Doe ik ook inderdaad. Erg leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb een spelletje voor mezelf bedacht: als ik een auto zie rijden dan gok ik a) of er een man of vrouw achter het stuur zit en b) wat de nationaliteit van de auto is.
Ik zit toch vrij vaak in de goede hoek met m'n inschattingen
Nou, toch vaak zat vrouwen op de achterbumper gehad. De reguliere C1/Aygo rijders meestal.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:42 schreef NieuweNier het volgende:
Vrouwen rijden vaak rustig maar oblivious.
Jammer dat hij niet dood ging. Die idioot verdient niks anders, maar het is zo lullig voor zn familie.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:41 schreef swollywood het volgende:
![]()
![]()
![]()
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)amt-auto-van-snelweg
Maar dat zijn dan vaak types die het zelf niet eens doorhebbenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, toch vaak zat vrouwen op de achterbumper gehad. De reguliere C1/Aygo rijders meestal.
Ik kan het altijd raden als er een vrouw rijdt. Ze rijden bijna altijd onder maximum snelheid op de meest linker baan, omdat ze 8 stoplichten verder naar links moeten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan vaak types die het zelf niet eens doorhebbenLekker glazig over het stuur heen turen en denken aan de nieuwe glossy van Linda de Mol.
Wat je hier beschrijft, past ook prima bij de wat oudere automobilist (m/v).quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:51 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik kan het altijd raden als er een vrouw rijdt. Ze rijden bijna altijd onder maximum snelheid op de meest linker baan, omdat ze 8 stoplichten verder naar links moeten.
Rechts ingehaald worden merken ze niet eens, veel te druk met nagels,telefoon,passagier,zichzelf bekijken. Ook vaak een glazige staar.
Klopt, vandaag 2 van.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat je hier beschrijft, past ook prima bij de wat oudere automobilist (m/v).
Ja of het illegaal maken om met 50 gram coke in je neus de weg op te gaan.quote:Op woensdag 30 april 2014 02:08 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En vandaag was het dus bijna goed misgegaan. Tussen de Amsterdamsestraatweg en het Centraal Station was een vrouw van in de 40 gaan spookrijden. Ze zat achter mij op een rotonde en ging op de verkeerde weghelft eraf.
Het was echt best wel eng. Ze reed dus gezellig met haar kindjes spook op de verkeerde kant van de weg, in een enorme Volvo, op plekken waar je door alle bouwwerkzaamheden en bochten eigenlijk weinig overzicht hebt van wat er komen gaat -- het is ook een doorgetrokken streep.
Het was bizar, ik zag haar gewoon de verkeerde weghelft opsturen. Ze was echter totaal oblivious wat er aan het gebeuren was. Ik was echt continu aan het knipperen en toeteren, maar ze reed gewoon door zonder überhaupt te kijken wat er aan het gebeuren was. Ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen, naast haar rijden zou de uitwijkmogelijkheid blokkeren. Toeteren en knipperen leek de beste optie.
Natuurlijk kwam er ook ander verkeer aan. Gelukkig letten die erg goed op: ze gingen de berm van de bouwwerkzaamheden in, of op de verkeerde weghelft om haar te ontwijken. Één auto was echt gestopt op zijn weghelft, de vrouw reed daar gewoon omheen en weer naar de verkeerde weghelft![]()
Toch was het érg gevaarlijk. Als je met een Alto of soortgelijke onveilige, oude auto tegen een Volvo knalt terwijl je beide 50km/u gaat kan je een lijkenwagen bestellen of de rest van je leven in een rolstoel rondrijden. Ikzelf denk ook niet dat ik er goed vanaf zou komen in mijn 5 sterren Fiesta
EDIT: dit is een van de redenen waarom ik een groot voorstander ben van een periodiek herexamen. Gewoon iedere 5 jaar ofzo. Ook voor jongere bestuurders trouwens. Ik zelfs zou er in ieder geval de 300 per 5 jaar voor een examen voor over hebben...
Stoep? 70 weg?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 10:03 schreef Turbomuis het volgende:
Vanmorgen, ik rijd op een 70-weg, het is vrij druk. Staat er een bestelbus stil, midden op de weg. Niet met twee wielen op de stoep ofzo, nee, ben je gek. Maar goed, alarmlichten waren aan, dus sja, dan mag alles.
Blij dat er camera in die auto zit toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet dood ging. Die idioot verdient niks anders, maar het is zo lullig voor zn familie.
ik weet niet precies wat je bedoelt, maar iemand van de snelweg proberen te duwen is wat mij betreft poging tot doodslag. Die filmende auto deed niets verkeerds.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blij dat er camera in die auto zit toch?
Of bepaald de rechter dan dat je had moeten remmen ofzo?
Verder is het natuurlijk gewoon fking obvious dat die vrachtwagen daarvoor reedt, ene auto gas geven en de andere even gas los.
Als ik in die filmende auto zat had ik mijn rem ingedrukt i.p.v. gas op die lolly.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
ik weet niet precies wat je bedoelt, maar iemand van de snelweg proberen te duwen is wat mij betreft poging tot doodslag. Die filmende auto deed niets verkeerds.
Dat is een goede reactie. Maar als ik in die agressieve auto zat had ik eerst gekeken of ik naar links kon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ik in die filmende auto zat had ik mijn rem ingedrukt i.p.v. gas op die lolly.
Ik bedoel nu het punt waarbij iemand van de weg gedrukt werd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een goede reactie. Maar als ik in die agressieve auto zat had ik eerst gekeken of ik naar links kon.
ah, op die manier. Dat ben ik met je eens. Ik neem ook aan dat je mijn reactie overdreven vindt? Ook dat ben ik achteraf bezien met je eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik bedoel nu het punt waarbij iemand van de weg gedrukt werd.
Welk stukje? Poging tot doodslag?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
ah, op die manier. Dat ben ik met je eens. Ik neem ook aan dat je mijn reactie overdreven vindt? Ook dat ben ik achteraf bezien met je eens.
Ja, maar dat begrijp ik wel. Die willen de afstand tot de voorligger zo kort mogelijk houden, anders vangen ze te veel wind. Met zulke auto's moet je dus wel bumperklevenquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:28 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, toch vaak zat vrouwen op de achterbumper gehad. De reguliere C1/Aygo rijders meestal.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja, maar dat begrijp ik wel. Die willen de afstand tot de voorligger zo kort mogelijk houden, anders vangen ze te veel wind. Met zulke auto's moet je dus wel bumperkleven
Rottend en al?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:12 schreef Albert86 het volgende:
Zag net een auto keren midden op een kruispunt met verkeerslichten. Lekker gevaarlijk. Rij ik er voorbij, zie ik twee grijze permanentjes zitten...
Verderop wil ik de snelweg op. Rijdt een auto voor me met maar 60km/u. En dat tot op de invoegstrook. Meteen er voorbij toen het kon. En ook daar een oud lijk achter het stuur...
Hierzo, net na dat verkeersbord, voor het eethuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |