die shit is ook lame manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ik ben te oud voor de colapartys dus daar kom je ook niet meer naar binnen
Ik weet niet hoe je dat moet maken en ken ook niemand die dat weet dus jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Vals id tog, btje stoere boii uithangen
En jij neukte titta of hoe dat wijf ook heet.quote:
Ja ja dat soort excuses gebruikte ik ook voor mezelfquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen op school.
Onderbouw zit in een ander gebouw.
ff googlen gquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat moet maken en ken ook niemand die dat weet dus ja
Nee ze wou me pijpen maar durfde niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En jij neukte titta of hoe dat wijf ook heet.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee ze wou me pijpen maar durfde niet meer.
Na het zien van jouw kop zou ik ook wegrennen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee ze wou me pijpen maar durfde niet meer.
quote:
precies tegelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Na het zien van jouw kop zou ik ook wegrennen.
Die zijn allemaal max. 14quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
Moet je je identiteitskaart laten zien bij frisfeesten?
Je moet echt naar van die (verjaardags)feesten gaan van mensen die alleen thuis zijn daar gaat het helemaal wild aan toe altijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik trek alleen chicks van beneden mijn standaard aan
Nee man, 's nachts nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan de politie dat ook niet zien?
Die controleert hier ook regelmatig
Het leven is geen American Pie film.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je moet echt naar van die (verjaardags)feesten gaan van mensen die alleen thuis zijn daar gaat het helemaal wild aan toe altijd
Gewoon zoals ik doen. Beetje alcohol, stap op een chick af die je beetje.kent en.schuur haar op.een dorpsfeest. Doe.dat bij een stuk of vijf en.je wordt vanzelf geappt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik trek alleen chicks van beneden mijn standaard aan
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het leven is geen American Pie film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |