Ik snap je punt hier niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vleminckx deed het ook..... bij NEC.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie een spandoek zien met "Mexicanobakker groet Nickgod" dan ben ik het
Dat het niet zoveel uitmaakt bij welke ploeg je speelt. Sterker nog, bij een mindere ploeg is de kans aanzienlijk groter dat het systeem op jou afgestemd is. Dat is bij Locadia absoluut niet het geval.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik snap je punt hier niet.
Dalijk krijgen we hopelijk weer een goede uitleg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco vindt het fucking belachelijk.
Bjorn zit lekker in Turkije. Toch heerlijk man. Elke dag Zwarte Markt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou het gaan met Bjoern?
Elke dag kapsalonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Bjorn zit lekker in Turkije. Toch heerlijk man. Elke dag Zwarte Markt.
Echte liefhebbers blijven zitten voor de analyse van Jan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu weer zappen naar Arsenal hohohooo
Staat vandaag in de basis?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal weggezakt . Valt af en toe nog in
Ik zie een Immers <-> Piazon ruil aankomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helemaal weggezakt . Valt af en toe nog in
Johannes_vermeer dus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echte liefhebbers blijven zitten voor de analyse van Jan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Echte liefhebbers blijven zitten voor de analyse van Jan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |