abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139931482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

Ook weer zo irrelevant. Taalfout, contaminatie...whatever. Je snapte toch wat ik bedoelde of niet?
Nee, niet irrelevant. JIJ vindt het irrelevant.

quote:
Begin jij nou ook al zo irritant te doen?

Maar goed, fijn dat ook jij me scherp houdt, net zoals de debunkers, want nu ga ik helemaal veel voorbeelden zoeken van irrelevante trolreacties. Dus dank.
Nee, ik verdedig waarheidsvinding en correct gebruik van termen. Dat eis ik ook van Alex Jones, zeg maar. Juist om je te verdedigen tegen aanvallen van "debunkers" moet je ze geen wapens in handen geven je neer te maaien. Dat doe je door die TT wel lichtjes. Corrigeer het en je bent ervanaf, daar gaat het om.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:39:12 #77
406985 HetIsMijLudo
Wat een toestand!
pi_139931506
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, niet irrelevant. JIJ vindt het irrelevant.

[..]

Nee, ik verdedig waarheidsvinding en correct gebruik van termen. Dat eis ik ook van Alex Jones, zeg maar. Juist om je te verdedigen tegen aanvallen van "debunkers" moet je ze geen wapens in handen geven je neer te maaien. Dat doe je door die TT wel lichtjes. Corrigeer het en je bent ervanaf, daar gaat het om.
Prima. Ik vind dat je irrelevant bezig bent.

Fijne avond nog.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:40:38 #78
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_139936979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef HetIsMijLudo het volgende:

[..]

:D Je doet het nu!

Dit kan weer zo'n cirkeldiscussie worden, die op niets uitloopt. Maar daar ga ik niet aan meedoen in ieder geval.

Ik zal een voorbeeldje geven, waar ik nieteens ver voor hoeft te zoeken. Bekijk nou je eerste opmerking in dit topic. Je wijst op het feit dat het niet 'Heilige Romeinse Rijk' is maar 'Heilig Roomse Rijk'.

Doet dat er werkelijk toe? Het voegt niets toe, het is enkel kritiek om de TS bezig te houden met nonsens.
[\quote]

Onder nonsens versta ik iets anders. Het rijk dat hij bedoelt heet nu eenmaal zo, dan is het toch niet nonsensicaal of irrelevant om daarop te wijzen? Het voorkomt verdere spraakverwarring.

[\quote] Als je een echte vent bent, geef je gewoon toe dat het niet een hele relevante opmerking was. Maar dat zal je niet doen, want jij bent absoluut niet dom en weet precies wat je post. Dus ik heb ook niet de illusie dat jij toe zal geven dat je een irrelevante opmerking maakte.

Dus, we hebben een heel topic met zeer interessante info, en wat zeg jij als eerst? Juist ja, iets totaal irrelevants wat niets ontkracht wat in de OP staat. En dit is nog maar een voorbeeld, ik heb er al honderden van je gezien. Echt letterlijk.
Natuurlijk maak ik eerst een opmerking over de titel, want die zie ik als eerste. Daarna heb ik kritiek geleverd op de andere informatie. Lees het eerste bericht op de tweede pagina eens.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 10:58:10 #79
249559 crew  Lavenderr
pi_139938902
TT is aangepast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')