SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die naam kreeg hij waarschijnlijk met zijn acties buiten het veld dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Castillion.. werd die niet ooit de nieuwe Kluivert genoemd? Die kan er helemaal niks van..
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:35 schreef Toto69 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA GODVERDMME JAAAAAAAA HERACLES
72 tegengoals, zegt genoegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:35 schreef Caland het volgende:
Die verdediging van NEC is zo ontzettend dramatisch.
Kap eens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wat heeft hij jou aangedaan? Speelt ijzersterk, Thijs ziet dat ook.
Je hebt gelijk, sorry. Schaars, een 10 voor deze wereldse prestatie. Gillette speler v/d week, bij dezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kap zelf lekker met je blinde haat.
Heel leukquote:
eugene hanssen moet ze kapotschoppenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heel leuk
Alleen, als wij het morgen niet zelf doen schieten we er niks mee op
Hoop dat de steun op de training vandaag heeft geholpen
Rekik had geen rood moeten hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rekik en hatenboer hadden rood moeten hebben.
Schaars wisselen graag
Hoe is dat? Steun in Limburg?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heel leuk
ze hebben het zelf weer in de hand! positief denken!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heel leuk
Ok.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
Lekker zuur als je daar op de thuistribune zit
Doen we al heel vaak, maargoed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu al nerveus though.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze hebben het zelf weer in de hand! positief denken!
Nee. De gelijkmaker van PSV was onterecht. Buitenspel en geen pingel.quote:
Wmb wel.quote:
Mooie UIquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
NEC wat doe je jezelf aanVolgende jaar geen derby meer.
Wel mooi dat Heracles nu veilig is.
Hoe dat is? Laten merken dat je toch achter de club staat, en toch duidelijk proberen te maken dat er meer inzet en mentaliteit nodig is. Laat iedereen maar lachen en haten, ik ben niet anders gewend.quote:
Maar hoe laten ze dat merken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe dat is? Laten merken dat je toch achter de club staat, en toch duidelijk proberen te maken dat er meer inzet en mentaliteit nodig is. Laat iedereen maar lachen en haten, ik ben niet anders gewend.
Voor een club als Roda is een man of 300 op de training gewoon veel.
Achilles - NECquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
NEC wat doe je jezelf aanVolgende jaar geen derby meer.
Wel mooi dat Heracles nu veilig is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vites al afgelopen? Jammer dat ze niet gewonnen hebben, was het wat spannender geweest.
De 1-2 was een overtreding.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. De gelijkmaker van PSV was onterecht. Buitenspel en geen pingel.
Hoe was 1-2 een overtreding?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 1-2 was een overtreding.
Maar gelijkspel is gezien het huidige beeld logisch
vriendin van mij uit Landgraaf die nu al 20 jaar hier in Amsterdam woont staat gewoon voor Roda te juichen tussen de Ajacieden. Club zit vrij diep volgens mij daarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe dat is? Laten merken dat je toch achter de club staat, en toch duidelijk proberen te maken dat er meer inzet en mentaliteit nodig is. Laat iedereen maar lachen en haten, ik ben niet anders gewend.
Voor een club als Roda is een man of 300 op de training gewoon veel.
Tja. Zoals alle clubs dat doen. Toch altijd daar zijn, en je laten horen. Schreeuwen zingen alles.quote:
Bedankt voor deze geweldige anekdote.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
vriendin van mij uit Landgraaf die nu al 20 jaar hier in Amsterdam woont staat gewoon voor Roda te juichen tussen de Ajacieden. Club zit vrij diep volgens mij daar
Wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat ongelooflijk treurig.
Een brief? Kan die selectie wel Limburgs lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja. Zoals alle clubs dat doen. Toch altijd daar zijn, en je laten horen. Schreeuwen zingen alles.
Vandaag op de training brief overhandigd aan de selectie. Die is daar voorgelezen, en het is aangekomen; kijk maar naar de tweet van Fledderus. In die brief stond dat we meer vechtlust willen zien; koempelmentaliteit mist al een tijdje. Op souplesse hebben we nooit gespeeld, maar de vechtlust en inzet moet terug: alleen dan lukt het.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, en predator natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
ThanksOok liefhebber van Alien?
graag gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geweldige anekdote.
Tuurlijk komt dat niet aan bij de spelers joh.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja. Zoals alle clubs dat doen. Toch altijd daar zijn, en je laten horen. Schreeuwen zingen alles.
Vandaag op de training brief overhandigd aan de selectie. Die is daar voorgelezen, en het is aangekomen; kijk maar naar de tweet van Fledderus. In die brief stond dat we meer vechtlust willen zien; koempelmentaliteit mist al een tijdje. Op souplesse hebben we nooit gespeeld, maar de vechtlust en inzet moet terug: alleen dan lukt het.
Grapjas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Achilles - NEC
Top - NEC
NEC - De Graafschap
Prima derbys joh.
Absoluut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
vriendin van mij uit Landgraaf die nu al 20 jaar hier in Amsterdam woont staat gewoon voor Roda te juichen tussen de Ajacieden. Club zit vrij diep volgens mij daar
Nou vooruit, ik heb een reactie achtergelaten.quote:
Als je ze daarna spreekt merk je dat ze het niet negeren, echt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk komt dat niet aan bij de spelers joh.
Sexyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker naïef.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je ze daarna spreekt merk je dat ze het niet negeren, echt.
Al het geld gaat naar Dannyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb een reactie achtergelaten.
Het feit dat ik nu niet zeg welke reactie zorgt weer voor 10 views
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:43 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, en predator natuurlijk
Ik vind dat altijd van die zinloze acties.. net of die spelers niet willen.. bloed, zweet en tranen en dat soort gezeik.. het heeft allemaal met kwaliteit te maken, maar dat willen fanatieke supporters nooit zien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je ze daarna spreekt merk je dat ze het niet negeren, echt.
"Betere mentaliteit"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Cavaliers het volgende:
Meer vechtlust... Meer clichés waren niet beschikbaar?
Aliens 2quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Predator is ook geweldig inderdaad.
Welk deel is je favoriet?
Deel 1 natuurlijk.Daarna Predators uit 2010quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Predator is ook geweldig inderdaad.
Welk deel is je favoriet?
Predators uit 2010 geen afval vindenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Deel 1 natuurlijk.Daarna Predators uit 2010
De rest is afval
Dead man walking man! Dead man walkin'!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:48 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kom op man, beter dan predator 2
De homevideo van johannes_vermeer was ook beter dan predator 2, dat betekent niet dat het geen rotzooi is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:48 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kom op man, beter dan predator 2
Sinds hij die hoertjes van die gozert in Thailand niet meer hoeft te betalen klik ik nergens meer op. Hij verdient dat geld niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima toch. Laat die man lekker z'n boot kopen.
Danny Im to old for this shit Gloverquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dead man walking man! Dead man walkin'!
Kan ook absoluut niet tippen aan Predator 1 natuurlijk wel lache dat die "game over man, game over!" kerel daar ook in speelt, door beide ultieme spacebeesten vermoordquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:49 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Danny Im to old for this shit Glover
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Faber ziet zijn kans nu Cocu weg is. Zeer domme keuze, gaat slecht aflopen.
Ik vond predators behoorlijk slecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Deel 1 natuurlijk.Daarna Predators uit 2010
De rest is afval
J0rdiiii is fan van balletjebreedvoetballers. Vandaar dat hij zo'n fan is van Fischer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan Gini voor Schaars een domme keuze zijn?
Gini is een rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan Gini voor Schaars een domme keuze zijn?
Hoe jammer, u is me voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, verder waar hij gebleven is: kansen missen.
Predator, Predators etc kan natuurlijk niet tipppen aan de Alien reeks, maar het is wel een heerlijke over the top filmquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vond predators behoorlijk slecht eigenlijk.
Alien>>Aliens>>Alien3/Prometheus>>>> Alien Resurrection
Ja, Hudson.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:52 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Bedoel je die kerel van Aliens 2?
Over de wedstrijd nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Prometheus is een ontzettend groot stuk schijt.
Ik heb vrijwel altijd gelijkquote:
Jezus man, dit vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Eerste gedeelte was een visueel huzarenstukje, rest was een groot grof schandaal met een team cliche mongolen die alles verkeerd deden. "Doe niet zo dom" heb ik meermalen tegen het scherm gezegd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Hij maakte een paar kools in die drie potjes die hij heeft meegedaan dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:53 schreef Merkie het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Wijnaldum ineens de grote man is bij PSV? Het laatste wat ik me kan herinneren is dat hij nog steeds dezelfde blinde draver was als bij Feyenoord.
Dat zal het idd zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fysiek lichtgewicht natuurlijk i.t.t Bruma.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
Die speler van Groningen checkt de Park.
Caland
Heb ik mij ook aan lopen ergeren, enfin, terug naar de wedstrijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eerste gedeelte was een visueel huzarenstukje, rest was een groot grof schandaal met een team cliche mongolen die alles verkeerd deden. "Doe niet zo dom" heb ik meermalen tegen het scherm gezegd.
Erg jammer.
Ik vind hem best oké. Er zat vooral veel meer potentie in die film. Hopen dat ze er met deel 2 meer uithalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
Vaak ook meer geluk dan wijsheid. Goed was het bijna nooit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Onbegrijpelijk hoe psv er 8 op rij gewonnen heeft ... Wat staan ze achterin weer te kutten zeg
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Zivkovic heeft een Joegoslavische achternaam maar ziet er niet zo uit..
Aldus jijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga zelf lekker ergens anders puberen, knaap.
Ik wilde nu een treurige opmerking plaatsen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga zelf lekker ergens anders puberen, knaap.
Dat doe je altijd al.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde nu een treurige opmerking plaatsen.
ClapClap trollen? Doe niet zo gek.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
ClapClapYourHands... Hm. Dat is toch die kerel die voor een beter VBL is, maar zelf oproept om te gaan trollen in het Feyenoordtopic?
Kom, laten we gaan trollen in het Vitesse-topic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ah, ClapClap is er weer en de sfeer wordt vijandig.
"Danny, het live-topic is echt kinderachtig!!"
Ik lig nu werkelijk te huilen in een teiltje water.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kleuter, jij bent degene die gelijk begint te trollen, ga nou niet huilen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:54 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Predator, Predators etc kan natuurlijk niet tipppen aan de Alien reeks, maar het is wel een heerlijke over the top film
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ah, ClapClap is er weer en de sfeer wordt vijandig.
"Danny, het live-topic is echt kinderachtig!!"
Ok man, grow the fuck up.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lig nu werkelijk te huilen in een teiltje water.
"Ja, als iedereen het doet doe ik het ook natuurlijk, daarnaast deed niemand mee dus dan telt het niet"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom, laten we gaan trollen in het Vitesse-topic.
Ja.quote:
''Kaarten kopen voor het Gelredome was nog nooit zo makkelijk geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kom, laten we gaan trollen in het Vitesse-topic.
Georgina Wijnaldum scoort in de 92e minuutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat niet winnen mattie, kom we zetten de tv uit.
Georgina wie? Verbaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Georgina Wijnaldum scoort in de 92e minuut
Ja, de 3-3 zeker?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Georgina Wijnaldum scoort in de 92e minuut
Beter dan Eriksen volgens de insiders.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil graag een petitie starten om Hiljemark aan te zetten tot pensioen.
Laten we even geduld hebben, hij heeft meer potentie dan Eriksen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil graag een petitie starten om Hiljemark aan te zetten tot pensioen.
Nee, d'r halfbroerquote:
Wait whatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan Eriksen volgens de insiders.
*Hoppahoppaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even geduld hebben, hij heeft meer potentie dan Eriksen.
Knalerwtje
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we even geduld hebben, hij heeft meer potentie dan Eriksen.
Knalerwtje
quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Met 3 en mogelijk 4 vertrekkende middenvelders moet je iets. Hij is een groot talent, vindt hem meer potentie hebben als Eriksen en Toivonen.
jinxquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Zit niet op me gemak. Zie groningen wel met 4-2 winnen...
Is alsnog genoeg om paniek te krijgen bij PSV achterin. Best treurig eigenlijk.quote:
Zelfs bij Vitesse had het effect, en bij Ajax..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Is alsnog genoeg om paniek te krijgen bij PSV achterin. Best treurig eigenlijk.
is dit je goedste nederlantsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Pffffffffffff, ik word hier nog moeër van dan Wim Kieft.
Je hebt je dag niet echt he.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als. Eriksen vond hem geen groot talent maar HoppaHoppa wel.
Nee, ik ga ook stoppen met het proberen.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:07 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Uhmm staat misschien elke week in de basis bij de Spurs?
City overtuigen dat hij nog best jaartje verhuurd kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is die Rekik allemaal aan het doen joh
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Tja, kan niet anders zeggen dat het terecht is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
Tja, kan niet anders zeggen dat het terecht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |