daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.quote:
Witte de Withstraatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zeilboot op de Plas is ook een mooie foto zeg. De Van Nelle heb ik nog in gewerkt trouwens.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rome blijft voor mij een van de mooiste steden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.
Die van de witte de withquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:34 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje.
Ff een peukkie
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
daar kan geen enkele Europese stad aan tippen, misschien londen of Moskou maar vergeleken met Beijing stelt NYC ook niks voor.
qua schoonheid zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rome blijft voor mij een van de mooiste steden.
Heb een tijdje in Beijing gezeten, kon om vier uur 's nachts gewoon van Thais tot Marokkaans tot Japans tot McDonalds tot KFC tot Starbucks bestellen en dat was binnen 20 minuten bezorgd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:39 schreef HenkDeP het volgende:
[..]
Mwah.. Hangt er vanaf waar je het op vergelijkt. Geloof niet dat er een stad ter wereld is met de voorzieningen in Manhattan (bv. doodleuk om 3 uur 's nachts Thai bestellen dat er dan binnen 25 mins is..)
Inderdaad, Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er toch één Nederlandse stad is waar men ontzettend onbeschoft, ongemanierd en onbeleefd is...
Onzin. juist vriendelijk vind ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Als er toch één Nederlandse stad is waar men ontzettend onbeschoft, ongemanierd en onbeleefd is...
Tja, ik kom nooit in 'de provincie'quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
als buitenstaander echt 100x vriendelijker dan in provincie
beterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik kom nooit in 'de provincie'.
Ik weet hoe je je voelt, dat heb ik ook altijd in Amsterdam waar men verbaasd wegrent als je het in je hoofd haalt op straat een vreemde aan te spreken. Rotterdam daarentegen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
ijsselmonde niet danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan de Rotterdammerts, wat is jullie favoriete deelgemeente?
Sowieso: Centrum, Kralingen-Crooswijk en Feijenoord
Prins Alexander (Rotterdam Oost gewoon dus) is tyfuslelijk en mogen ze van mij herbouwen.
Centrum, Oud-Ijsselmonde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:48 schreef o.us2.0 het volgende:
Aan de Rotterdammerts, wat is jullie favoriete deelgemeente?
Sowieso: Centrum, Kralingen-Crooswijk en Feijenoord
Prins Alexander (Rotterdam Oost gewoon dus) is tyfuslelijk en mogen ze van mij herbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |