SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zal Chelsea heel blij mee zijn , met die Timquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zie een Immers <-> Piazon ruil aankomen.
Door wie dan? Iedereen is het er ondertussen wel over eens dat hij er niks van kan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan alsnog. Mijn punt was eigenlijk dat Locadia overhyped is
Dan vraag ik me af door wie. Hij wordt hier door ongeveer 98% neergezet als een slechte spits. Hoe kun je dan overhypet zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan alsnog. Mijn punt was eigenlijk dat Locadia overhypet is
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af door wie. Hij wordt hier door ongeveer 98% neergezet als een slechte spits. Hoe kun je dan overhypet zijn?
Jullie denken dat dit de enige plaats is waar ik met mensen over voetbal praat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door wie dan? Iedereen is het er ondertussen wel over eens dat hij er niks van kan?
Dus rest de vraag; door wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken dat dit de enige plaats is waar ik met mensen over voetbal praat?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Locadia vorig seizoen al een hype
Door mijn collega's/vrienden die voor PSV zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mensen op de sociale werkplaats serieus nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Door mijn collega's/vrienden die voor PSV zijn.
Nu we je het nut van PI's hebben geleerd, zou het prettig zijn als je je PI voortaan aanpast naar de post of een algemene PI kiest als standaard-PI.quote:
Mag ik die blauwe takelwagen. Die heeft een kop die ik graag kapot wil slaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier jongen, mag je er ééntje uitzoeken.
Wat is het nut van een PI dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu we je het nut van PI's hebben geleerd, zou het prettig zijn als je je PI voortaan aanpast naar de post of een algemene PI kiest als standaard-PI.
Bedoeling ja?quote:
*Lucillequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Nu ben ik toch wel stiekem benieuwd geraakt hoe Lucile een aanloop neemt.
Leuk man. Een grap over Lucille Werner. Alsof ze al niet genoeg heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Lucille Werner foundation loopt niet zo goed.
Waarom post je dit nu pas? GGMM en ik hadden hier graag pics van gezien.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net een milkachocoladereep op. Ik voel me nu dik.
Je zou nu natuurlijk ook een Braddie-topic kunnen openen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net een milkachocoladereep op. Ik voel me nu dik.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom post je dit nu pas? GGMM en ik hadden hier graag pics van gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |