Fappen met z'n allen. Nice.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef complicate het volgende:
[..]
We gaan leuke dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hopelijk geen ambras![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso masturberenquote:
Waar heb ik deze belediging aan verdient?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:02 schreef SiIk het volgende:
Ik vraag me wel eens af of Complicate een kloon is van Kaneel. Maar nee.
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:09 schreef complicate het volgende:
Sowieso masturberenwist je dat vrouwen die elke dag masturberen beter hun lichaam kennen en dus makkelijker een orgasme krijgen ?
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ambras, verbastering van het Franse embarras(ser), wat hinder(en) betekent, is een Vlaamse uitdrukking die niet zo makkelijk naar algemeen Nederlands te vertalen valt. Al naar gelang de context zou het kunnen zijn: heibel, moeilijkheden, ruzie, gedoe, drukte, ophef. Het hoeft ook niet altijd pejoratief te klinken. Soms staat "ambras" qua gevoelswaarde dichter bij "ambiance" dan bij "ruzie"
Aha
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb ik deze belediging aan verdient?
Ik dacht in het begin hetzelfdequote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
Ja ja ervaring?quote:
Ik moet je teleurstellen.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou het best een geniale kloon vinden, eigenlijk.
LOL.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet soppen?![]()
Maar ik wil wel meedoen met het kringetje hoor
Uhuquote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, ambras betekent ruzie. Ik wou dus zeggen, dat ik hoop dat er geen ambras zal zijn, wat vaak gebeurtMaar bon, altijd wel fijn tussen meiden babbelen enzo.
Jij snapt hetquote:
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speeldequote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef habitue het volgende:
@complicate gaat goed hier. Was je niet in london?
Seems like you can read in my head.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kortom, gezien jouw verhalen over makkelijk klaarkomen, masturbeer jij wel vaker dan één keer per dag.
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
Vraagje: even Hollands-Vlaams vertalen;
Fappen= masturberen
Soppen = vingeren
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappenquote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Goed ik werd vooral gek als hij gitaar voor mij speelde. Ik krijg dan altijd van die kriebels (neen ik ben niet verliefd).
Verder heel goed, lekker gegeten , gedanst én gelachen.
Jij nog iets leuks gedaan? of ontdekt?
Je moest es weten...quote:
Oh leuk, ik voel me altijd thuis als ik in Londen ben. Maar zeg, amusement in Utrechtquote:Op zondag 30 maart 2014 00:22 schreef habitue het volgende:
[..]
Leuk! Klinkt goed. London is mijn stad. 2 jaar gewoond. Ga zo avondje in utrecht stappen
Veel plezier nog ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |