Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb het aan den lijve meegemaakt..
Dat is makkelijk praten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're specialquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Fascination het volgende:
Oké oké, ik moet wat bekennen. zeefje heeft mij afgewezen, ze vond m'n stalpoten te dik.
Hihi, kinkyquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Dven het volgende:
En sowieso the girl next door niet. Pretentieus kind. Hapt wel altijd goed.
Et moi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Enigszins ja. Niet volledig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef perro. het volgende:
alleen tamashii en fera nog enigszins ongeschonden. oh well.![]()
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat jij nou een onzekere psychiatrische patiënt ben, en daar nog blind voor ben ook. Manipulatief naar mannetje ben je.
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.quote:
+1quote:
Ga heel de kpd lijst af vraag alle mannen. Ik heb ze allemaal afgewezen nav mijn foto.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WoW er zijn er maar weinig die door zeefje zijn afgewezen, You're special
Foto's pleasequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
Wie heeft er nou autisme spectrum syndroom? Gij of ik jonguh? Kom haten dang.
[..]
Zullen we de foto's er even bij pakken? Zeg het maar hoor.
Foto's?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Je bent nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hoe lang hebben wij elkaar niet gezien? Jij hebt mij in mijn labielste periode meegemaakt. En kent mij nu niet.
Stuur je ze wel ff door?quote:
Jij hebt een depressie jonguhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:54 schreef henrivo het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |