En zo van ohh ikke weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ofzo weet ik veel klote lapo's
Ik heb alleen roséquote:
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'
Nice one!![]()
Nu dus weer een keer overigens
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik klikte laatst lukraak nog even op deze reeks en ik zag 'Remedy'
Nice one!![]()
Nu dus weer een keer overigens
Zou het een afwijking zijn denk je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Wanneer ik zie dat topic volraakt houd ik mezelf in om zo min mogelijk tipocs te openen.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking.
Niet lang hoor.quote:
Ik kijk het nog even aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Niet lang hoor.
I [Hartje] 'Stop volgen'
Nog eine sigarette
Hoi APK, alles wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Niet lang hoor.
I [Hartje] 'Stop volgen'
Nog eine sigarette
Of gewoon een boek lezenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aananders moet een andere SC me maar adopteren
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik neem ook nog een peuk, dat stoppen is niet echt gelukt
Heb ik de concenrtatie niet meer voorquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.
Echt man, wat een fucking plattitudequote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik zal je 1 goede raad geven, geniet van de momenten dat je slechte dingen gaat doen.
Die heb ik al dik 30 jaar niet meer nodig en vrouwen zijn dol op me.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel een goeie openingszin
Een watquote:
Wat heb jij dat ik niet heb?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die heb ik al dik 30 jaar niet meer nodig en vrouwen zijn dol op me.
Sexquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heb jij dat ik niet heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |