abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138296373
quote:
DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt.

Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.

'Eigenaar deinst niet terug'
Een van de buurtbewoners die tegenover de juwelier woont, zegt de eigenaar te kennen als een man die niet snel terugdeinst. "De hele straat is hier afgezet door de politie. Ik zag een gewond iemand naar buiten komen, maar ik heb geen schoten gehoord. " Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.

Bij juwelier Goldies kan je als bezoeker niet zomaar binnenkomen. Je moet aanbellen waarna je wordt binnengelaten. Bron.

Hier verder.
pi_138296384
Open de volgende keer gewoon even een nieuw deel, gelly.
pi_138296402
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:07 schreef Specularium het volgende:
Open de volgende keer gewoon even een nieuw deel, gelly.
Dat bepaal ik zelf wel, dacht ik.
pi_138296431
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel, dacht ik.
Kleuter.
pi_138296452
De domme reactie op Telegraaf.nl zijn schokkend.

Niemand zegt dat deze vrouw de hoogste straf moet krijgen. Maar wat zij deed kan gewoon niet.
pi_138296461
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:10 schreef Globali het volgende:
De domme reactie op Telegraaf.nl zijn schokkend.

Niemand zegt dat deze vrouw de hoogste straf moet krijgen. Maar wat zij deed kan gewoon niet.
Het kan wel blijkbaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_138296463
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kleuter.
Benoem ook nog even een keer dat ik het opneem voor de daders omdat ik geen confettikanon ontsteek als er 2 mensen worden doodgeschoten. Tokkie.
pi_138296467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het kan wel blijkbaar.
Natuurlijk kan het......maar het heeft consequenties.
pi_138296485
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:11 schreef Globali het volgende:

[..]

Natuurlijk kan het......maar het heeft consequenties.
Tenzij hier iets meer aan de hand is dan een doodordinaire overval, zie ik deze mensen niet gestraft worden.
pi_138296508
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tenzij hier iets meer aan de hand is dan een doodordinaire overval, zie ik deze mensen niet gestraft worden.
Het verhaal is nog niet duidelijk. Als het is gegaan zoals de media nu zegt wordt deze vrouw zeker gestraft. Een rechter zal wel rekening houden met de omstandigheden natuurlijk. Maar het kan gewoon niet zo zijn dat je twee mensen doodschiet en geen straf krijgt.
pi_138296517
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:14 schreef Globali het volgende:

[..]

Het verhaal is nog niet duidelijk. Als het is gegaan zoals de media nu zegt wordt deze vrouw zeker gestraft. Een rechter zal wel rekening houden met de omstandigheden natuurlijk. Maar het kan gewoon niet zo zijn dat je twee mensen doodschiet en geen straf krijgt.
"Mensen"
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138296518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
.

[..]

[..]

Nou als die vrouw een route wist om zo snel naar de winkel te komen, dan zullen die overvallers
die route ook wel hebben geweten om weer snel weg te komen, misschien zelfs speciaal die
zaak uitgekozen omdat ze dachten, hé alles is opengebroken dan is de politie er niet zo snel.
Dat is ook de reden waarom buurtbewoners het vermoeden hebben uitgesproken dat de overvallers daar uit de buurt kwamen. De auto was sowieso gestolen dus dat zou geen gevolgen hebben gehad als ze hem hadden moeten achterlaten. Maar goed, dat is allemaal puur speculatief natuurlijk.
pi_138296528
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

"Mensen"
Het waren wel mensen inderdaad.
pi_138296531
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Benoem ook nog even een keer dat ik het opneem voor de daders omdat ik geen confettikanon ontsteek als er 2 mensen worden doodgeschoten. Tokkie.
Niet?

Ik heb speciaal hiervoor net 2 moorkoppen gehaald.
pi_138296540
Heldin _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138296542
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet?

Ik heb speciaal hiervoor net 2 moorkoppen gehaald.
Als het wel zo is moet je even een post aanhalen waar hij dat zo zegt.
pi_138296548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:14 schreef Globali het volgende:

[..]

Het is al eerder voorgekomen, en de kans dat dit nu opnieuw gebeurt acht ik zeer reeel. Maar goed, we lopen wel heel erg op de zaken vooruit nu.
pi_138296557
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef Globali het volgende:

[..]

Het waren wel mensen inderdaad.
Als in homo sapiens, ja. Maar niet echt mensen-mensen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138296574
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:16 schreef Globali het volgende:

[..]

Als het wel zo is moet je even een post aanhalen waar hij dat zo zegt.
Ik doelde op het confettiekanon.

Moet echt gaan slapen, ben ruim 30 uur wakker....
pi_138296580
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is al eerder voorgekomen, en de kans dat dit nu opnieuw gebeurt acht ik zeer reeel. Maar goed, we lopen wel heel erg op de zaken vooruit nu.
Een geval als deze? Kan mij niet voorstellen dat iemand dan geen straf krijgt. Wat mij wel enorm heeft verbaasd pasgeleden is dat in Rotterdam iemand nauwelijks straf kreeg nadat hij iemand had doodgeschoten op straat. De man voelde zich bedreigt...... Dus alles kan tegenwoordig.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:19:40 #21
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_138296587
Waarom heeft deze vrouw een vuurwapen in huis? Omdat ze toevallig een vergunning heeft en hier mee schiet op de schietclub? Of heeft ze het illegaal verkregen?
pi_138296591
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als in homo sapiens, ja. Maar niet echt mensen-mensen.
De wet is geldig voor iedereen. We passen hier ook geen doodstraf toe.
pi_138296603
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom heeft deze vrouw een vuurwapen in huis? Omdat ze toevallig een vergunning heeft en hier mee schiet op de schietclub? Of heeft ze het illegaal verkregen?
Dat is nog niet bekend volgens mij.
pi_138296661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef Globali het volgende:

[..]

Een geval als deze? Kan mij niet voorstellen dat iemand dan geen straf krijgt. Wat mij wel enorm heeft verbaasd pasgeleden is dat in Rotterdam iemand nauwelijks straf kreeg nadat hij iemand had doodgeschoten op straat. De man voelde zich bedreigt...... Dus alles kan tegenwoordig.
Ja, ik kan hier even zo snel niet quoten welk geval het precies betreft, maar het was een aantal jaar geleden en ook een juwelier die een overvaller doodschoot.
pi_138296663
Of het illegaal is of niet maakt niet uit voor noodweer(exces) volgens https://www.studytubelaw.nl/nl/arresten/106-bijlmer-noodweer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')