Dat absoluut, maar ik spreek pas van zomerweer als het minimaal 10 graden warmer is.quote:
Zit wat inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat absoluut, maar ik spreek pas van zomerweer als het minimaal 10 graden warmer is.
Eet smakelijk alvast! Wat ben je aan het klussen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Zit wat in
Broodje maken en weer verder klussen, hoe eerder het af is hoe eerder ik in de zon kan gaan zitten.
Het is pas mooi als alle vrouwen door het zomerse weer in rokjes en shirtjes met diep decolleté lopen. Zo niet, dan is het weer nog niet zomers genoeg.quote:
Ik trek zo een jurk aan. Verder niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas mooi als alle vrouwen door het zomerse weer in rokjes en shirtjes met diep decolleté lopen. Zo niet, dan is het weer nog niet zomers genoeg.
Wat heb jij eigenlijk aan vandaag?
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast! Wat ben je aan het klussen?
Nog niet klaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.
Ook goed.quote:
Krijg je eindelijk een eigen kamer?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
Mdf plankjes schilderen. Verder moet er een grote kledingkast van de ene slaapkamer. Soort van mini interne verhuizing.
quote:
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je feliciteren of andersoortige uitbreiding?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :
Had wel meer reactie verwacht.
Nee gewoon ff ruimte maken zodat we de kamer vd jongste binnenkort kunnen opknappen.
Plaaggeest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
Hahaha nee hoor. Ik begin niet meer aan kinderen. :
Had wel meer reactie verwacht.
Nee gewoon ff ruimte maken zodat we de kamer vd jongste binnenkort kunnen opknappen.
Gelukkig maar.quote:
Zonder internet? Dan blijft alleen stiekem roken of groepsex over als excuus.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben een zolderkamer autist geworden![]()
Alleen dan zonder internet.
Hahahaha, nja ik rook niet stiekem dus er blijft nog maar een ding over!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder internet? Dan blijft alleen stiekem roken of groepsex over als excuus.
Van groepssex gaat het schema in de war.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zonder internet? Dan blijft alleen stiekem roken of groepsex over als excuus.
Welk schema?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Van groepssex gaat het schema in de war.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:
Sexyquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik trek zo een jurk aan. Verder niks.
Ja voor een tientonner met korte haren ja tochquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat de zon soms niet veroorzaaktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja voor een tientonner met korte haren ja toch
Gelukkig zijn die tien ton geconcentreerd op de juiste plekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Tamashii het volgende:
Ja voor een tientonner met korte haren ja toch
Waarom sta jij niet op t schema??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die tien ton geconcentreerd op de juiste plekken.
Omdat ik niet op FOK! rondbazuin met wie ik allemaal het bed deel.quote:
Slim!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik niet op FOK! rondbazuin met wie ik allemaal het bed deel.
Dat leek mij ook.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso past dat toch nooit op het schema.
De grootverbruikers laten weinig ruimte over voor anderen, begreep ik al ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso past dat toch nooit op het schema.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:39 schreef Myraela het volgende:
Was dat schema van gisteren nog gemaakt?
Moet je straks even aan Fas vragen als ze terug is van Fera "meeten".quote:
Pakken wat je pakken kan is het toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grootverbruikers laten weinig ruimte over voor anderen, begreep ik al ja.
Zal ik een spin als huisdier nemen?quote:
Ziet er goed uit Myr. Krijg er honger van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn chocolade truffels.
[ afbeelding ]
Niet die!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik een spin als huisdier nemen?
Nee, een mooie vogelspin of iets.quote:
Die bakwedstrijd waar je aan mee deed, wanneer is die uitslag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ze gaan overigens bijna allemaal naar mijn mama. Ze zijn te lekker, dat gaat anders nooit goed.
Als ik door zou zijn, zou ik vandaag een telefoontje krijgen. En morgen nog eens moeten bakken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die bakwedstrijd waar je aan mee deed, wanneer is die uitslag?
Verloren van een gevuld ei?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik door zou zijn, zou ik vandaag een telefoontje krijgen. En morgen nog eens moeten bakken.
Maar ik heb nog geen telefoontje gehad, dus ik denk dat ik niet door ben.
En nu Forever alone?quote:
Ik hoop het niet.quote:
En Fera alone? Dat dan weer wel?quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grootverbruikers laten weinig ruimte over voor anderen, begreep ik al ja.
OMGquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
Kijk mijn chocolade truffels.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:59 schreef Faxie het volgende:
Ik wilde vandaag eigenlijk een beetje klussen, maar ik heb geen fuck uitgevoerd
Nouja dan maar opschuiven naar morgen... langer licht enzoquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er staat er bij mij één die ik nooit heb gedaan. Maar dat wordt als het goed is al aangepast. DW wel gemeet, maar niet geneukt.
Leuk.quote:
Gezellig. Jammer dat ze zo snel weer weg moest.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik herhaal: TGND heeft neit met DW geneukt!!1 [ afbeelding ]
[..]
Leuk.
stel je voor dat er misverstanden over bestaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Leuk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezellig. Jammer dat ze zo snel weer weg moest.
quote:
Drie keer zelfs.quote:
date 2 al gepland?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezellig. Jammer dat ze zo snel weer weg moest.
Ligt eraan of ze me wel boeiend genoeg vond of niet.quote:
Yes. Want knuffelen.quote:
Dit had nou ook weer niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Leuk.
awwwwwww. werd je verlegen van haar ja?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze me wel boeiend genoeg vond of niet.M'n grote mond was niet echt aanwezig vandaag.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes. Want knuffelen.Ik voelde me wel heel groot.
Ik ben sowieso een beetje verlegen bij een eerste ontmoeting.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef perro. het volgende:
[..]
awwwwwww. werd je verlegen van haar ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |