quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb vrienden wonen rondom de Keizerswaard en was een keer met een chickie mee naar haar huis gegaan in Beverwaard. En op een of andere manier had zelfs de Beijerlandselaan en Groene Hilledijk meer charme dan die plekken.
Centrum, Kralingen-Crooswijk, Delfshaven en Oude Noorden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan de Rotterdammerts, wat is jullie favoriete deelgemeente?
Sowieso: Centrum, Kralingen-Crooswijk en Feijenoord
Prins Alexander (Rotterdam Oost gewoon dus) is tyfuslelijk en mogen ze van mij herbouwen.
Kom vechten dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er toch één Nederlandse stad is waar men ontzettend onbeschoft, ongemanierd en onbeleefd is...
ik ben nog niet in stad geweest die meer wereldstad is dan Beijing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:39 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)
Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
De skyline is leuk van een afstandje en hier en daar heb je ook wel een leuke buurt, maar over het algemeen is het echt een lelijke stad hoorDoe mij maar Amsterdam
Ga je tieten wassenquote:
Deze broeder voelt mij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik ben nog niet in stad geweest die meer wereldstad is dan Beijing.
Delfshaven vind ik dan wel weer leuk, Oude Noorden ook. Centrum vind ik echt niets aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Centrum, Kralingen-Crooswijk, Delfshaven en Oude Noorden.En sowieso het complete havengebied natuurlijk.
Lekker daar blijven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
De skyline is leuk van een afstandje en hier en daar heb je ook wel een leuke buurt, maar over het algemeen is het echt een lelijke stad hoorDoe mij maar Amsterdam
Zeg dat dan in het Feijenoordtopic, mafkees.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland joh, mafkeesje
Mijn bijdrages in het Feyenoordtopic worden sowieso al nooit echt gewaardeerd...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zeg dat dan in het Feijenoordtopic, mafkees.
Met al die kuthipsters zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik had de link tussen R'dam en Beijing mooi vinden nooit zo gevoeld, maar ik ben van die stad idd ook een grote fan.quote:
en provincialen die daar studeren en doen alsof ze amsterdammer zijn ahahahquote:
Lijkt mij niet zo vreemdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mijn bijdrages in het Feyenoordtopic worden sowieso al nooit echt gewaardeerd...
Het is een mooie stad. Jammer dat er zoveel Amsterdammers wonenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In beide steden loopt wel wat schorriemorrie rond, dat is nou eenmaal zo in steden. Maar qua karakter heb ik toch echt veel meer op met de spontane, nuchtere Rotterdammert.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee het volk dat in roffa rond loopt is veel beter
Als we daar allemaal tegelijk samen zijn, ik stel voor om samen te meeten bij het Workers Stadium om daarna te gaan stappen in Vics na een dineetje bij Hooters.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had de link tussen R'dam en Beijing mooi vinden nooit zo gevoeld, maar ik ben van die stad idd ook een grote fan.
waarom zou ik jaloers zijn op amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:00 schreef Adames het volgende:
die jaloezie op amsterdam is altijd zo mooi
Moet jij je haar niet goed gaan doen ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee het volk dat in roffa rond loopt is veel beter
Ik woon niet eens in Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moet jij je haar niet goed gaan doen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |