Extra optie voor pessimisten: altijd kut, want je had nu langer vast kunnen zetten voor meer rente!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef ThijsTH het volgende:
Bij lager: fijn, je hebt iig meer gekregen dan gemiddeld zou zijn over die periode van 3 jaar maar wel weer klote dat als je het daarna weer opnieuw vastzet (daar ga ik wel even van uit in dit geval) je een stuk minder rente gaat krijgen.
Bij hoger: kut, want je had eigenlijk meer rente kunnen krijgen omdat je het blijkbaar niet op het juiste moment vast hebt gezet, maar ook wel weer lekker dat je daarna het gelijk weer vast kan zetten voor een hogere rente.
Ik heb precies hetzelfde met een tonnenbedrag bij LPB + NIBC. Staat 5 jaar tegen 4,2%, mar het einde is in zicht....quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:02 schreef ThijsTH het volgende:
Ik zelf zit namelijk met de situatie dat ik van september 2011 t/m september 2014 een groot bedrag heb vastgezet voor 4% en weet niet of ik nu moet balen of tevreden moet zijn. Want de rente staat zo ongeveer op z'n dieptepunt als het geld vrijkomt (en ik heb er geen andere plannen mee dan opnieuw vastzetten) maar aan de andere kant heb ik flinke rente ontvangen over die 3 jaar waarin de gemiddelde rente wel veel lager lag...dilemma!
Je moet dat gevoel idd uit kunnen zetten want je zit toch nooit helemaal goed, ook met aandelen en alles heb je ook van te snel verkocht of te laat of te veel of te weinig gekocht. Dat heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef ThijsTH het volgende:
Ja is kut he.....ik ben helaas ook perfectionistisch dus ik baal als een stekker dat ik neit voor 4 of 5 jaar had gekozen destijds.....maarja ik kan me ook niet echt iets kwalijk nemen want als 3 en 4 jaar hetzelfde percentage hadden destijds kies je toch altijd voor 3 jaar.....
Wat houdt dat precies in dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kom net Zwitserleven "Maandsparen" tegen. 't Is meestal de moeite niet vanwege het extra werk, maar dit geeft de mogelijkheid eenmalig extra in te leggen. Dan is 1.8% toch wel een van de beste deals.
Die heb ik nog geen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef dinamoa het volgende:
4 maanden 1,9% bij Moneyou. 1,7% + 0,2%:
http://www.moneyou.nl/sparen/acties/actie-rente.aspx
• Stort tussen 12 mei 2014 8.00 uur en 16 juni 2014 16.59 uur minimaal ¤ 1.000,- vanaf je tegenrekening naar je MoneYou spaarrekening
• Laat je saldotoename staan tot en met 1 september 2014
• Uiterlijk 23 september 2014 ontvang je 0.20%** extra rente over je saldotoename van minimaal ¤1.000,-
Klinkt een beetje wollig en als een sigaar uit eigen doos (de extra rente is alleen over de saldotoenamd) maar alles is meegenomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef dinamoa het volgende:
• Stort tussen 12 mei 2014 8.00 uur en 16 juni 2014 16.59 uur minimaal ¤ 1.000,- vanaf je tegenrekening naar je MoneYou spaarrekening
• Uiterlijk 23 september 2014 ontvang je 0.20%** extra rente over je saldotoename van minimaal ¤1.000,-
Tsja, als je toch ergens je vakantiegeld wilt stallen dan maar hier...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef dinamoa het volgende:
Toch weer 2 euro in de pocket......quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef nikao het volgende:
[..]
Tsja, als je toch ergens je vakantiegeld wilt stallen dan maar hier...
Voor wel 2 nummers van een tijdschrift.......quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef nhero het volgende:
De ING vakantiegeldactie van dit jaar: een tijdschriftenbon.
http://www.ing.nl/particu(...)_RP_wk20_VGA2014_BB3
3 maanden in het robeco one fonds echt, dus de 18equote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Damn, ben de voorwaarden van de Robeco actie kwijt. Geld moest er 3 maanden opstaan voor de 50e bonus, maar weet niet meer welke datum ik moest aanhouden.
13e rekening geopend
14e geld op de rekening en direct naar beleggingsdeel overgezet
18e geld eindelijk op beleggingsdeel aangekomen
Wordt toch langzaam tijd om de winst te gaan incasseren
Ok, dan houd ik 19 mei aan, dan zit ik 3 maanden + 1 dag. Thanks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
3 maanden in het robeco one fonds echt.
2 tijdschriften per 500 euro.. dat wordt dan in ieder geval gratis VI lezen tijdens het WK. Verder heb ik niet echt de indruk dat ING ons spaargeld nodig heeft..beetje flutactie.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef nhero het volgende:
De ING vakantiegeldactie van dit jaar: een tijdschriftenbon.
http://www.ing.nl/particu(...)_RP_wk20_VGA2014_BB3
Nope, geen probleem hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:23 schreef RunnerB87 het volgende:
Iemand ook problemen met inloggen bij LeasePlan Bank? Bij mij komt er namelijk een foutmelding tevoorschijn...
Hier ook geen probleem met inloggen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:23 schreef RunnerB87 het volgende:
Iemand ook problemen met inloggen bij LeasePlan Bank? Bij mij komt er namelijk een foutmelding tevoorschijn...
Inderdaad. Kan niet eens kijken welke tijdschriften ze hebben, dan moet je eerst zo'n code hebbenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
2 tijdschriften per 500 euro.. dat wordt dan in ieder geval gratis VI lezen tijdens het WK. Verder heb ik niet echt de indruk dat ING ons spaargeld nodig heeft..beetje flutactie.
quote:Met deze Tijdschriftenbon Special heeft u keuze uit ruim 25 tijdschrift- en dagbladabonnementen. Zoals bijvoorbeeld Libelle, National Geographic, Flair, Donald Duck, VT Wonen, AutoWeek, Voetbal International en REIZEN. U kunt het volledige assortiment bekijken op www.tijdschriftenbon.nl/ing. Voer de code in die op de achterkant van uw Tijdschriftenbon staat en bekijk het assortiment.
Grappig, precies hetzelfde gehad 2 weken geleden. Was binnen 5 minuten weer klaar en kon ik weer bij de rekeningquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:44 schreef Ton76 het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem met inloggen...
Gisteren had ik trouwens wel een probleem met mijn rekening bij LeasePlan Bank, door mijn eigen fout (verkeerd password) kon in niet meer inloggen.
Maar na telefonisch contact was het zo verholpen.
Ik had nooit eerder gebeld, en ik had verwacht dat ik een heel menu moest doorlopen, maar tot mijn verbazing kreeg ik meteen een medewerker aan de lijn.
Geen Playboyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:52 schreef leolinedance het volgende:
Oeps, wel te zien op de site van ING: http://www.ing.nl/particu(...)t-tijdschriften.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |