En zo van ohh ikke weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ofzo weet ik veel klote lapo's
Ik heb alleen roséquote:
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'
Nice one!![]()
Nu dus weer een keer overigens
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'
Nice one!![]()
Nu dus weer een keer overigens
Zou het een afwijking zijn denk je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Wanneer ik zie dat topic volraakt houd ik mezelf in om zo min mogelijk tipocs te openen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking.
Niet lang hoor.quote:
Ik kijk het nog even aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Niet lang hoor.
I [Hartje] 'Stop volgen'
Nog eine sigarette
Hoi APK, alles wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Niet lang hoor.
I [Hartje] 'Stop volgen'
Nog eine sigarette
Of gewoon een boek lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aananders moet een andere SC me maar adopteren
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik neem ook nog een peuk, dat stoppen is niet echt gelukt
Heb ik de concenrtatie niet meer voorquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.
Echt man, wat een fucking plattitudequote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.
Die heb ik al dik 30 jaar niet meer nodig en vrouwen zijn dol op me.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel een goeie openingszin
Een watquote:
Wat heb jij dat ik niet heb?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die heb ik al dik 30 jaar niet meer nodig en vrouwen zijn dol op me.
Sexquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb jij dat ik niet heb?
Nee dat las ik hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat zit je érrug dwars volgens mij
Heb je een kat thuis?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat ik niet 3x per week in de gordijnen hang? Jij wel dan?
Nee ik verveel me en deze stond bovenaan mijn ATquote:
quote:
Ok, wanneer gaan we neuken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik verveel me en deze stond bovenaan mijn AT
die van jullie staa nog steeds in MYT ofzoiets, dus ik volg jullie nu op de voetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik verveel me en deze stond bovenaan mijn AT
Uhh even in mijn agenda kijken.quote:
Soms vind ik je wel beetje eng met dat volgen enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die van jullie staa nog steeds in MYT ofzoiets, dus ik volg jullie nu op de voet
Ach man... neem dat niet zo serieus...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Soms vind ik je wel beetje eng met dat volgen enzo.
Ik verlaat u met deze:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel een goeie openingszin
Alsof ik iets serieus neem, nou eigenlijk wel aantal dingen maar niet hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach man... neem dat niet zo serieus...
Het is platitudequote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verlaat u met deze:
Sorry voor de 20 sec reclame aan het begin, maar it's worth it![]()
Boek is 'Survival in the killing fields'
Moest ik al jaren lezen van best friend, had ik nooit zin in (te intens) maar ik lees elke avond voor het slapen gaan een paar pagina's en het is inderdaad intens maar prachtig geschreven en zeer mooi en leerzaam
Dan nog even voor the record:
Vandaag naar de tandarts geweest en geen gaatjes![]()
2u extra werkcontract gekregen bij werk (die ik anyways al deed maar nu krijg ik er ook voor betaald)![]()
Life is sweet
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik verlaat u met deze:
Sorry voor de 20 sec reclame aan het begin, maar it's worth it![]()
Boek is 'Survival in the killing fields'
Moest ik al jaren lezen van best friend, had ik nooit zin in (te intens) maar ik lees elke avond voor het slapen gaan een paar pagina's en het is inderdaad intens maar prachtig geschreven en zeer mooi en leerzaam
Dan nog even voor the record:
Vandaag naar de tandarts geweest en geen gaatjes![]()
2u extra werkcontract gekregen bij werk (die ik anyways al deed maar nu krijg ik er ook voor betaald)![]()
Life is sweet
Ja die YT van APK is ook erg leukquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Deskundig overal omheen lullen ben jij aardig goed in.
Moet ik me nu beledigd gaan voelen omdat in 1 zin vaak genoeg meer te vertellen valt dan in een lang verhaal?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ok;eeeeeeeeeeeeeee einelijk iemand die meer dan een oneliner kan typen
ga ik even luisteren voor het slapen
Klopt, nu heeft jouw week ook een hoogtepuntjequote:
APK doet dat in YT'squote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:59 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Moet ik me nu beledigd gaan voelen omdat in 1 zin vaak genoeg meer te vertellen valt dan in een lang verhaal?
De kracht ligt juist in het kort maar krachtige,
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt, nu heeft jouw week ook een hoogtepuntje
Ach wees blijquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ik zelfs in dit topic nog oud word genoemd
Tsk.
Waarom nietquote:
Is ie ergquote:
Nou die onzin ben ik wel gewend hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet.
Maar we hebben natuurlijk allemaal veel ervaring hier
Ohquote:
Jaahhhhhhhquote:
quote:
Trek je rokjes maar uit de kastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaahhhhhhh [ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer toch of is dat een 1 april grapjequote:
Benen geschoren en allesquote:
De klok gaat vooruit en zo raak je uur kwijt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer toch of is dat een 1 april grapje
Van mijn benenquote:
Lastige positiequote:
quote:
Jij hebt mijn benen kunnen zien en kont in slip en op bergschoenenquote:
Jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt mijn benen kunnen zien en kont in slip en op bergschoenenIk trek mijn broek nu wel uit.
btw
Hoi.quote:
Ik heb haar nooit afgeliktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow, damn, zo'n afgelikte moet ik niet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ow, damn, zo'n afgelikte moet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |