Een volledig kinderparadijs! Ze starten met een terrein en 2 huizen.quote:
Limburgs is denk vreemder dan Nederlands, althans voor mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een volledig kinderparadijs! Ze starten met een terrein en 2 huizen.
Niks met vreemde taal (van Limburgs naar Nederlands was al bijna niet te doen)
Succes verzekerd.
Dat moet geen enkel probleem zijn voor iemand die geen talenknobbel heeftquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Fred_B het volgende:
In elk geval een makkelijke taal, Hongaars
true!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Op platte schoenen lopen zal nog het makkelijkste blijken denk ik.
Hahah ja dat vond ik ook wel een mooi contrastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef waxmask het volgende:
En dan in die kleding gewoon in je Combotje stappen... Keeping up appearances...
En dan is pas de helft af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:55 schreef waxmask het volgende:
Maar die 2 ton hebben ze in hun achterzak?
ze denken weer lekker simpel......wat gaat dat tegenvallenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
Hij denkt heerlijk te gaan vissen daar.
Camping en kinderparadijs runnen doe je er gewoon even bij.
Begin een camping ergens!quote:
Daar is geen flikker aan. Wel goedkoop als je net als die Polen je baarsjes op de BBQ gooit...quote:
TomTomquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef Injetta het volgende:
Hoe zijn ze bij Hongarije gekomen in godsnaam?
En nog steeds die UI van een vinger in een kattenanus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Hongarije is toch ook het land van de goulashkroket?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef waxmask het volgende:
Maar een Langos of Hongaarse rol is wel lekker als ontbijt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heerlijke goulash ja... en andere stoofpotjes...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Hongarije is toch ook het land van de goulashkroket?
Was het eerste lach momentje.quote:
Hoe lomp kun je zijn iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Mooie binnenkomer, het traditionele welkomstdrankje weigeren.
En als eerste zitten terwijl de rest staat...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Mooie binnenkomer, het traditionele welkomstdrankje weigeren.
Daar doen ze niet zo moeilijk. Alleen Nederland is het land van de regeltjes.quote:
Ik ook. En zijn manier van praten is tenenkrommend.quote:
Ik vind hem meer een onhandige sukkel en haar een eigenwijze tutquote:
werklui, ze doen zelf vrij weinig, volgens mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef Injetta het volgende:
Hoe hebben ze dat in 2 maanden voor elkaar gekregen?
vooral ook een irritant accentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ook. En zijn manier van praten is tenenkrommend.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:14 schreef waxmask het volgende:
Ze loopt daar op dezelfde hakken als op haar werk...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:18 schreef snellejelle het volgende:
Karpers, ook altijd vanaf de achterkant benaderen.
Mij ook. Saaie omgeving vooral. Leeg, plat, weinig leven.quote:
Daarom had het zwembad ook prioriteit.quote:
Vraag me sowieso waarom je 2 dagen in de auto zou willen zitten om hier terecht te komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:19 schreef Injetta het volgende:
Echt leuke bestemming voor die 2 kinderen zeg.
Er zaten blijkbaar geen vissen in dat 'visvijvertje'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Huh? Nu pas karpers erin? Hij zou toch de eerste week al gaan vissen?
hij heeft een week lang schoenen en laarzen gevangen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Huh? Nu pas karpers erin? Hij zou toch de eerste week al gaan vissen?
Niet bij de Ah, voorverpakte afdelingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
Alsof ze in Nederland geen vlees snijden voor je neus.
Als je alleen bij de appie koopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
http://www.pusztaeldorado.comquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Reismeis het volgende:
Hebben we al een facebookpagina / website?
Zat ik ook te denken. Hij deed waarschijnlijk in Nederland nooit boodschappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
precies, da dacht ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
De zomers zijn denk ik over het algemeen daar wel droog en warm hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Injetta het volgende:
Safaritenten ideaal voor het klimaat?
Met die vreselijke regens en die blubber.
Dat kinderparadijs moet en zal er komen zo te horen.
lekker warm en zit je in zo'n kuttentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef alors het volgende:
[..]
De zomers zijn denk ik over het algemeen daar wel droog en warm hoor.
In zo'n flutvijvertjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:26 schreef alpeko het volgende:
Waarom zou je in godennaam helemaal naar Hongarije gaan om je hengel uit te gooien?
Haha god.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
http://pusztaeldorado.com/pages/sub/3/28611/luchtfoto_groot.html
Zij kijkt meer dan hem naar de toekomst en hoe kan je geld genereren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:26 schreef Injetta het volgende:
Hij is vooral bezig met die visvijver, zij met haar winkeltje.
O jee, ook al weer huis niet verkocht.
Ze moeten het hebben van het voor- en naseizoen en daar zit wel de crux denk ik.
+10quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:26 schreef alpeko het volgende:
Waarom zou je in godennaam helemaal naar Hongarije gaan om je hengel uit te gooien?
Onze Sherlock Homesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
Vind ik ook altijd zo irritant, mensen in het buitenland die ook echt ALLES moeten benoemen hoe veel beter het wel niet is als in Nederland. ]quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
Doet me denken aan het impressionismequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
Verdomme.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
Het gras is veel groener in Hongarije.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Injetta het volgende:
Hij is het gelukkigst met zijn visvijver. Had toch ook in Nederland gekund.
Stikt van water en visvijvers hier toch?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Mooie foto's hoor
En een labyrinth en een skelterbaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als er nou een kinderparadijs was geweest...
Het lijkt wel of mensen daadwerkelijk hebben geleerd van alle vorige afleveringen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Injetta het volgende:
Nou, weer een redelijk saaie aflevering.
Haalt het nog niet bij de vorige seizoenen jammer genoeg.
Door de crisis zijn er waarschijnlijk ook minder simpele zielen die veel geld hebben verdiend aan de waardestijging van hun woning, wat ze dan in het buitenland kunnen verbrassen aan een Ik-Vertrekavontuur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Het lijkt wel of mensen daadwerkelijk hebben geleerd van alle vorige afleveringen.
Er is geknipt in dat stuk. Ze zei er achteraan "Anderzijds zijn we wel af van die zeik muts met haar achterlijke broeken en hakken...."quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:33 schreef Gnittoo het volgende:
Eigenlijk vatte de collega van die vrouw het wel mooi samen, waarom beginnen mensen hier toen aan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er is geknipt in dat stuk. Ze zei er achteraan "Anderzijds zijn we wel af van die zeik muts met haar achterlijke broeken en hakken...."
Ik wacht nog een jaartje. Dan zijn de karpers lekker grootquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef waxmask het volgende:
Loopt nog niet erg storm daar. Maar wie weet na de uitzending!
http://www.pusztaeldorado.com/files/Bezetting%202014-6.pdf
Die camper kunnen ze wel verkopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef waxmask het volgende:
Loopt nog niet erg storm daar. Maar wie weet na de uitzending!
http://www.pusztaeldorado.com/files/Bezetting%202014-6.pdf
Die doen het dus wel goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef hexje het volgende:
Hoe gaat het nu met de familie Vermeulen?
Uitzending 22 maart 2014
Allereerst bedankt voor het kijken. Het is nu ruim een jaar geleden dat we zijn vertrokken, en nog altijd zonder enige spijt. Hier in Luxemburg voelen wij ons echt thuis. Natuurlijk hoop je op een goed eerste seizoen. Dat het dan ook lukt, is natuurlijk geweldig. Door de vele positieve reacties krijg je vertrouwen en is het voor ons een teken dat we op de juiste weg zijn. Kinderen spelend in de rivier, vele wandelaars, terrasje vol, het was super. Mede door het goede weer kwamen we in het hoogseizoen eigenlijk handen tekort. ’s Morgens vroeg op om het brood te bakken en schoon te maken en in de avond tot laat in onze brasserie. Elke dag weer met veel enthousiasme, de dagen vlogen voorbij!
Drie keer per dag poetsen en schrobben, en ‘s avonds Bofferding tappen en friet bakken. Gelukkig stonden onze kinderen en vrienden elke dag weer klaar om mee te helpen. Voor aankomend seizoen zoeken we nog meer helpende handen in de vorm van stagiaires/studenten. Met onze jongste dochter Sharon gaat het erg goed. Op school haalt ze prima cijfers, en ze spreekt ondertussen goed Duits, Frans en Luxemburgs waar ook wij weer van leren. Ze heeft haar eigen vrienden en vriendinnen op school en ziet haar vriendinnen uit Nederland ook nog met regelmaat. Onze dochter Mandy studeert in Utrecht ruimtelijke presentatie aan het Nimeto, en Ian studeert management, economie en recht in ’s-Hertogenbosch, beide wonen ze nog in het ouderlijk huis in Enspijk.
Aangezien Luxemburg vanaf daar maar 3 uur rijden is zoeken ze ons regelmatig op. Ook oma woont nog in Nederland, ze is al verschillende keren bij ons geweest maar in Luxemburg bieden ze niet de zorg die ze in Nederland heeft. Het nieuwe seizoen staat voor de deur, afgelopen winter hebben wij diverse beurzen bezocht om Luxemburg en onze camping te promoten. We hebben al vele aanvragen gehad voor een plaats aan de Sûre. Men rijdt via Luxemburg om daar even te tanken, maar vergeet vaak hoe mooi dit kleine land is.
Om onze gasten aankomend seizoen nog meer te bieden zijn we naast de luxe safaritenten ook begonnen met een afwasservice, een schone en droge vaat in 5 minuten. Verder willen we eigenlijk een ‘normale’ camping blijven, en de huidige identiteit behouden; rustig en mooi, een camping die opgaat in de natuur.
Jan, Bertie en Sharon Vermeulen
bron:http://www.tros.nl/tros-t(...)trek-verslagen2014/#
Niet bij de Lidl of Aldi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:24 schreef MilaNL het volgende:
Jij denkt dat van oktober tot april ze daar de deur plat lopen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:28 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
+10
en zowiezo vissen.......dan moet je wel heeel ruim in je tijd zitten
En bij voorkeur ook een plek waar de taal ergens op lijktquote:Op zondag 30 maart 2014 10:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Waarom zou je 2 dagen rijden om in zo'n troosteloze omgeving terecht te komen. Als ik 2 dagen rij wil ik bergen zien, mooie vergezichten en pitoreske dorpjes.
De prijs zal er ook wel naar zijn, leven is er dan ook weer niet heel duurquote:Op zondag 30 maart 2014 17:43 schreef DrDentz het volgende:
Wel sneu voor die kinderen, zitten 2 dagen in een auto en verwachten een 'kinderparadijs'. Blijkt zwemmen met kikkers het enige entertainment te zijn.
Heb je wel een goed puntquote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee hoe ver Budapest is maar een shuttle service(met verhuur van auto?) lijkt me dan nog meer klandizie binnen te halen
Kan je ook nog je auto wat intensiever gebruiken en wat geld verdienenquote:
Nee, de vrouw was een en al enthousiasmequote:
Nee, maar vissen is echt een stompzinnig tijdverdrijf. Je moet dus wel heul veel tijd hebben om je tijd zó oninnig in te vullenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij denkt dat van oktober tot april ze daar de deur plat lopen?
Ze zeggen 'hello' daar. Zo ongeveer het enige woord waar nog iets van te maken is. Verder een taal die qua alles afwijkt van Germaanse en Romaanse talen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag hopen dat 'hallo' Hongaars is?
Want anders vind ik het van bizar weinig respect getuigen om na zoveel tijd de locals nog op die manier te begroeten.
Zij wil alleen maar dingen bedenken en inrichten. Daarna is de lol er voor haar af en gaat ze weer wat nieuws bedenken. Het dagelijkse werk van gasten ontvangen enz vind ze maar in de weg zitten van het plannen maken voor hun resort.....quote:Op maandag 31 maart 2014 08:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die vrouw; 'ik ben blij dat de gasten weg zijn, kan ik me weer concentreren op dingen die ik echt leuk vind'
Hm, eigenaardige instelling als je een vakantiepark opricht
Ze had beter een spelletje voor de PC kunnen kopen, Sim City of zo of Holiday Resort Tycoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zij wil alleen maar dingen bedenken en inrichten. Daarna is de lol er voor haar af en gaat ze weer wat nieuws bedenken. Het dagelijkse werk van gasten ontvangen enz vind ze maar in de weg zitten van het plannen maken voor hun resort.....
De prijzen had ik nog niet bekeken (nu wel) en 300 euro voor dat 2-persoons trekkershutje is inderdaad nogal prijzig voor Hongaarse begrippen. En dan komt er nog een idioot hoge toeristenbelasting overheen ook (1,25 p.p.p.n. is voor een weekje in die 2-persoons hut toch ook er 17,50). Geen wonder dat de burgemeester zo blij is met de komst van wat toerisme, de kassa van de gemeente rinkelt er vrolijk bij.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:39 schreef Halcon het volgende:
Je kunt het beter dichtgooien van oktober tot april. Komt toch geen hond zwemmen of vissen daar. Straks de uitzending eens kijken. Kan haast niet anders dat deze mensen hard falen.
Die hut kost in het hoogseizoen voor twee personen al 300 euro voor 6 dagen. Kun je net zo goed in een hotel gaan zitten. Krijg je er nog eten bij ook.
Interim manager hequote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef Stansfield het volgende:
Zij wil alleen maar dingen bedenken en inrichten. Daarna is de lol er voor haar af en gaat ze weer wat nieuws bedenken. Het dagelijkse werk van gasten ontvangen enz vind ze maar in de weg zitten van het plannen maken voor hun resort.....
Yep, veel te duur voor wat je krijgt als toerist. Benieuwd wanneer dat hele gebeuren op de fles gaat.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:03 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De prijzen had ik nog niet bekeken (nu wel) en 300 euro voor dat 2-persoons trekkershutje is inderdaad nogal prijzig voor Hongaarse begrippen. En dan komt er nog een idioot hoge toeristenbelasting overheen ook (1,25 p.p.p.n. is voor een weekje in die 2-persoons hut toch ook er 17,50). Geen wonder dat de burgemeester zo blij is met de komst van wat toerisme, de kassa van de gemeente rinkelt er vrolijk bij.
585 euro per week voor een bungalow op een 'park' waar niks te beleven is, is ook vrij prijzig. Google leert mij dat je ook voor niet iets meer dan de helft van die prijs wat leuks kan vinden in het Hongaarse hoogseizoen.
Precies. Leuk dingen bedenken maar of het nou echt allemaal commercieel aantrekkelijk is of goed bedacht is daar wordt ze niet op afgerekend want dan is ze weer weg. Behalve bij dit project dan. Dan krijgt die man weer de zwarte piet dat hij staat de vissen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt veelbelovend.
[ Bericht 2% gewijzigd door Van_Poppel op 05-04-2014 09:55:48 ]
Ik bedoel van de Tros zelf. Het is leuker om tijdens de uitzending erachter te komen hoe het gaat lopen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
je hebt gelijk...ik gooi er een spoilertje over heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat klinkt veelbelovend.
Your beauty never ever scared me.
Het klinkt als die zak met borrelgarnituur, vlammetjes als ik me goed herinnerquote:
Veel uitzendingen hebben hetzelfde "format".quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt op de één of andere manier bekend, maar dit zou een nieuwe serie moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |