Hahahahahaha!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:32 schreef Aberella het volgende:
Haha ik ga dit jaar 3 keer op vakantie
Jij als modquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Of bij die lekkere chica's die je dan hosselt overnachten
ga alleenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef TwisterNederland het volgende:
Tja. Ik wil ook wel op vakantie maar ja. Probeer maar iemand te vinden die ook wil...
ik misschien 4 keer xdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:32 schreef Aberella het volgende:
Haha ik ga dit jaar 3 keer op vakantie
Meisjes vallen op jongens die buiten de groep zittenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ziet er sneu uit in je eentje wel.
Ik zou met jou wel willen Twisterbaas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:31 schreef TwisterNederland het volgende:
Tja. Ik wil ook wel op vakantie maar ja. Probeer maar iemand te vinden die ook wil...
Niks van waar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Meisjes vallen op jongens die buiten de groep zitten
Als jij in de club staat met een hele groep schrik je meisjes af. Benadeer je ze alleen vinden ze dat aantrekkelijkerquote:
Wie ben jij nou weerquote:
Ja toch, lekker op je eigen tempo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:51 schreef haan33 het volgende:
Lijkt me wel gaaf in mn eentje.
tot 11u uitslapen. Beetje zwembad in en op het strand. Lekker eten in de avond en jezelf volgieten met drank, vrienden maak je daar wel
Kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
jij maakte ooit die topic met die fok sims
Jij bent mod?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Neem de bus naar Italië en ga op strand slapen
Waar ga je heen en wat doe je dan allemaal?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:23 schreef niels0 het volgende:
In m'n eentje op vakantie vind ik juist superchill.
Van alles eigenlijk. Stedentrips maar ook de jungle. Beetje kunst en cultuur, beetje helpen in afgelegen dorpjes, met lokale vissers op pad om voor voedsel te zorgen, meehelpen met het bouwen van traditionele woningen etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar ga je heen en wat doe je dan allemaal?
Dit lijkt me echt heel leuk. Maar is moeilijk te organiseren, niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:45 schreef niels0 het volgende:
Beetje helpen in afgelegen dorpjes. Met lokale vissers op pad om voor voedsel te zorgen, meehelpen met het bouwen van traditionele woningen etc.
Hij heeft juisr niks te doen omdat die geen geld heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef Geelman het volgende:
Dima, hoe kan jij geen geld hebben als je nooit wat doet?!
Is makkelijk hoor. Het enige wat ik regel is een ticket, verder plan ik niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel leuk. Maar is moeilijk te organiseren, niet?
Nee man chicks komen dan juist op je af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ziet er sneu uit in je eentje wel.
Meh, alleen zijn is kut. Doe ik toch maar niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ga alleen
Geen gezeik van andere mensen
Ik ken je helemaal niet. En dat is een probleem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel willen Twisterbaas.
gewoon aanmelden als vrijwilligerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt heel leuk. Maar is moeilijk te organiseren, niet?
Hij veranderd zijn bureau blad achtergrond in een strandje. Ekte fokker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar ga je heen en wat doe je dan allemaal?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:17 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit om met vrienden te gaan maar die heb ik helaas niet!
Dit dus. En niemand die over die zin valt hier ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:38 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hoe kan je nou geen vrienden hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |