Hier ervaring mee toen de oudste 2 a 3 was. Ging vanzelf weer over. Hij heeft een tijd wat vaker bij ons in bed geslapen, dat hielp ook goedquote:Op zaterdag 12 april 2014 19:16 schreef Susie het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met nachtangst? En zou dat dus ook overdag kunnen? Want ik heb het idee dat dat hier het geval is (als ik zo de "symptomen" lees).
Ik word er in ieder geval wel angstig van. Ze heeft best regelmatig gehad en nu de laatste 2 weken weer regelmatig, ik zat vanmiddag dus zelf te huilen, want vond het doodeng deze keer. Echt slaan naar mij, gillen, zich laten vallen, niet fijn.
Op deze site heb ik gelezen, http://www.cjgheusden.nl/(...)emen-nachtangst.html
Daar staat ook de oorzaak ziekte in familie, dus de oorzaak heb ik waarschijnlijk gevonden, man uit ziekenhuis opgehaald bijna 2 weken terug en heeft nu gips om zijn arm. Dat zou het wel kunnen verklaren...
JA! o herkenning! al weken dat het ontzettend moeizaam gaat. Hij lijkt ook niet moe te zijn nog, maar ook met later naar bed gaan is het een heel gevechtquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:40 schreef Clubsoda het volgende:
Wat naar klinkt het Susie. En vervelend van je man ook. Zou ze er erg van geschrokken zijn? Misschien kun je het nog eens casual met haar bespreken, dat papa in het ziekenhuis was?
Zijn jullie peuters ook zo slecht in bed te krijgen? Het gaat al weken moeizaam. Hij is niet bang volgens mij, maar vindt slapen maar saai en wil er gewoon liever uit. Hij mag van mij best spelen in bed, maar dat is blijkbaar niet voldoende voor hem. Hij gaat dan eerst eindeloos tijdrekken en drentelen, nog eeeeven knuffelen, nog eeeeeeven spelen en alles zo laaaaangzaaaaaaam mogelijk doen. Eenmaal in bed word ik nog tientallen keren teruggeroepen voor allerhande problemen (knuffel uit bed gegooid) inclusief dramatisch gejammer. Ik word er echt een beetje moe van, van dat geworstel elke avond
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:34 schreef pessie het volgende:
Overgang van 1 naar geen slaapje duurde hier bijna een half jaardat was niet zo gezellig. Daarna sliep hij soms opeens het klokje rond
. Kortom, soms duurt het even, maar dan heb je ook wat!
* Shandaly reikt tissue aanquote:Op woensdag 16 april 2014 09:27 schreef Kyara het volgende:
Oooh, kijk hem nou gaan! Je kleine mannetje naar school!![]()
![]()
okey, ik ga bijna meehuilen...
En hem zelf zn natte kloffie uit laten trekken? Ik zou gewoon steeds minder behulpzaam worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:52 schreef DJMO het volgende:
Hij zit vast vol verhalen als je hem ophaalt Shandaly![]()
ik kan geen wijs meer uit mijn peuter. Het lijkt wel alsof hij weigert om naar de wc te gaan. Hij laat te pas en te onpas zijn plas lopen, op de wc doet hij nauwelijks iets. Gisterenavond hem voor het slapen een luier omgedaan, en die was vanmorgen weer gewoon droog?? ik snap er niks meer van ...
nadat hij net op de wc nauwelijks plaste, en vijf minuten later z'n plas laat lopen op m'n (stofffen!) bank heb ik de HA gebeld. moet nu eerst laten controleren op blaasontsteking en anders is het ws gewoon een terugval in zindelijkheid en kan ik opnieuw aan de luiersquote:Op woensdag 16 april 2014 10:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En hem zelf zn natte kloffie uit laten trekken? Ik zou gewoon steeds minder behulpzaam worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |