Wtf man.....quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
Slet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
Lelijk jong.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha wat een baas dit.quote:
blijven proberenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:14 schreef robando het volgende:
Wtf kom ik aan met me 3 matches in 5 dagen, reageren ze ook nog is niet -_-
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn.
Zoveel matches en nog niks potentieels voor de lange termijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
Die zullen er vast wel tussen zitten, maar ik denk dat Tinder niet de aangewezen optie is om juist daarnaar op zoek te gaan. Uiteindelijk komt dat een keer via een chille date, en vind je elkaar allebei leuk. Denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Zoveel matches en nog niks potentieels voor de lange termijn?
Hoe was het gister? Lekker getindered op het vak?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel tussen zitten, maar ik denk dat Tinder niet de aangewezen optie is om juist daarnaar op zoek te gaan. Uiteindelijk komt dat een keer via een chille date, en vind je elkaar allebei leuk. Denk ik.
Op het einde was zijn interne batterij opquote:
Ook in Waalwijk hebben ze amper 3G als er meer dan 15 boerenpummels bij elkaar in de buurt staan.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe was het gister? Lekker getindered op het vak?
Kijken of er zondag nog wat via tinder te hosselen valt in Arnhem.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ook in Waalwijk hebben ze amper 3G als er meer dan 15 boerenpummels bij elkaar in de buurt staan.
allebei tegelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:15 schreef TeeJay. het volgende:
Eerste twee matches zijn binnen. dat wordt neukennnnn
Wat een hoeren.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:13 schreef Tropicalx het volgende:
al paar matches gehad die niet geloven dat ik echt ben, en gaan ze over catfish beginnen, wtf?zo knap ben ik ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |