14 of 17, zo' n groot verschil is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn allemaal max. 14
Ofja, er is maar een frisfeest hier maar toch
Geappt dat je een teringmongool bent en op moet tyfen jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik doen. Beetje alcohol, stap op een chick af die je beetje.kent en.schuur haar op.een dorpsfeest. Doe.dat bij een stuk of vijf en.je wordt vanzelf geappt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik doen. Beetje alcohol, stap op een chick af die je beetje.kent en.schuur haar op.een dorpsfeest. Doe.dat bij een stuk of vijf en.je wordt vanzelf geappt.
Ik ben lang g valt opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
14 of 17, zo' n groot verschil is het nou ook weer niet.
Gastquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen American Pie film.
Haha, ik moet me.nu echt inhouden. ik weet beter vriend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Na het zien van jouw kop zou ik ook wegrennen.
Je hele verhaal was verzonnen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Haha, ik moet me.nu echt inhouden. ik weet beter vriend.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geappt dat je een teringmongool bent en op moet tyfen ja
Dat zal best, maar het is niet alsof er wekelijks dat soort feesten zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gast
Op die manier heb ik ook voor het eerste keer geneukt
Vertel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Haha, ik moet me.nu echt inhouden. ik weet beter vriend.
Hoiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
Dus je zit nu in een soort dode fan van je leven, wachtende tot je ouder bent.
Groeten vanuit een trein.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoi
Wie the vuk ben jij nou weer?
Doei.
Nee oke, maar als je een beetje contacten overal opbouwt en gewoon naar die feesten gaat.. Vooral verjaardagsfeestfeesten daar moet je echt heen gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is niet alsof er wekelijks dat soort feesten zijn.
Staat gewoon een username boven mn post toch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoi
Wie the vuk ben jij nou weer?
Doei.
Zodat je lekker onbezonnen tekeer kon gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:22 schreef Seduzione het volgende:
Ik had ooit nog wel eens van die dagen dat ik nog wel eens een weekendje 16 zou willen zijn maar met het drankbeleid van nu is daar ook geen reet meer aan.
Best kut om 16 te zijn tegenwoordig
Nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gewoon naar een groepje meiden gaan, de lelijkste aanspreken en een drankje aanbieden. Een van de knappere wordt jaloers en die gaat vanzelf met je praten.
Werkt altijd.
Waarom moet je het dan hebben van wijven als titta en blondje?quote:
Zal 't eens een keer proberenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gewoon naar een groepje meiden gaan, de lelijkste aanspreken en een drankje aanbieden. Een van de knappere wordt jaloers en die gaat vanzelf met je praten.
Werkt altijd.
Better love story than twilightquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Werkt altijd.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarom moet je het dan hebben van wijven als titta en blondje?
Sukkelquote:
Btr kk je op of ik ga alette een bericht sturen van jouw gedragquote:
okquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sukkel
Beter luister je naar mijn advies sukkel
Flikker op naar je whatsappgroepje danquote:
Ok srryquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Btr kk je op of ik ga alette een bericht sturen van jouw gedrag
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Btr kk je op of ik ga alette een bericht sturen van jouw gedrag
Zit ik al paar maanden niet meer in.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Flikker op naar je whatsappgroepje dan
Het werkt het beste om uit te vinden met de knapste het best bevriend is en daarop af te stappen. Vrouwen kunnen daar heel slecht tegen.quote:
Dude, TS is 16. Ja dan werkt dat wel. Die zijn zo onzeker als de pest.quote:
Zelfs dáár ben je dus weggepestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Zit ik al paar maanden niet meer in.
Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Werkt altijd.
Is je bitch al thuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |