wat vind je er precies heftig aan?? het meest heftigste vind ik toch wel dat er hier mensen _lijken_ te zijn die het belachelijk vinden dat ik niet meteen bij het RIVM aan de telefoon hang om de noodklok te luidenquote:Op woensdag 2 april 2014 14:42 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk valt het allemaal mee DJMO. Wel heftig zeg.
het is geen dodelijke ziekte, bij het merendeel van de patiënten die het in de kindertijd krijgen, merk je het niet eens (wordt afgedaan als verkoudheid, omdat alleen bovenste luchtweginfectie aanwezig is) en pas na de pubertijd heeft een kwart van de patiënten kans op een eenzijdige teelbalontsteking. Ook bij een dubbelzijdige infectie is de kans op steriliteit nauwelijks aanwezig, zoals ik al via diverse linkjes heb laten zien. Ik persoonlijk snap dan ook niet waarom de bof in het entingpakket zit, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:17 schreef Kyara het volgende:
Ik vind een uitbraak van een besmettelijke ziekte die in het inentingenpakket zit (dus geen griepje of waterpokken) vrij heftig.
Nou is het woord heftig in deze misschien iets te euh heftig. Maar "vervelend" vind ik dan toch een understatement zeg maar.
Ah kijk! Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef pessie het volgende:
Kuukske leuk! Ik heb zelf gisteren de laatste cursusavond gehad en as maandag examen. Ik heb er zelf echt wel veel van opgestoken (en toffe verbanddingen besteld via de vereniging waar je via de apotheek niet aan kunt komen). Echt een goede cursus! Tip, als je aanvullende verzekerd bent en je haalt je examen kun je het cursusgeld in veel gevallen terugkrijgen van de zorgverzekeraar.
Mijn peuter en jou peuter hebben handen geschud!quote:Op woensdag 2 april 2014 21:30 schreef Susie het volgende:
Wat fijn dat ze zo goed samen gaan CS!![]()
Hier nog meer peuters die last hebben van de zomertijd? Goed, maandag sliep ze uit tot 7maar nu is al 2 dagen zo rond kwart over 6 eruit, maar ligt ze er ook pas in om half 9. En ik vind mijn avond dan een beetje kort. Moet zeggen ik "treed" ook niet echt op hoor en 2 avonden visite die voor half 8 aan komen waaien (man zit in de lappenmand) werkt natuurlijk ook niet mee.
Maar morgenavond moet ze echt uiterlijk 8 uur erin liggen, ik moet naar een wedstrijd.... man kan momenteel dus niet veel.
heb jij die telefoonlijn nog niet gevonden dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mijn peuter en jou peuter hebben handen geschud!
2 nachten 7 uur en vanochtend was het weer zoals vroeger...5 voor 6
S' avonds is het meestal half 8 voor dat ze überhaupt naar boven wil en dan mag ik ineens ook niet meer weg...ze wil en moet mijn hand vast houden tot dat ze in slaap valt...
Wel erg liefmaar mijn avond is hier ook erg kort door en soms val ik zelfs in slaap
komt mijn man me om 22.00 vragen of ik misschien mijn pyjama aan wil
Heeft mijn man ook last van, die valt heel vaak bij Cristel in slaap, maar ik laat m altijd liggen, lekker rustigquote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef bitterend het volgende:
Wel erg liefmaar mijn avond is hier ook erg kort door en soms val ik zelfs in slaap
komt mijn man me om 22.00 vragen of ik misschien mijn pyjama aan wil
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:19 schreef DJMO het volgende:
Geert komt uit bed .. "mama, plassen moet ik" dus ik: grote jongen dat je daar zelf wakker voor wordt, goed hoor! (dat hij dan net te laat was en z'n onderbroek nat had maak ik totaal geen punt van!) maar toen kwam het .. ik leg hem terug in bed , een kus (nee mama! eerst een knuffel!) en dus een knuffel .. en hij had z'n oogjes dicht .. dus ik fluister .. ik hou van je. Fluistert hij terug .. ik ook van jou mama ..
toen ik hem vervolgens nog een kus op z'n wang gaf, veegde hij die heel driftig weg ...
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:45 schreef Tally het volgende:
Hier stopt de oudste de kusjes die ze krijgt van Oma, Opa, Mama, Papa of Opoe tegenwoordig in haar zak. Anders waaien ze weg
ik had vandaag nog twee van dat soort aanvallenquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:44 schreef Kyara het volgende:
Jeej PE, vooruitgang
Aaaah lief DJMO!
Hier is het echt de afgelopen dagen echt drama om niks. Hoeft maar iets te gebeuren en meneer gaat finaal uit zijn plaatNiet zo heel gezellig maar vooral sneu om te zien hoe hij met zichzelf in de knoop zit. En we zijn toch een beetje aan het kijken hoe we hem meer (speel)ruimte kunnen geven tov zijn zusjes want dit werkt zo echt niet voor hem.
Misschien een beetje laat om te zeggen, maar in België zit waterpokken wel in het pakket, en daar reageren ze op de waterpokken hetzelfde als de meesten hier op de bof. (Ahhh, paniek! Zo ongeveer dusquote:Op woensdag 2 april 2014 15:17 schreef Kyara het volgende:
Ik vind een uitbraak van een besmettelijke ziekte die in het inentingenpakket zit (dus geen griepje of waterpokken) vrij heftig.
Nou is het woord heftig in deze misschien iets te euh heftig. Maar "vervelend" vind ik dan toch een understatement zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |