Tijd voor KLB-stonersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ONZ heeft ook een stuk of 4 SC's lopen
Ja.quote:
Klachten, die ik overigens niet beantwoord, mogen aan mijn adres hoor Mortaxx.quote:
voel me bedreigdquote:
RIPquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klachten, die ik overigens niet beantwoord, mogen aan mijn adres hoor Mortaxx.
Radio 5 dan.quote:
In the end?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Iemand het nieuwe lied van Linkin Park al gehoord?
Daarom. Nachtbagger=lame OP+simpel lollig plaatje+youtubelink+verwensingquote:
Nee ik ben geen gothic.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Aiciu het volgende:
Iemand het nieuwe lied van Linkin Park al gehoord?
Jullie kunnen ook 1 van die uitkiezen als deze niet bevalt. Ik beveel de ONZ SC aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ONZ heeft ook een stuk of 4 SC's lopen
Ruimdenkende mensenquote:
BTDPSCquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind dat er een BT SC moet komen waar het over wijven, bier, tieten en chillen gaat.
We zijn natuurlijk KLB'ers vanuit de hart VANUIT DE HART, broerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook 1 van die uitkiezen als deze niet bevalt. Ik beveel de ONZ SC aan
Ow gewoon lekker in een SC gaan zitten. Beetje Bijbels verhaal dit. Je mag alles eten, maar kiest precies voor het anderequote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Daarom. Nachtbagger=lame OP+simpel lollig plaatje+youtubelink+verwensing
Ja met die kutjingle in de OP: "dit is de onslowchat"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook 1 van die uitkiezen als deze niet bevalt. Ik beveel de ONZ SC aan
shiitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Niets persoonlijks trouwens, Blondje
Als ik eens alles kreeg wat ik vond, Tijgertje... Nou...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind dat er een BT SC moet komen waar het over wijven, bier, tieten en chillen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |