quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
Guus kan nog gewoon 14 jarigen hosselen op frisfeesten. En dan zit ie hier
Nja ik ben wel knappe boi enzo maar ga niet uit enzo dus ja dan kom je ze ook niet tegen enzo maar als ik ze ergens anders zie dan zou ik ze wel hosselen enzo dus ja dat is wel een beetje het probleem enzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef eend112 het volgende:
Geeft niet hoor. Dat heb ik ook niet gedaan en echt veel spijt van als ik die meisjes van 14 zo zie #nopedo
niet kkr hard feesten op je 16equote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja ik ben wel knappe boi enzo maar ga niet uit enzo dus ja dan kom je ze ook niet tegen enzo maar als ik ze ergens anders zie dan zou ik ze wel hosselen enzo dus ja dat is wel een beetje het probleem enzo
oh jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar wil je dat doen?
Alles is 18+ nu
Nee oke, maar je komt ze tegen op school enzo en ze durven toch geen nee te zeggen en vinden het uiteindelijk toch wel leuk als ze iets met je gaan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nja ik ben wel knappe boi enzo maar ga niet uit enzo dus ja dan kom je ze ook niet tegen enzo maar als ik ze ergens anders zie dan zou ik ze wel hosselen enzo dus ja dat is wel een beetje het probleem enzo
Ik kom ze niet tegen op school.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee oke, maar je komt ze tegen op school enzo en ze durven toch geen nee te zeggen en vinden het uiteindelijk toch wel leuk als ze iets met je gaan doen.
Als ik nu die meisjes soms voorbij zie lopen damn i would have bury my dick in her so far
Vals id tog, btje stoere boii uithangenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar wil je dat doen?
Alles is 18+ nu
De harde realiteit manquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee oke, maar je komt ze tegen op school enzo en ze durven toch geen nee te zeggen en vinden het uiteindelijk toch wel leuk als ze iets met je gaan doen.
Als ik nu die meisjes soms voorbij zie lopen damn i would have bury my dick in her so far
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |