Hate to disappoint, maar tis weer lekker rustig hier... Geen pijl op te trekken, gek lijfquote:Op zondag 30 maart 2014 13:37 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hoop dat ik heeeeel snel eerste sta!
+1quote:Op zondag 30 maart 2014 13:54 schreef Poppejans het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisjes,Musique!!
Vooral E.lodie vind ik een supermooie naam <3
Hmmm, misschien stilte voor de storm ? Hier ook geen gerommel meer. Merk wel dat ik zeer veel behoefte heb aan rust en alleen zijn. Manlief is aan t werk en ik wil even helemaal niets!quote:Op zondag 30 maart 2014 13:49 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Hate to disappoint, maar tis weer lekker rustig hier... Geen pijl op te trekken, gek lijf
Ik zou me daar ook aan storen ja. Dat je het voelt en denkt is een ding, maar het op een feestje gaan zitten spuien tegenover mensen die je amper kent, vind ik dramaqueenachtig en daar ben ik allergisch voor vrees ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik denk dat dat laatste meer is waar Nikki bijvoorbeeld op doelde in t vorige topic. Als je als zwangere (irl) tegen (relatief) onbekende mensen gaan klagen over hoe zwaar het is en dat je hoopt dat de geboorte snel inzet als je met verlof gaat, dat idee.
+1quote:Op zondag 30 maart 2014 14:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nou ja, ik snap wel dat het heel zwaar kan zijn, maar in principe is het wel 'maar' iets tijdelijks, krijg je er iets heel moois voor terug, en er (veel) over klagen tegen buitenstaanders zal het niet beter maken.
Ik denk dat dat laatste meer is waar Nikki bijvoorbeeld op doelde in t vorige topic. Als je als zwangere (irl) tegen (relatief) onbekende mensen gaan klagen over hoe zwaar het is en dat je hoopt dat de geboorte snel inzet als je met verlof gaat, dat idee.
En daar kan ik me ook makkelijk iets bij voorstellen. Je hart moeten luchten zo nu en dan is nodig, maar een stukje relativeren kan ook geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |