eigen schuldquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Kaas- het volgende:
Eerste was binnen een paar uur vol, mooi topic hoor.![]()
Wel jammer dat de sfeer na een pagina of 6, 7 omsloeg en het ineens een Feyenoord vs Ajax topic werd.
wat is er ook precies lelijk aan? Zie je de veelzijdigheid niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Dingflofbips het volgende:
Foto's in OP zijn slechts bevestiging dat 010 lellek is
Enige persoon van wie ik vooralsnog geloof dat hij het echt lelijk vindt is FrankDrebin. Die paar anderen schreeuwen maar wat zonder te kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is er ook precies lelijk aan? Zie je de veelzijdigheid niet?
Spijkenissequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef XSbig het volgende:
Rotterdam
En Spijkenisse ook wel een beetje
Ga jij je eens opmaken voor speedfreaxquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
wat is er ook precies lelijk aan? Zie je de veelzijdigheid niet?
Die haten gewoon om voetbalquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enige persoon van wie ik vooralsnog geloof dat hij het echt lelijk vindt is FrankDrebin. Die paar anderen schreeuwen maar wat zonder te kijken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:17 schreef Solo14 het volgende:
Vanavond weer zina's fixen in Rotterdam.
ja ik ga zo beginnen. Nog ff fokken dan douchen en vanavond los in nog zo'n prachtig typisch Rotterdams industrieel complex: de maassiloquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:11 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ga jij je eens opmaken voor speedfreax
je kan het oprecht lelijk vinden. Maar de meerderheid op fok zijn schreeuwende provincialen die er nog nooit zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enige persoon van wie ik vooralsnog geloof dat hij het echt lelijk vindt is FrankDrebin. Die paar anderen schreeuwen maar wat zonder te kijken.
Ben je al IN Rotterdam CS geweest? Al die zachte houtkleuren maken het van binnen juist ontzettend gezellig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk ongezellig allemaal. Het is zo plastisch, strak, weinig emotie. Oude gebouwen hebben van die timpaantjes, versieringen, dat leeft.
Dit ademt koud uit. Ik word er echt somber van, van dat soort gebouwen, zonder te overdrijven. Zelfde als mensen die hun huis modern inrichten.
Ik vind het naar. Je wordt er toch niet vrolijk van.
Ik weet dat smaken verschillen hoor, maar ik kan mij gewoon heel moeilijk voorstellen dat je daarvan kunt houden.
Ik kan als rasechte Rotterdammer niet zeggen dat een ander stadscentrum mooier is, maar je pikt weer precies de stad eruit waarvan ik dat zou zeggen als het zou moeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Er is maar een Nederlandse stadscentrum die ik mooier erken dan die van Rotterdam en dat is de stadscentrum van onze rivierbroeder Maastricht
Voor de rest is alles ondergeschikt aan Manhattan aan de Maas.
Heb 'r gewoond van m'n 4e tot m'n 17e. Nah, 'k heb 'r wel een goede jeugd gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
SpijkenisseIk zou daar nog niet dood gevonden willen worden.
Ik ben er al geweest, qua beweging is het een verbetering ten opzichte van dat kleine smalle stukje dat je vroeger had.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je al IN Rotterdam CS geweest? Al die zachte houtkleuren maken het van binnen juist ontzettend gezellig.
Ik houd overigens ook van strak, modern, minimalistisch.Rotterdam
De mooiste Rotstad die er is
Het centrum, daar ben ik ook niet zo'n liefhebber van nee. Hou ook niet van strak, modern, etc. Maar je hebt buiten het centrum genoeg sfeervolle portiekwoningen compleet met glas in lood enzo. Het is wel heel jammer dat een aantal van die straten best wel verpauperd zijn...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest, qua beweging is het een verbetering ten opzichte van dat kleine smalle stukje dat je vroeger had.
Maar het is denk ik gewoon smaak, want ik vind strak, modern, minimalistisch echt vreselijk. Ik vind het koud.
Ben ook niet zo'n liefhebber van Rotterdam, kom er dus ook niet zo gek vaak. En zo hebben de Rotterdammers het zelf ook graag geloof ik, dat er niet zoveel mensen van buiten komen.
Dat is dan niet echt gelukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
En zo hebben de Rotterdammers het zelf ook graag geloof ik, dat er niet zoveel mensen van buiten komen.
En zo is hetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is dan niet echt gelukt.
Maar inderdaad, als mensen komen zaniken dat het allemaal kut is moeten ze vooral wegblijven .
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rotterdammers het zelf ook graag geloof ik, dat er niet zoveel mensen van buiten komen.
Martquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Zie ook dit filmpje:
G-o-u-d-e-n televisie.
Hehequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is dan niet echt gelukt.
Maar inderdaad, als mensen komen zaniken dat het allemaal kut is moeten ze vooral wegblijven .
Vorig deel liet de ts mij al eens wat plaatjes zien. Ik heb voor de rest weinig tegen Rotterdam, Delfshaven vind ik bijv. een mooi oud gedeelte.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het centrum, daar ben ik ook niet zo'n liefhebber van nee. Hou ook niet van strak, modern, etc. Maar je hebt buiten het centrum genoeg sfeervolle portiekwoningen compleet met glas in lood enzo. Het is wel heel jammer dat een aantal van die straten best wel verpauperd zijn...
Dat Rotterdamse is ook wel erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
G-o-u-d-e-n televisie.
Waardenberg & De Jong.
"Ik laat jou wat dingen van Rotterdam zien, dan zend je dat uit, en dan hoeven de mensen niet meer te komen".
Kijk het filmpje eens verderquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat Rotterdamse is ook wel erg vermakelijk.
Hoe hoog?
- Heel hoog.
Ja, John Buijsman is ook een baas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is mijn buurman geweest. Freek van Gamma trouwens ook. Zijn zoon heet Beer.
Waardenberg.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
G-o-u-d-e-n televisie.
Waardenberg & De Jong.
"Ik laat jou wat dingen van Rotterdam zien, dan zend je dat uit, en dan hoeven de mensen niet meer te komen".
Ik heb 'm helemaal gezien, daarom vond ik het ook zo mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens verder.
De Erasmusbrug 'wappert'. Geen van de gebouwen worden op de juiste manier in beeld gebracht. Filmen achter centraal, enkel de voet van de erasmusbrug/euromast....
Wauwquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:05 schreef Enchanter het volgende:
Amsterdam kan niet tippen aan Rotterdam
Zo die hebben we vast gehad
pics van je eigen dorp svpquote:
Lees je eigen bijdrage morgen nog eens rustig na en bedenk dan of je dit echt geschreven hebt.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik ben net terug van hollywood wat in ook in Rotterdam leg zat ff een sigaretje te roken in de R&B zaal in dat rookhokkie komen er twee jongens aan die opeens xtc pillen laten zien ik zeg ''gebruik niks'', worden ze opeens boos en zeggen ze ''waarom vraag je er dan naar a ezel''
Schok me de pest golera ben gelijk naar de beveiligingsneger gegaan (niet discriminerend bedoeld ben zelf ook buitenlander) maar wist niet meer hoe die boykies eruit zagen weet alleen dat ze een turks kapsel hadden (bakkebaard in een puntje goed verzorgd). maar ben maar weer naar huis gegaan was niks aan, erg rustig sinds de nieuwe alcohol wet haha
Beveiligingsnegerquote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik ben net terug van hollywood wat in ook in Rotterdam leg zat ff een sigaretje te roken in de R&B zaal in dat rookhokkie komen er twee jongens aan die opeens xtc pillen laten zien ik zeg ''gebruik niks'', worden ze opeens boos en zeggen ze ''waarom vraag je er dan naar a ezel''
Schok me de pest golera ben gelijk naar de beveiligingsneger gegaan (niet discriminerend bedoeld ben zelf ook buitenlander) maar wist niet meer hoe die boykies eruit zagen weet alleen dat ze een turks kapsel hadden (bakkebaard in een puntje goed verzorgd). maar ben maar weer naar huis gegaan was niks aan, erg rustig sinds de nieuwe alcohol wet haha
http://imgur.com/quote:Op zondag 30 maart 2014 12:22 schreef ariehaan het volgende:
Helaas weet ik zelf niet hoe ik hier foto's kan plaatsen, want ik mis eigenlijk in dit topic nog foto's van de watertoren - niet zo zeer de omgeving met nieuwbouw - maar het oude gedeelte van het DWL terrein, met waterbakken, pomphuisjes, oude filtergebouwen, laboratorium etc. Er zit ook een café en een restaurant. De toren is sinds een paar maanden verlicht, dit kun je goed zien als je via de Maasboulevard de stad uit rijdt.
Rotterdam IS nagenoeg alleen maar mensen van "buiten". Als je niet zeikt en er gewoon in duikt, mag iedereen lekker meedoenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest, qua beweging is het een verbetering ten opzichte van dat kleine smalle stukje dat je vroeger had.
Maar het is denk ik gewoon smaak, want ik vind strak, modern, minimalistisch echt vreselijk. Ik vind het koud.
Ben ook niet zo'n liefhebber van Rotterdam, kom er dus ook niet zo gek vaak. En zo hebben de Rotterdammers het zelf ook graag geloof ik, dat er niet zoveel mensen van buiten komen.
Hoog! Heel Hoog.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
G-o-u-d-e-n televisie.
Waardenberg & De Jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |