Ah, jou wilde ik net wat vragen!!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Je verkoopt geen onzinAansluiten en het werkt.
Die is nog duurder he?quote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, jou wilde ik net wat vragen!!
Weet jij vast wel. Als ik nu ipv een 360 controller iets als dit neem? http://tweakers.net/price(...)-f710-zilver-pc.html
Werkt dat net zo goed?
Ja, er is een wireless receiver speciaal voor pc maar die is nogal schaars dacht ik.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef Zspirit het volgende:
Cool, is er een manier om een draadloze xbox360 controller aan je pc te hangen? Mijn pc staat namelijk vrij ver van mn bank af, dan moet ik zon usb verlengkabel kopen van 3 meter.
Ja, maar ook voorzien van programmeerbare knoppen etc. Mocht de 360 controller niet meer standaard zijn is die denk ik interessanter.. En ik wil eigenlijk heel geen 360 controllerquote:
Markplaats, zo hard verneukt door handelaren die te gierig zijn een eigen webshop en de lucht te knallenquote:Op donderdag 10 april 2014 16:18 schreef Zspirit het volgende:
Haha, ik zoek dus gewoon de goedkoopste manier om makkelijk met een controller mn steamgames te spelen, en dat is denk ik dus toch zon 360 controller, ik vind het ook maar kut maar oke
Ik ga even op marktplaats kijken.
vast welquote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet jij vast wel. Als ik nu ipv een 360 controller iets als dit neem? http://tweakers.net/price(...)-f710-zilver-pc.html
Werkt dat net zo goed?
Dude bro, ik raad je ZO enorme en normale xbox controller aan! Die logitech dingen hebben vaak toch mindere bouwkwaliteit, vooral de knopjes die na verloop van tijd stroef worden en stickjes die niet meer gecentered zijn...quote:Op donderdag 10 april 2014 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Werkt dat net zo goed?
Almighty Spank has sprokeneth...quote:Op donderdag 10 april 2014 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude bro, ik raad je ZO enorme en normale xbox controller aan! Die logitech dingen hebben vaak toch mindere bouwkwaliteit, vooral de knopjes die na verloop van tijd stroef worden en stickjes die niet meer gecentered zijn...
Wireless Receiver is opzich niet heel zeldzaam, je kan die los halen maar ook in combi met een wireless controller, zie http://www.budgetgaming.n(...)ox+360+stijl_PC.html
Maar wired is ook gewoon dik ok hoor, zolang je maar geen logitech kooptquote:Op donderdag 10 april 2014 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Almighty Spank has sprokeneth...
Duidelijke taal
OOOOHKEEEEJquote:Op donderdag 10 april 2014 18:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar wired is ook gewoon dik ok hoor, zolang je maar geen logitech koopt
al jaren logitech rumblepad 2 en die doet het nog steeds zonder problemenquote:Op donderdag 10 april 2014 18:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar wired is ook gewoon dik ok hoor, zolang je maar geen logitech koopt
Mijn ervaringen met Logitech zijn in ieder geval een stuk beter dan met Razer. Op zich prima spul, maar je hoeft geen updates te verwachtenals er bijv een nieuwe Windows uitkomt.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:17 schreef mschol het volgende:
[..]
al jaren logitech rumblepad 2 en die doet het nog steeds zonder problemen
Als je 12 bentquote:Op donderdag 10 april 2014 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)ivestream-uitdaging/
ff gamekings aside ze zitten gewoon in the middel of nowhere 4G battlefield te spelen en de streamen das toch wel vet!
Jammer dat het door Sony Online Entertainment wordt ontwikkeld...quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:13 schreef YoloZwerver het volgende:
Check H1Z1 eens uit.
Meer concurrentie voor DayZ.
Laten we eerlijk zijn, het kan vele malen erger.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer dat het door Sony Online Entertainment wordt ontwikkeld...
zynga/ea/gameloftquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het kan vele malen erger.
Dat kan idd, maar het zal me niks verbazen als dit weer een middelmatig spel wordt van SOEquote:Op vrijdag 11 april 2014 10:21 schreef YoloZwerver het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het kan vele malen erger.
SOE is zo erg niet toch? Aardige reputatie als hey om mmo's gaat toch?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer dat het door Sony Online Entertainment wordt ontwikkeld...
Las alleen wel dat het F2P met microtransactions wordt. Daar ben ik wel wat huiveriger voor, tenzij het alleen gaat om cosmetische aankopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
SOE is zo erg niet toch? Aardige reputatie als hey om mmo's gaat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |