SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal Chelsea heel blij mee zijn , met die Timquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zie een Immers <-> Piazon ruil aankomen.
Door wie dan? Iedereen is het er ondertussen wel over eens dat hij er niks van kan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan alsnog. Mijn punt was eigenlijk dat Locadia overhyped is
Dan vraag ik me af door wie. Hij wordt hier door ongeveer 98% neergezet als een slechte spits. Hoe kun je dan overhypet zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan alsnog. Mijn punt was eigenlijk dat Locadia overhypet is
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af door wie. Hij wordt hier door ongeveer 98% neergezet als een slechte spits. Hoe kun je dan overhypet zijn?
Jullie denken dat dit de enige plaats is waar ik met mensen over voetbal praat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door wie dan? Iedereen is het er ondertussen wel over eens dat hij er niks van kan?
Dus rest de vraag; door wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat dit de enige plaats is waar ik met mensen over voetbal praat?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Locadia vorig seizoen al een hype
Door mijn collega's/vrienden die voor PSV zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen op de sociale werkplaats serieus nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Door mijn collega's/vrienden die voor PSV zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |