quote:Op maandag 31 maart 2014 10:47 schreef roislecxe het volgende:
Haha AUR nu wel naar de maan natuurlijkGvd zeg
Dat balkje was precies het verschil tussen met winst en best ruim verlies te verkopen aangezien het nu al 67% gestegen is.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:56 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleine groene aidsbalkje aan het eind maan noemen
Een uur langer in bed blijven liggen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Iemand nog tips voor het nu brak voelen door die kutzomertijd?
Dat heeft dus niet geholpenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een uur langer in bed blijven liggen.
Ik werd rond 5 uur wakker en zag de cijfers van mijn wekker knipperen. De stroom was dus even uitgevallen toen ik sliep, blijkbaarquote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heeft dus niet geholpen
Werd vanochtend om 6:45 al wakker, na een heul lange tijd ben ik eindelijk weer in slaap gevallen, eerst tot 9:15 (prima tijd, wilde ook wakker blijven toen), en daarna tot 10:30. Ben dus 3 uur langer blijven liggen
Echte wekkers kunnen makkelijk een minuut zonder stroom en gaan af zodra ze weer stroom krijgen en gereset zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd rond 5 uur wakker en zag de cijfers van mijn wekker knipperen. De stroom was dus even uitgevallen toen ik sliep, blijkbaar.
Had ik nog mazzel dat ik het tijdig zag. Anders was ik nu nog aan het dromen door een wekker die niet afloopt.
Ik had het zelfde...quote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte wekkers kunnen makkelijk een minuut zonder stroom en gaan af zodra ze weer stroom krijgen en gereset zijn
En ik was zo stom om om 6:45 mijn wekker uit te zetten zodat ik mijn verloren uurtjes kon inhalen
Die van mij gaat al snel uit hoor. En hij ging dus niet af toen er weer stroom op stondquote:Op maandag 31 maart 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte wekkers kunnen makkelijk een minuut zonder stroom en gaan af zodra ze weer stroom krijgen en gereset zijn
En ik was zo stom om om 6:45 mijn wekker uit te zetten zodat ik mijn verloren uurtjes kon inhalen
Ook stroomuitval? Of stom zijn en de wekker uitzetten?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik had het zelfde...
Haten op mijn Donald Duck wekker
Stekker uit het stopcontact getrapt.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook stroomuitval? Of stom zijn en de wekker uitzetten?
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Stekker uit het stopcontact getrapt.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:18 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... waarom is dat kut-wk forum nu al open en waarom kan ik het niet verbergen
Heb je mijn note gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |