeten en had geloof ik 6.6 ofzo? Wist ik veel dat je beter nuchter kon. VK zei geen reden tot paniek, maar ik had wel paniek, maar goed, vingerprikje nuchter en dat was 4.8. Zo stom dat ze niet meteen nuchter laten prikken,scheelt veel stress.
  maandag 31 maart 2014 @ 10:25:12 #197
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_138355495
Wel vervelend dat je daar zoveel stress van hebt gehad.

Zo ervaar ik het overigens niet hoor, en ik vind die extra prik een kleine moeite. Maak me eigenlijk ook helemaal niet druk, heb wel het gevoel dat het los zal lopen. Alleen af en toe een heel klein 'het zal toch niet' stemmetje in mijn achterhoofd.
pi_138355714
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef WupWup het volgende:

[..]

Veruit de meeste O+ Maar gelukkig heb ik ook af en toe zo'n pareltje als dat je zeer treffend beschreef :D en ik ben vooral retenieuwsgierig hoe het met al die dames is gegaan die inmiddels zijn bevallen en die toen-prilzwangeren die inmiddels hoogzwanger zijn, hoe beleven ze het en gaat het goed met ze en hoe leven ze toe naar de bevalling en het ouderschap enenen... Dus ja, toch wel zin in ;)
Gelukkig :D O+
en de bijzondere typetjes houden je dag boeiend I guess :P
pi_138355779
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik ben dus vergeten de waarde te vragen ):O maar ik verwacht ook zoiets omdat ie licht verhoogd was. Als ik me je goed voorstel van je buikfoto's ben jij ook bepaald niet te zwaar toch*?

*niet dat dat per se moet, maar ik verzamel graag redenen om er vanuit te gaan dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb
Mijn bmi is net wat hoger dan dat van jou, maar ik ben niet te zwaar, nee. En diabetes heb ik ook echt niet. De vk hanteert volgens mij best een strenge grens voor de suikerwaarden.
pi_138355780
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:23 schreef Hilmo het volgende:
Ja hier ook. Niet nuchter laten prikken, had ranja op van te voren geloof ik, of fruit gegeten en had geloof ik 6.6 ofzo? Wist ik veel dat je beter nuchter kon. VK zei geen reden tot paniek, maar ik had wel paniek, maar goed, vingerprikje nuchter en dat was 4.8. Zo stom dat ze niet meteen nuchter laten prikken,scheelt veel stress.
Voor veel zwangeren (vooral de misselijken) is nuchter prikken ook niet erg geslaagd :)
vervelend dat je er zoveel stress van hebt gehad.

Spees! vreetkous :D
T zou me niet verbazen als het daaraan ligt. Als je echt een MODY zou zijn dan verwacht ik wel flink verhoogde uitslagen, en dan zou ik bij jou ook wel wat atypische klachten verwachten. Mn buurman had dat, die blijkt mody te hebben, viel altijd in coma na het eten, met geen stok wakker te krijgen. Bleek een random glucose van >30 te hebben :X Inmiddels is ie voorzien van pomp :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')