Dat merk je toch wel snel genoeg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Mannen: Zijn jullie nooit bang dat je te maken hebt met een catfish? Schijnt daar vol mee te zitten, heb ik gehoord.
dan gewoon zn neus brekeb en naar huis, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Want het is fijn om erachter te komen dat het een oude man is ipv het meisje waar je dacht mee af te spreken?
nee maar dan draai je meteen weer omquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Want het is fijn om erachter te komen dat het een oude man is ipv het meisje waar je dacht mee af te spreken?
Ja. Daarom ff gebeld als de gesprekken serieuzere vormen aan begonnen te nemen. Al vonden veel vrouwen dat wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Mannen: Zijn jullie nooit bang dat je te maken hebt met een catfish? Schijnt daar vol mee te zitten, heb ik gehoord.
Hm, wellicht. Een nummer krijgen en op whapp verder praten geeft me vaak wel zekerheid, maar wellicht is dat ook niet echt gegrond. Waarom zou iemand zoveel moeite erin stoppen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dan draai je meteen weer om
En een catfish gaat toch niet met je afspreken
kijk de tv serie maar eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:21 schreef Serene het volgende:
[..]
Hm, wellicht. Een nummer krijgen en op whapp verder praten geeft me vaak wel zekerheid, maar wellicht is dat ook niet echt gegrond. Waarom zou iemand zoveel moeite erin stoppen?
Merk het wel, waag de gok wel. Ben je daar als vrouw dan niet bang voor?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk de tv serie maar eens
Bellen kan een catfish ook prima trouwens hoor
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee
Als je gewoon afspreekt dan weet je het zo
Christus is dit nou zo lastig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:34 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.
Was niet mijn vraag eigenlijk. Maar zodoende, bang zijn slaat dus nergens opquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Christus is dit nou zo lastig?
Jij vraagt of mensen niet bang zijn voor een catfish
Die spreken natuurlijk niet af want dan vallen ze door de mand
Dus ik zeg: gewoon relatief snel afspreken
Nepaccountquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Wat is een carfish dan? Een pedo? Of gewoon een lelijkerd?
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan?Wat bereiken ze ermee
Ik ga het zien vanavond
![]()
![]()
Aha. Nja als je na 1 week nog niet afgesproken hebt kan je sowieso beter stoppen. Of zijn de catfishes ook in RL?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?
Daar heb je veel aan, complimenten krijgen over een foto die niet van jezelf isquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?
Heb best veel online gedate en echt nog nooit een catfish meegemaakt of voor verassingen gestaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik heb toch wel genoeg 'matches' gehad die er alleen voor hun eigen ego of een soort test hoe ze in de markt liggen op zaten. Dan kun je voorstellen om af te spreken, maar gaat dat gewoon niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:34 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.
Ik spreek alleen af als het contact lekker loopt, maar misschien moet ik dat bijstellen en gewoon met ieder afspreken die wel leuk lijkt en dan in het echt maar proberen de ''klik'' te krijgen ipv die op internet te doen waardoor sommige dingen geforceerd over komen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb toch wel genoeg 'matches' gehad die er alleen voor hun eigen ego of een soort test hoe ze in de markt liggen op zaten. Dan kun je voorstellen om af te spreken, maar gaat dat gewoon niet gebeuren.
ja dat denk ik danquote:
quote:
Je kan of pech hebben gehad of je moet wellicht wat meer doen dan praten. Probeer je date tijdens de date ook eens aan te raken en zie hoe ze daarop reageert. Dat kan subtiel het aanraken van haar hand zijn maar daaraan kan je én merken hoe ze jou vindt én ze merkt dat jij haar ook ziet zitten, ook niet onbelangrijk. En is de gelegenheid tot aanraken er niet: creeer die gelegenheid bv door als ze wat wil laten zien op haar mobiel dr wat dichterbij gaan zitten en evt samen de telefoon vasthouden (het klinkt hier echt een stuk meer lame dan IRLquote:Op zondag 6 april 2014 13:08 schreef motorrijdertje het volgende:
nou laat ik mijn ervaringen ook eens delen. misschien krijg ik ook wat advies!
heb nu 3 tinderdates gehad
beetje praten via whatsapp afspreken.
wat gedronken met alle drie
beetje praten, en daarna is de date afgelopen
vervolgens vraag ik via whatsapp wat ze er van vonden en of ze het leuk lijken om een tweede keer af te spreken, vervolgens wordt ik keihard genegeerd ..
wat doe ik fout?:P of heb ik gewoon pech.
wauw echte top tips!quote:Op zondag 6 april 2014 14:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan of pech hebben gehad of je moet wellicht wat meer doen dan praten. Probeer je date tijdens de date ook eens aan te raken en zie hoe ze daarop reageert. Dat kan subtiel het aanraken van haar hand zijn maar daaraan kan je én merken hoe ze jou vindt én ze merkt dat jij haar ook ziet zitten, ook niet onbelangrijk. En is de gelegenheid tot aanraken er niet: creeer die gelegenheid bv door als ze wat wil laten zien op haar mobiel dr wat dichterbij gaan zitten en evt samen de telefoon vasthouden (het klinkt hier echt een stuk meer lame dan IRL) of als je naast elkaar zit een hand op dr knie leggen ofzo.
Laat merken dat je er komt voor meer dan alleen een vriendschappelijk praatje![]()
En je moet ook niet na afloop vragen hoe ze het vonden (dat merk je tijdens de date wel toch?) maar gewoon zelfverzekerd zeggen dat je het leuk vond en dat je best nog een keer wilt afspreken.
En waar praat je allemaal over tijdens je date? Politiek? of over van alles en nog wat + wat relaties / liefdes onderwerpen. Dat laatste zijn de meeste vrouwen meer in geinteresseerd
Ben je een beetje een prutser dan?quote:Op zondag 6 april 2014 15:45 schreef TheMercenary976 het volgende:
De kans dat je op LinkedIn een date vindt is nog groter dan op Tinder
Je bent werkgever en regelt op die manier je 'dates' verkapt als sollicitatiegesprek?quote:Op zondag 6 april 2014 15:52 schreef TheMercenary976 het volgende:
Nee ik ben gewoon heel goed in LinkedIn
Hey, ben jij hier ook heen gestuurd..quote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Was al in een ander topic geplaatst voordat ik zag dat er ook een centraal Tinder-topic is. Een klein succesverhaal van mijn kant:
Herkenbaar verhaal. Mijn Tinder ervaring bestaat uit +/- 50 matches. Bij de helft hiervan liep het gesprek al dood na de gebruikelijke hallo / hoe gaat het / hoe was je weekend.
Met de helft van de resterende 25 ging het nog een beetje verder door het te hebben over hoe het die dag was gegaan en nog wat over hobby's.
Van de 12 die hiervan overbleven kon wederom de helft worden weggegooid nadat het gesprek wat verder ging, maar uiteindelijk uitmondde in een doodse stilte.
Tot dit punt heb ik bewust ruimte gelaten tot initiatief van de andere kant. Aangezien ik een hekel heb aan het afnemen van interviews als dit via een dergelijke chatapplicatie gaat.
Van de 6 resterende heb ik zelf een keuze gemaakt uit 3 op gevoel. Dus weer een halvering.
Met deze 3 heb ik in korte tijd afgesproken:
Dame 1: Eerste van de 3, maar zo vlot als het in de chat ging, zo moeizaam ging de communicatie tijdens de date. Beetje awkward afscheid, maar zij wilde wel nog afspreken. Haar laten weten hoe ik die avond ervaarde en verder afgekapt.
Dame 2: Hele leuke date gehad. Ergens wezen eten 's avonds en zaten daar totdat we gevraagd werden het restaurant te verlaten. Al snel weer afgesproken voor een 2e date
Dame 3: Leuke middag, maar het gevoel van een interview kwam bij mij naar boven. Voordeel van de twijfel gegeven, want het kon ook liggen aan het jong / onervaren zijn. Afgesproken voor een 2e date. Deze verliep een beetje hetzelfde als de 1e. We gingen na het eten nog naar de film. Gelukkig, aangezien mijn vragenlijst uitgeput raakte.
2 en 3 liepen een beetje door elkaar heen qua daten (1,5 week overlap), uiteindelijk met 2 doorgegaan en alles verloopt heel leuk tot op heden.
Het mooiste aan Tinder vond ik toch het opdoen van mensenkennis en door de locatie die ik gebruikte (Amsterdam) kwam ik ook veel in contact met expats. Hierdoor kwam ik ook al vrij snel tot de conclusie dat ik het niet meer moest zoeken bij een Nederlandse. Het verhaal van de ego-boost kwam vooral hierbij voor. De expats hadden toch wat meer te vertellen, klaagden veel minder, waren veelal wel grappig, ondernamen veel meer, hoger opgeleid, minder kapsones. Of, kort samengevat, voor mij beter relatiemateriaal.
Dat is toch juist het leukste deel man, elkaar leren kennen, verliefd worden, niet wachten elkaar weer te kunnen zien.quote:Op zondag 6 april 2014 19:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Kon je die hele leren kennen fase maar overslaan
Je hoeft toch niet altijd op de bank te zitten, je kan ook gewoon seks hebben hoorquote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch juist het leukste deel man, elkaar leren kennen, verliefd worden, niet wachten elkaar weer te kunnen zien.
Als een oud lijk samen op de bank zitten kan altijd nog.
Lol. Toch moet je even praten en investeren om te kijken wat die persoon wil e.d. Kost allemaal best veel tijd uiteindelijk als je veel matches hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 19:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd op de bank te zitten, je kan ook gewoon seks hebben hooren daarvoor hoef je imo elkaar niet te leren kennen.
Zelfs daar heb je een klein 'leren kennen' fase bij maar idd voor alleen seks hoef je niet veel van elkaar te weten. Vind je elkaar aantrekkelijk? is de ander niet lelijk of achterlijk dan is het goed.quote:Op zondag 6 april 2014 19:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet altijd op de bank te zitten, je kan ook gewoon seks hebben hooren daarvoor hoef je imo elkaar niet te leren kennen.
Als je veel matches hebt kan je ook wat kieskeuriger zijn en kick je alles wat niet interessant genoeg is aan de kant. Je hoeft niet met elke match eeuwenlang te kleppen lijkt mequote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef Serene het volgende:
[..]
Lol. Toch moet je even praten en investeren om te kijken wat die persoon wil e.d. Kost allemaal best veel tijd uiteindelijk als je veel matches hebt.
Zijn er genoeg die dat niet doen, ik heb een paar Tinderdates gehad waarvan ik alleen de voornaam + woonplaats weetquote:Op zondag 6 april 2014 19:36 schreef Serene het volgende:
[..]
Lol. Toch moet je even praten en investeren om te kijken wat die persoon wil e.d. Kost allemaal best veel tijd uiteindelijk als je veel matches hebt.
Interessant. Nog niet voorgekomen bij mij. Hoe openen die dan? Ik heb het gevoel dat ik nogal kansloos overkom als ik het meteen daarnaar stuur.quote:Op zondag 6 april 2014 19:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die dat niet doen, ik heb een paar Tinderdates gehad waarvan ik alleen de voornaam + woonplaats weet
Dat is niet tinder specifiek hoor, al wist ik dan nog wel net de achternamen er bijquote:Op zondag 6 april 2014 19:43 schreef Serene het volgende:
[..]
Interessant. Nog niet voorgekomen bij mij. Hoe openen die dan? Ik heb het gevoel dat ik nogal kansloos overkom als ik het meteen daarnaar stuur.
Ditquote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is niet tinder specifiek hoor, al wist ik dan nog wel net de achternamen er bij![]()
Soms loopt het gewoon zo.
Jezelf anders voordoen ... whyquote:Op zondag 6 april 2014 19:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
DitJe kan ook de plank misslaan hoor, zo heb ik een Tinderdate gehad die echt heel vlot en spontaan was op de app en eenmaal op de date kwam er echt gewoon niets uit
Ja, kan ik begrijpen. Tot nu toe heb ik dat soort dates alleen nog niet gehad en een enkel gesprek daarover.quote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is niet tinder specifiek hoor, al wist ik dan nog wel net de achternamen er bij![]()
Soms loopt het gewoon zo.
Misschien kan ie het niet helpen?quote:Op zondag 6 april 2014 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jezelf anders voordoen ... whyJe valt op de 1e date al door de mand.
Ik denk dat hij gewoon dichtklapte eigenlijk. Opzich vind ik het wel cute als een man soms een beetje verlegen is maar er is een grensquote:Op zondag 6 april 2014 19:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jezelf anders voordoen ... whyJe valt op de 1e date al door de mand.
Mja je hebt dichtklappen en dichtklappen inderdaad. Heb ook wel eens een date gehad die behoorlijk stil was en volledig dichtklapte. Pas toen ik dr weer naar huis bracht vroeg ze of ik toch niet nog even boven kwam en boven is het uiteindelijk toch best gezellig gewordenquote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon dichtklapte eigenlijk. Opzich vind ik het wel cute als een man soms een beetje verlegen is maar er is een grens
Ik wil gewoon verrast worden.quote:Op zondag 6 april 2014 19:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is toch juist het leukste deel man, elkaar leren kennen, verliefd worden, niet wachten elkaar weer te kunnen zien.
Als een oud lijk samen op de bank zitten kan altijd nog.
Ik heb nu bij een paar matches die toch wat minder zijn dan gedacht in de eerste zin gevraagd of ze het zien zitten om fuckbuddy's te worden. Ik ben echt benieuwd of er 1 daar een positief antwoord op geeft. Of uberhaupt antwoordquote:Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Genoeg mannen op tinder die binnen 10 zinnen al vragen of ik af wil spreken
Dan kun je dat investeren in matches wat skippen
hoe kan iemand nou minder zijn dan gedacht als er nog geen woord gewisseld is?quote:Op zondag 6 april 2014 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu bij een paar matches die toch wat minder zijn dan gedacht in de eerste zin gevraagd of ze het zien zitten om fuckbuddy's te worden. Ik ben echt benieuwd of er 1 daar een positief antwoord op geeft. Of uberhaupt antwoord
Ik zet in op alleen naar de eerste foto gekeken hebben en dat bleek een strategische foto te zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan iemand nou minder zijn dan gedacht als er nog geen woord gewisseld is?
Omdat als je dronken bent je makkelijker oordeelt. Een alchoholslot op telefoons zou voor mij niet onverstandig zijn. Ik heb de meest debiele dingen gepost terwijl ik dronken wasquote:Op zondag 6 april 2014 20:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kan iemand nou minder zijn dan gedacht als er nog geen woord gewisseld is?
Die mensen waarbij je denkt: 'nee nooit' openen altijd het gesprek bij mijquote:Op zondag 6 april 2014 20:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Moet je eens in de ochtend Tinderen als je nog geen koffie op hebt. Vervolgens zit je op het werk en denk je "Nee niet waar dat heb ik nooit naar rechts geswiped"
Dito, en houden ook lang vol;quote:Op zondag 6 april 2014 21:32 schreef Serene het volgende:
[..]
Die mensen waarbij je denkt: 'nee nooit' openen altijd het gesprek bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 maart 11.08
Alles goed?
22 maart 11.09
Is je tinder stuk ofsow?
22 maart 11.58
Ik; Nee.
22 maart 12.02
Eeey daar is ze dan hoor!
Daarna wederom een aantal hallo's en heey's en dat ging echt serieus 10 freaking dagen door![]()
Jawel, nog beter om te blokkeren maar dan moet ik helemaal op dat freaking blokkeren venstertje klikken en dan ook nog eerst "blokkeren" intypenquote:Op zondag 6 april 2014 22:03 schreef Serene het volgende:
'Eeeey chicka!'Eigenlijk is alles wel een
waard. Sommige mensen begrijpen hints echt niet, maar kan je ze dan niet beter meteen bot afwijzen?
Ik vind het soms wel grappig om hun reactie te zien als je ze bot afwijst op een plotwending manier, maar dat ben ik vast alleenquote:Op zondag 6 april 2014 22:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jawel, nog beter om te blokkeren maar dan moet ik helemaal op dat freaking blokkeren venstertje klikken en dan ook nog eerst "blokkeren" intypenIk had verwacht dat hij mij op den duur gewoon zou uitschelden en blokkeren ofzo maar nee hij hield stug vol tot 29 maart.
In verband met dat sommigen het anders niet begrijpen?quote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje zeg waarom moet het meteen bot?
Het lijkt de middelbare school wel
ze heeft nooit iets terug gezegdquote:Op zondag 6 april 2014 22:40 schreef Serene het volgende:
[..]
In verband met dat sommigen het anders niet begrijpen?
Ongeacht wat hij zegt is zij hem geen reactie verschuldigd? En je hebt 'aardig' zijn nogal hoog zitten bij mensen die onbekenden voor je zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 22:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze heeft nooit iets terug gezegd
Dag vind ik om te beginnen al niet bepaald netjes
En al doet iemand anders nog zo debiel dan wil dat niet zeggen dat je zelf onaardig moet doen
Als het echt niet werkt blokkeer je toch gewoon? Nadat je aan hebt gegeven dat het niks worD volgens jou
nee ze hoeft niks te zeggen maar om meteen 'lekker bot' te gaan doen is het andere uiterstequote:Op zondag 6 april 2014 22:49 schreef Serene het volgende:
[..]
Ongeacht wat hij zegt is zij hem geen reactie verschuldigd? En je hebt 'aardig' zijn nogal hoog zitten bij mensen die onbekenden voor je zijn.
Met bot bedoelde ik meer; de waarheid zonder eufemismen. Ik zeg niet dat het erg is, maar dat het niet uitmaakt.quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ze hoeft niks te zeggen maar om meteen 'lekker bot' te gaan doen is het andere uiterste
en 'chicka' is nou ook niet meteen het ergste ooit
Maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik ben ook gek ook dat ik alleen aardig doe tegen bekenden
Ik heb er een aantal een paar keer op een vriendelijke en aardige manier afgewezen en krijg dan echt een omslag van hier tot Tokio te zien. Helemaal over de rooie, eentje ging helemaal dramatisch doen, de ander bleef volhouden dat ik aan het liegen was, weer eentje vond het nodig om te gaan schelden en ga zo maar door.quote:Op zondag 6 april 2014 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ze hoeft niks te zeggen maar om meteen 'lekker bot' te gaan doen is het andere uiterste
en 'chicka' is nou ook niet meteen het ergste ooit
Maar goed het zal wel aan mij liggen. Ik ben ook gek ook dat ik niet alleen aardig doe tegen bekenden
Is gewoon zo? Fb is gewoon nodig voor werking appquote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef Woods het volgende:
Heb de app net weer gedownload maar gelijk 'aanmelden' met FacebookIn kleine letterjes: we plaatsen nooit iets op Facebook
yeah sure
Bullshit, echte onzin dat je bij elke app tegenwoordig met Facebook moet inloggen. Wat nou als je geen Facebook hebt?quote:Op maandag 7 april 2014 01:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is gewoon zo? Fb is gewoon nodig voor werking app
Heb trouwens match op tinder die ik ook op paiq heb hehe
Ze plaatsen echt niets op FBquote:Op maandag 7 april 2014 01:18 schreef Woods het volgende:
Heb de app net weer gedownload maar gelijk 'aanmelden' met FacebookIn kleine letterjes: we plaatsen nooit iets op Facebook
yeah sure
Ik wil gewoon kunnen registreren want als ze er toch niets mee doen waarom moet je dan perse met Facebook inloggen..quote:
Dan kunnen klotebedrijfjes met hun kloteapps allerlei data uit jouw FB trekken en die doorverkopen aan derden. Reclame en data zijn de manieren om met gratis apps toch geld te verdienen. Ik installeer tegenwoordig alleen nog apps die ik ECHT wil. Geen half uur tijdverdrijfspelletjes die ongeveer toegang willen tot ALLES.quote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Bullshit, echte onzin dat je bij elke app tegenwoordig met Facebook moet inloggen. Wat nou als je geen Facebook hebt?
Waarom moet het altijd aardig, het lijkt de basisschool welquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje zeg waarom moet het meteen bot?
Het lijkt de middelbare school wel
ze is onweerstaanbaarquote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig om hun reactie te zien als je ze bot afwijst op een plotwending manier, maar dat ben ik vast alleenTien dagen, pff, enige match of jij bent onweerstaanbaar.
ja ik zeg dan iets van: dit gesprek ga ik niet met je voerenquote:Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd aardig, het lijkt de basisschool welmanmanman wat een gejank weer om niets.
Ps; ik heb wel een keer gereageerd.
Psps; dat soort types hebben een enorm bord voor hun hoofd, heb jij geen ervaring met mannen ofzo? Je zei vorige keer zelf dat je mannen afkapt als ze beginnen over seks omdat jij dat niet fijn vind. Doe je dat dan ook zo " ik wil het liever niet over seks hebben kusje kusje wink wink"![]()
Die vent koos er zelf voor, het fijne van Tinder is dat je niets verplicht bent.
Precies, en dat is een prima systeem. Die paar paranoïde autisten zonder Facebook heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef Poolbal het volgende:
Daar pakken ze je voornaam en leeftijd vandaan. En ze checken of je minimaal 50 vrienden hebt, om de kans te verkleinen dat fakes zich aanmelden.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:
21 maart 21.23:
Eey schoonheid gefeliciteerd met mij als match!
Ik heb er toch een flink aantal gehad die zo zelfs openen..quote:
Je wilt gewoon mijn broekje in jij viespeuk.quote:
Smooth vinniequote:
Dacht ik ook. Heb het nu al maanden en eigenlijk nooit echt iets ondernomen tot er laatst ineens een dame zelf opende. Date ging super en snel komt nr2 er alweer aanquote:Op maandag 7 april 2014 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck mayn; dat dit topic nog zo hard loopt.Ik dacht dat het allemaal al wel overgewaaid was.
4 op rij!quote:Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het nu al maanden en eigenlijk nooit echt iets ondernomen tot er laatst ineens een dame zelf opende. Date ging super en snel komt nr2 er alweer aan
Like a boss.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er toch een flink aantal gehad die zo zelfs openen..
[..]
Je wilt gewoon mijn broekje in jij viespeuk.![]()
quote:
Dit is toch juist ideaal. Spreek gewoon lekker af onder het mom van 'gezellig bijpraten' en zie waar het toe leidt.quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef TeeJay. het volgende:
Iemand ervaring met bekenden matchen op tinder? Vind het zelf een beetje awkward om nu met haar via tinder te praten eerlijk gezegd
Doe je bioscoopbroek aanquote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Repeating het volgende:
Over toeval gesproken...
Een aantal weken geleden bij de bioscoop in een naastgelegen dorp (eigenlijk gaan we meestal naar die in de stad) een leuke meid achter de verkoopbalie ontmoet. Er was gelijk een klik maar heb haar daarna nooit meer gezien.
Waren we afgelopen weekend blijkbaar een match op tinder! Er was dus een wederzijdse klik en heb haar afgelopen zaterdag nog even opgezocht. Vrijdag na lange tijd weer eens op een (tinder)date. Ben benieuwd!
Ze zei "HEE", keek door je foto's heen en zag toen dat je er toch echt anders uitzag dan ze gehoopt hadquote:Op maandag 7 april 2014 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een meisje begon uit haarzelf te praten tijdens een match.. Ze ziet er nog is leuk uit ook nog. <3.
maar nu zegt ze ineens niks meer, het is tot nu toe gebleven bij een '' hee!'' van haar kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |