Ik heb maar één terechte note, en dat was omdat Maxbet mijn faal niet ongedaan liet maken binnen 0,5squote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoor het liefste te zijn![]()
Stiekem ben ik dat ook.
Ik heb 0 terechte notes vind ik dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar één terechte note, en dat was omdat Maxbet mijn faal niet ongedaan liet maken binnen 0,5s
Ohjaquote:Op maandag 31 maart 2014 15:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het in euro's was, was het nog een beetje fantastisch.
Die notes onterecht noemen...quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 0 terechte notes vind ik dan.![]()
Ik weet ze niet eens eigenlijk.
Ik kan ze niet inzien dus ik weet niet waarvoor ze zijnquote:
Ach schei uit, ik ben heul lief.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n Jaws-melodie is wel op zijn plek ja.
Leaf had jou er ook 1 gegeven zei die toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:51 schreef Maxbet het volgende:
Volgens mij heeft niemand met mijn notes lopen klooien
Of er heeft al een FA opruiming gehouden.
Niet dat ik zie iigquote:Op maandag 31 maart 2014 15:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leaf had jou er ook 1 gegeven zei die toch?
Zoveel. Herriemaker.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
*phew*
Zegt de persoon met 3 terechte notesquote:
Mijne zijn ook onterechtquote:Op maandag 31 maart 2014 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de persoon met 3 terechte notes
Die van mij zijn beiden onzin
Je hebt toch zo veel bitcoins, gebruik ze dan waar ze voor bedoeld zijn en koop een pimp-aboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |