Omdat ze ook genocide willen plegen natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef Charismatisch het volgende:
Ik vraag me af welke retard het een briljant plan vond om het de al-Anfal campagne te noemen.
Ik zeg doen...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:24 schreef De_Ilias het volgende:
Als ik dit zie wil ik er ook gelijk heen gaan!
Dat begrijp ik.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:24 schreef De_Ilias het volgende:
Als ik dit zie wil ik er ook gelijk heen gaan!
Veel jihadisten zouden ex-Baathisten uit Irak zijn. Vooral bij ISIS. Is ook wel te merken aan het racisme dat er om die partijen hangt.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef Charismatisch het volgende:
Ik vraag me af welke retard het een briljant plan vond om het de al-Anfal campagne te noemen.
?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Veel jihadisten zouden ex-Baathisten uit Irak zijn. Vooral bij ISIS. Is ook wel te merken aan het racisme dat er om die partijen hangt.
Je moet de berichten lezen over de gevechten met de Koerden. Op twitter zie je genoeg langs komen.quote:
Wat is jouw standpunt eigenlijk qua islam en politiek? Meen me te herinneren dat je wel redelijk islamistisch was, maar kan het ook fout hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef Charismatisch het volgende:
Ohja, klopt..quote:Op zondag 30 maart 2014 00:49 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je moet de berichten lezen over de gevechten met de Koerden. Op twitter zie je genoeg langs komen.
Zou je hen juist niet aan de kant van Assad verwachten?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:46 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Veel jihadisten zouden ex-Baathisten uit Irak zijn. Vooral bij ISIS. Is ook wel te merken aan het racisme dat er om die partijen hangt.
Heh, er zijn wel meer dingen die weinig met de islam te maken hebben waar die gasten zich schuldig aan maken.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja, klopt..
Maar hoe mengen ze dat met de islam, aangezien racisme ten strengste verboden is.
Ze zitten in ieder geval niet tegenover hem, afgaande op de afgelopen maanden strijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zou je hen juist niet aan de kant van Assad verwachten?
Uiteraard, maar zulke zaken (als het doden van onschuldige mensen) weten ze altijd nog islamitisch te onderbouwen, hoe scheef ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Heh, er zijn wel meer dingen die weinig met de islam te maken hebben waar die gasten zich schuldig aan maken.
Oh, dat kan simpel. De Koerdische cultuur zou er n van vuuraanbidders zijn en dat is in strijd met de islam. Daartegenover schikt de Arabische cultuur zich perfect naar de islam dus iedereen die dat niet accepteert, verdient een botermesje door zijn nek.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zulke zaken (als het doden van onschuldige mensen) weten ze altijd nog islamitisch te onderbouwen, hoe scheef ook.
Met racisme is dit gewoonweg onmogelijk. Het lijkt mij sterk dat een groepering als ISIS serieus racisme toelaat.
Maar de Ba'ath-partij is juist enorm seculier het slaat nergens op dat ze met ISIS vechten.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ze zitten in ieder geval niet tegenover hem, afgaande op de afgelopen maanden strijd.
Nee, dat is simpelweg het argument dat Koerden niet islamitisch genoeg zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Oh, dat kan simpel. De Koerdische cultuur zou er n van vuuraanbidders zijn en dat is in strijd met de islam. Daartegenover schikt de Arabische cultuur zich perfect naar de islam dus iedereen die dat niet accepteert, verdient een botermesje door zijn nek.
Pragmatisme mijn vriend.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar de Ba'ath-partij is juist enorm seculier het slaat nergens op dat ze met ISIS vechten.
Wel als je alle Koerden over n kam scheert.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, dat is simpelweg het argument dat Koerden niet islamitisch genoeg zijn.
Dat heeft bitter weinig met racisme te maken.
Dat hangt er vanaf met welke argumentatie dat wordt gedaan..quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wel als je alle Koerden over n kam scheert.
Natuurlijk. Hun versie van de islam laat geen ruimte voor andere culturen dan het Arabisch.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf met welke argumentatie dat wordt gedaan..
Er is ook vrijwel geen Koerd die qua islamisme te vergelijken is met mensen van ISIS of andere jihadistische groeperingen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |