Vorige week eruit gekickt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef Fom het volgende:
Zware tijden voor mensen met Bottas in hun team.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
in de manager zijn het hele punten
Ja, die strafpunten voor coureurs is onzin, worden dubbel gestraft naast de tijd- of gridstraf. Is in de voetbalmanager ook nog steeds zo, alleen dan met een penalty veroorzaken wat vaak ook geel betekent en een tegendoelpunt (3 keer straf voor een verdediger).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:47 schreef Fom het volgende:
Zware tijden voor mensen met Bottas in hun team.
Heb ik ook al meerdere keren aangegeven. Met strafpunten word je feitelijk driedubbel gestraft;quote:Op zondag 30 maart 2014 10:49 schreef Bayswater het volgende:
Ja, die strafpunten voor coureurs is onzin, worden dubbel gestraft naast de tijd- of gridstraf. Is in de voetbalmanager ook nog steeds zo, alleen dan met een penalty veroorzaken wat vaak ook geel betekent en een tegendoelpunt (3 keer straf voor een verdediger).
Maar de Sepp Blatter van de Fok managers wil van een wijziging van deze regels niets weten.
Daar houd ik me ook aan vast.quote:
Is er eigenlijk geen rookiesubleague voor ons 1ejaars-managersquote:
Vast nog niet, maak 'm aan!quote:Op zondag 30 maart 2014 14:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is er eigenlijk geen rookiesubleague voor ons 1ejaars-managers
Altijd leuk, dat soort donkere paardjesquote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Die Rus is een donker paard aan het worden. Goedkoop en nu al 2 uit 2 in top 10 gefinished. Helaas had ik Vergne. 267 punten in totaal + 2,9 miljoen budget over van vorige ronde. Word weer veel puzzelen aankomende vrijdag.
Als er animo voor is, wil ik 'm wel aanmaken.quote:
Ik behoor niet tot de doelgroepquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er animo voor is, wil ik 'm wel aanmaken.
quote:
Is goed hoorquote:
Als je hem aanmaakt doe ik wel gezellig meequote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als er animo voor is, wil ik 'm wel aanmaken.
Ok, ga ik even kijken of het lukt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je hem aanmaakt doe ik wel gezellig mee![]()
Ik zie het, hopelijk komt er nog iemand bij, dan doen we ook nog mee in het klassement.quote:
Binnen onze subleague RacingDiva's was/is er nog 1 volgens mij die voor het eerst meedoet.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het, hopelijk komt er nog iemand bij, dan doen we ook nog mee in het klassement.
Uit het teruglezen lijk ik de enige te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Binnen onze subleague RacingDiva's was/is er nog 1 volgens mij die voor het eerst meedoet.
Of vergis ik me nu heel erg?
ok.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit het teruglezen lijk ik de enige te zijn.
Lekker lullig dan.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:01 schreef Meike26 het volgende:
Ik mag trouwens nog steeds niet bij de subleague 'Utreg', terwijl ik er voorgaande jaren wel gewoon bij zat (vorig jaar zelfs eigenaar van). Huidige eigenaar van deze league reageert maar niet.
Flinke wijzigingen zijn doorgevoerd, tijd om te scorenquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:16 schreef Sally het volgende:
Dames en heren,
Ik wil jullie helpen herinneren dat je je team nog kunt aanpassen tot vanavond 23:59 uur!
Allemaal veel plezier dit weekend bij de Grand Prix van Bahrein!
Dit had ik ook. Ik spaar wel gewoon om in 1x iets fatsoenlijks te kopen. Nu kan ik wel onderaan vanalles wisselen, maar we hebben gezien hoe onvoorspelbaar het is wie niet finisht enzo.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:04 schreef Karstman het volgende:
Nou ja zeg. Ik kan gewoon geen enkele wissel maken waar het team beter van wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |