SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Wat een heerlijk weertje vandaag!![]()
![]()
Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen![]()
.
Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!![]()
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden;
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd:![]()
![]()
But first, let me take a selfie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi dat het meteen over hardlopen gaatquote:
Ik ga het dit weekend ook weer eens proberen.
1
2[b]30 maart - [url=http://www.eemnesserpolderloop.nl]Polderloop (Eemnes)[/url][/b]
[*] pijll - 5km![]()
Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Oh, en zowaar niets gekocht!F means you're fucked![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Oh, en zowaar niets gekocht!Ook niets verkocht?
![]()
Geloof maar dat als ik ga loop, t uitziet als eenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Mooi dat het meteen over hardlopen gaat
Ik ga het dit weekend ook weer eens proberen.
[ code verwijderd ]wat net leert lopen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik kreeg de nieuwsbrief van de lokale Run2Day weer binnen, en daarin staan altijd een paar leuke evenementen uitgelicht hier in de regio. En er zitten vaak pareltjes tussen, dus ik dacht, ik deel ze even hier
Ik twijfel even over de Kippenren, maar die naam is zo tof dat ik die eigenlijk gewoon gelopen moet hebbenquote:Kraaijenbergse Plassenloop Linden - 5 april 2014
Zaterdag 5 april vindt de Kraaijenbergse Plassenloop plaats in Linden. Lopers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10 kilometer en 20 kilometer. Alle afstanden starten om 16:30 bij gemeenschapshuis de Burcht.
Kippenren Barneveld - 12 april 2014
Op zaterdag 12 april is het zo ver: Fladder, vlieg of sprint mee met de vijfde Kippenren in Barneveld! De ‘ren’ start vanaf het hart van het Barneveldse centrum op het Raadhuisplein en eindigt hier wederom voor alle afstanden. Er is keuze uit een achtste, kwart of halve marathon.
Rondje Millingen - 13 april 2014
Op 13 april wordt Rondje Millingen gehouden. Dit succesvolle hardloopevenement bestaat uit diverse kinderloopjes, een afstand van 5 kilometer en een ronde van 10 kilometer. De 10 kilometer loopt grotendeels door het natuurgebied de Millingerwaard.
Kleffenloop Overloon - 13 april 2014
Deelnemers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10,5 kilometer of de Halve Marathon. Net als afgelopen jaar zijn er dit jaar de jeugdafstanden, namelijk 250m bambinoloop en de 1 km jeugdloop.
Huissense stratenloop - 26 april 2014
Op 26 april 2014 is het feest in Huissen! Op deze dag organiseert hardloopvereniging Pheidippides uit Huissen de Huissense stratenloop.
Bemmelloop - 4 mei 2014
Een uitermate geschikte loop om de conditie te testen. Er is keuze uit een 5 kilometer en een 10 kilometer. Daarnaast zijn er een aantal afstanden voor de jeugd.
Veluwezoomloop Dieren - 30 mei 2014
De Veluwezoomloop voert door de schitterende geaccidenteerde omgeving van Nationaal Park Veluwezoom en ademt een enthousiaste sfeer uit. Senioren kunnen kiezen uit 5, 10 en 15 kilometer.
Putten Power Run - 30 mei 2014
De Putten Power Run is een jaarlijks terugkerende hardloopwedstrijd in Putten. De ‘run’ wordt gehouden op de vrijdag na Hemelvaartsdag. Er is keuze uit 5 km, 10 km en een halve marathon.![]()
Voor de Putten Power Run ben ik al vastgelegd, want daar werk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O nee, ik bedoelde jou niet in het bijzonder. Ik was blij om Jero's post te zien, en niet meer filmpjes van bewegende lichaamsdelen, waar ik gezien de topicnaam bang voor was. Ik quottete jou enkel omdat ik hoopte dat je me in de OP toe wou voegenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geloof maar dat als ik ga loop, t uitziet als eenwat net leert lopen
![]()
![]()
Na 2 drukke dagen vanavond weer een rondje lopen. En wat een weer!![]()
Sowieso leuk om als eerste iets te weten, zeker als het hardloopgerelateerd is.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd![]()
Tsss. Rood hoofd...
zo zie ik er al uit als ik mijn sokken aan trek...![]()
Dude! Je ziet eruit als ik. Na een avondje bankhangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag!![]()
![]()
Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen![]()
.
Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!![]()
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden;
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd:
[ afbeelding ]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dude! Je ziet eruit als ik. Na een avondje bankhangen.
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./
F means you're fucked![]()
Hijg je dan ook zo als je een biertje gaat halen? Of laat je dat doen door Gogo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./
Ja doei.![]()
Helaas. Hier zijn de rollen omgedraaid en moet ik Gogo's biertjes halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hijg je dan ook zo als je een biertje gaat halen? Of laat je dat doen door Gogo?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat zei je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Oh, en zowaar niets gekocht!
"Tik de bal aan!"![]()
Ik vind je rood en bezweet hoor Jeroen. Is gewoon dat diffuse licht in de bossen. Daarom voel ik me in Voorthuizen ook altijd lichtvoetiger.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind je rood en bezweet hoor Jeroen. Is gewoon dat diffuse licht in de bossen. Daarom voel ik me in Voorthuizen ook altijd lichtvoetiger.Dat zal het zijn inderdaad!
![]()
![]()
Net even gerend. Kort en rustig na de afgelopen 4 keer intensief of lang. Zondag weer een duurloop van 14 km.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./+1!
![]()
Pfff..
deze beter dan?
of deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Pfff..
deze beter dan?
[ afbeelding ]
of deze
Nou, vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Kraaijenbergse plassenloop. Dat was de eerste loop waar ik aan mee deed toen ik hier kwam wonenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg de nieuwsbrief van de lokale Run2Day weer binnen, en daarin staan altijd een paar leuke evenementen uitgelicht hier in de regio. En er zitten vaak pareltjes tussen, dus ik dacht, ik deel ze even hier
[..]
Ik twijfel even over de Kippenren, maar die naam is zo tof dat ik die eigenlijk gewoon gelopen moet hebben![]()
Voor de Putten Power Run ben ik al vastgelegd, want daar werk ik. Erg leuk!
En ik heb keuzestress![]()
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).![]()
Kreeg net een notulen van de bijeenkomst die we gisteren hadden met de AV. Om terug te komen op de test die ze bij ons binnenkort gaan doen, deze test heet de Conconitest.![]()
Maar de dag erna heb ik al de Cityrun in Hilversum… Jammer!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kraaijenbergse plassenloop. Dat was de eerste loop waar ik aan mee deed toen ik hier kwam wonen. Erg leuk!
En ik heb keuzestress![]()
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).
Je had vorig jaar toch dat shitweer in Eindhoven? Je kunt voor een revanche gaan, of voor een totaal ander parcours. Ik snap het dilemma, maar ik heb geen idee wat ik zou doen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whut?! Je was er?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Oh, en zowaar niets gekocht!
Ik heb vanmiddag een tanktop gekocht bij V.
Nu ik erover nadenk... Dat was ten tijde van jouw post hier, dus je was alweer thuis
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar de dag erna heb ik al de Cityrun in Hilversum… Jammer!
Je had vorig jaar toch dat shitweer in Eindhoven? Je kunt voor een revanche gaan, of voor een totaal ander parcours. Ik snap het dilemma, maar ik heb geen idee wat ik zou doen.![]()
Sowieso trails!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...![]()
![]()
snel gegoogled.... vond een plaatje...snel weer weggedrukt.... lazy Saturday morning and all thatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef streamnl het volgende:
Kreeg net een notulen van de bijeenkomst die we gisteren hadden met de AV. Om terug te komen op de test die ze bij ons binnenkort gaan doen, deze test heet de Conconitest.
Maar wel eens intressant om onder begeleiding nauwkeurig je hartslag te bekijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch? Dus...lekker belangrijk of je daar wel of geen 3.45 kan lopen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...F means you're fucked![]()
alleen voor Jero...voor ons oudjes niet zo meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Twéé rondjes door Eintoven! Mind you!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:56 schreef cafca het volgende:
Rondje door Eintoven of een rondje door een prachtig natuurgebied? Nou, ik zou het wel weten![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Peer pressure is een bitchquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch? Dus...lekker belangrijk of je daar wel of geen 3.45 kan lopen?![]()
Een oud collega heeft uitgesproken sub 3:45 te willen in Ehv, en dan zou hij een snellere M hebben gelopen dan Stipstreep ...![]()
Ja, dat had ik vorig jaar ook wel gewild, een 3u45 marathon. Maar tussen willen en uiteindelijk doen zit vaak nog wel een verschilletjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Peer pressure is een bitch![]()
Een oud collega heeft uitgesproken sub 3:45 te willen in Ehv, en dan zou hij een snellere M hebben gelopen dan Stipstreep ...F means you're fucked![]()
Dan was ik net weg jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?! Je was er?
Ik heb vanmiddag een tanktop gekocht bij V.
Nu ik erover nadenk... Dat was ten tijde van jouw post hier, dus je was alweer thuis
Volgende keer beter timen jij!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
snel gegoogled.... vond een plaatje...snel weer weggedrukt.... lazy Saturday morning and all that
Maar wel eens intressant om onder begeleiding nauwkeurig je hartslag te bekijkenabsoluut.
Ik ben ook erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.
In deze groep trainen ze op hartslag dus willen ze goed mogelijk je zones weten.
Om de 8 weken doet deze groep ook de zoladz test. Dan kan de trainers iets beter in de gaten houden als je overtraind raakt of de kantjes er van af loopt.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!![]()
Rondjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En ik heb keuzestress
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).Als ik kon zou ik de Veluwe trail doen.
Ik presteerde het om binnen 5 minuten nadat ik thuis was uit mijn werk een aanvaring te hebben met mijn meneer. (Die al een week ziek thuis is en héél zielig) Dus ben ik eerst maar een frustratie intervalletje gaan doen.
Dit was het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet ontevreden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jij hebt vorig jaar 7,7% seconden op je asselronde tempo toegelegd in de marathon. Als ik dat naar mezelf extrapoleer zou ik de marathon in 4u:23m lopen. 10 minuten langzamer dan beoogd, maar waar ik zeer tevreden mee zou zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vorig jaar ook wel gewild, een 3u45 marathon. Maar tussen willen en uiteindelijk doen zit vaak nog wel een verschilletje![]()
![]()
Normaal gesproken was dat ook gelukt, weekend begint altijd om 14:15quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan was ik net weg ja
Volgende keer beter timen jij!
Maar vandaag nietging pas tegen half 5 weg bij kantoor.
Morgen in nieuwe tanktop lopen
lolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar 7,7% seconden op je asselronde tempo toegelegd in de marathon. Als ik dat naar mezelf extrapoleer zou ik de marathon in 4u:23m lopen. 10 minuten langzamer dan beoogd, maar waar ik zeer tevreden mee zou zijn
Ik was van plan om rond de 3u40 te lopen
Het wordt ook echt echt tanktopweerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal gesproken was dat ook gelukt, weekend begint altijd om 14:15
Maar vandaag nietging pas tegen half 5 weg bij kantoor.
Morgen in nieuwe tanktop lopen
Die Hoge Veluwe Marathon gaat even op mijn lijstje, dat ziet er wel interessant uit eigenlijk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bij mijn AV willen ze ook vaker een Zoladztest doen. Gelukkig weten ze van mij allang dat ik de kantjes ervanaf loopquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef streamnl het volgende:
[..]absoluut.
In deze groep trainen ze op hartslag dus willen ze goed mogelijk je zones weten.
Om de 8 weken doet deze groep ook de zoladz test. Dan kan de trainers iets beter in de gaten houden als je overtraind raakt of de kantjes er van af loopt.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!
Maar wel tof dat je het zo naar je zin hebt. Baan =![]()
Maaaarrrr als het goed is heb ik vanaf volgend weekend weer iets meer weekend, en in combinatie met m'n autootje kan ik dan weer wat vaker mee met de groep om rondjes door het bos te hupsen. Al moet ik volgende week eerst nog een asfaltwedstrijdjer rennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef streamnl het volgende:
[..]absoluut.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!Klinkt erg goed! Ben benieuwd naar de uitslag van die test!
![]()
En niet de kantjes ervanaf lopen he!![]()
![]()
Dan had je nog iets sneller moeten lopen dan je Asselronde tempoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef YUR het volgende:
[..]
lol
Ik was van plan om rond de 3u40 te lopenWant die had je naar 3u:45 gebracht.
![]()
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun RD!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!![]()
![]()
Vertel mij watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had je nog iets sneller moeten lopen dan je Asselronde tempoWant die had je naar 3u:45 gebracht.
Ergo, ik moet maar niet te optimistisch worden en blij zijn met alles tussen 4 en 4 en een half uurquote:
Bedankt voor de les!![]()
Gewoon blij zijn met de finishlijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ergo, ik moet maar niet te optimistisch worden en blij zijn met alles tussen 4 en 4 en een half uur
Bedankt voor de les!
thanks guys!
vandaag zal geen toptijd worden maar dat hoeft ook niet.
Gister een bedrijfsuitje dus veel te laat mijn bed in en als er iets is waar ik absoluut niet tegen kan dan is het wel slaaptekort
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ik kwam net een hardloopgerelateerd plaatje tegen dat wel bij de TT past
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 21:33:20 ]![]()
Mijn loopweekje zit erop. Morgen feestje in het Zuiden van het land en zondags uitbrakken.
22 heerlijke kilometers gelopen op een lekker rustig tempootje. Veel succes RD
gewoon klikken Hats. Have fun!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Graag weer normale topictitels:
[ afbeelding ]![]()
Ja Hats, tijd voor een vent voor jou.
BTW, ooit was Corniel gespannen voor mijn eerste Bruggenloop. Vond ik destijds wel erg komisch. Maar nu heb ik hetzelfde met Swets' eerste marathon. Tot nu toe kan ik de spanning nog wel aan.![]()
Zo, morgen maar eens kijken of ik eens een 5km kan lopen. En nieuwe schoenen
dus die ga ik gelijk even goed testen
![]()
Natuurlijk! Inschrijfgeld bij een evenementquote:
Vandaag het Hardlopers Kookboek binnen gekregen. Later dit weekend maar eens in verdiepen, maar eerste indruk: nomz!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dan heb ik die ook gekocht jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk! Inschrijfgeld bij een evenement![]()
![]()
Vanavond pannenkoeken gebakken voor twee vrienden en hun 14 maanden oude zoon. Het was het echt waard, dat ventje heeft echt zitten smullen. Maar auw, mijn hand. Dat heeft kracht gekost. Even een paar uur laten rusten weer onder het genot van een handvol pijnstillers. Morgen een fiks rondje lopen als mijn schoenen eindelijk eens normaal gaan doen. Anders terug naar de winkel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanwege ziek zijn (acute bronchitis) mijn eerste HM af moeten zeggen, dat was enorm balen want het ging zo goed.
Twee weken niet gelopen en ik ben nu ik al weer twee weekjes voorzichtig aan het lopen.
Ik merk wel dat het een hele aanslag is geweest op mijn conditie en dat ik nog zeker nog niet voluit kan gaan. Dus het is nu rustig wat km's maken en genieten van het mooie weer.
Heb het forum ook niet gevolgd de laatste weken maar ben er weer.
RD, YUR, Swets, Quoi, GotC, Yuki, Wolve, moblo, Devv en Murmeli, zet hem op morgen, succes!![]()
Oei, dat klinkt niet best! Fijn dat je weer een beetje kunt lopen inmiddelsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:23 schreef runninglinda het volgende:
Vanwege ziek zijn (acute bronchitis) mijn eerste HM af moeten zeggen, dat was enorm balen want het ging zo goed.
Twee weken niet gelopen en ik ben nu ik al weer twee weekjes voorzichtig aan het lopen.
Ik merk wel dat het een hele aanslag is geweest op mijn conditie en dat ik nog zeker nog niet voluit kan gaan. Dus het is nu rustig wat km's maken en genieten van het mooie weer.
Heb het forum ook niet gevolgd de laatste weken maar ben er weer.
RD, YUR, Swets, Quoi, GotC, Yuki, Wolve, moblo, Devv en Murmeli, zet hem op morgen, succes!en welkom terug!
Ik heb duidelijk pre-race jitters, die zoals gewoonlijk nergens op slaan
Vanavond laat, in een vlaag van opruimwoede, al m'n wasgoed weggewerkt. Resultaat: alles ligt schoon in de kasten ik lig klaarwakker op bed
Zoals eerder al gepost, gister een bedrijfsuitje, dus laat naar bed en als er werkelijk iets is waar ik van slag van raak dan is het wel slaaptekort, daarbij nog een bilspier die nog niet helemaal meewerkt (net alsof er een knikker iedere keer heen en weer beweegt over de grote bilspier) en de omstandigheden waren niet helemaal optimaal voor de Mount Linton Muster..... maar een DNF is altijd beter dan een DNS dus in plaats van voluit had ik het ingeplanned als een "training+ rondje, geen wedstrijdtempo maar sneller dan een normaal trainingsrondje.
Maar dit waren de enige twee dingen die niet mee zaten, het weer was met 18 graden en bewolkt prima en verder natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om mijn nieuwe schoenen aan hun tweede proef te onderwerpen.
De Mount Linton Muster is een gecombineerd evenement met wandelaars, runners en vooral mountain bikers.
Mount Linton Station is met zijn 12,000 hectare (24,000 voetbalvelden) een van grotere stations in het zuiden van het Zuider Eiland en een prachtige gelegenheid om een evenement van dien aard te organiseren.SPOILER: erg kort filmpje van hoe Mount Linton er uit zietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het aantal runners was bescheiden, veel "vaste klanten" uit het harrierswereldje waren niet aanwezig en ik schat dat het met een deelnemersveld van zo'n 60man/vrouw op was.
De eerste kilometers waren redelijk vlak en gingen over, zoals het grootste gedeelte van het parkoers, over gravelroads.
Na twee kilometer draaiden we tegen de wind in er door het open karakter van de omgeving had de "Mad Dog" norwester vrij spel..... met een parkoers wat verre van vlak was en een paar lastige puisten er in had zorgde dit er voor dat de eerste helft van de race een taai stuk was.
De eerste drinkpost stond op ruim 6.5km, even wat drinken en weer verder.....
Ik voelde mijn bil wel maar het werd niet erger tijdens het lopen dus gewoon rustig mijn tempo proberen aan te houden en dat lukte aardig.
Vanaf de eerste tot de tweede drinkpost op 10km was het hele stuk pal tegenwind en ik had zoiets van "als we een loop doen dan zullen we toch op een gegeven moment wind in de rug moeten krijgen"
De tweede drinkpost, even stil gestaan om rustig te drinken zodat niet alles op de grond terecht kwam en vanaf dit punt begon ook langzaam maar zeker de klim naar de top van Linton Hill.
Een klim van twee kilometer over forestry tracks (brede paden van lang gras die als "fire break" dienen) en ja hoor, hier hadden we wind in de rug, alleen liep je hier door een pine plantage dus daar merkte je weinig van....![]()
Op de top van Linton Hill aangekomen volgde er een lange afdaling van bijna 3 kilometer naar de finish toe met de wind in de rug.
Tijdens de afdalingen en met name tijdens de lange afdaling vanaf Linton Hill bewezen mijn nieuwe schoenen dat ze voor mij "de beste hardloopschoenen zijn die ik tot nu toe gedragen heb", de dikke zool vangt een enorm groot deel van de impact van de 85kg lichaamsgewicht op, dalen gaf mij altijd problemen in de liesstreek, en de wijde toebox zorgt er voor dat er genoeg ruimte is voor je tenen en ze tijdens het dalen niet de hele tijd tegen de voorkant van je schoen aanbotsen.
Na de afdaling nog 1,5km te gaan tot aan de finish en daar zat er nog wat venijn in de staart...vlak voor het einde zat er nog een gemene klim in het parkoers waarbij er in 500m nog een hoogteverschil van 35m overwonnen moest worden.
dit overwonnen te hebben was het nog een "vlakke" kilometer naar de finish met de wind nog steeds in de rug en ik moet zeggen dat ik voldaan over de finish kwam...geen toptijd maar voor mijn gevoel wel lekker contant gelopen en als bonus 317m D+ mee gepakt (volgens Garmin dan)
http://www.endomondo.com/workouts/314953454/5355322'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En verder iedereen die vandaag nog aan de bak moet, veel plezier en succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen RD![]()
En iedereen die vandaag nog gaat, succes!
en voor volgende week ook een team gevonden voor de 6uurs Lap the Lake
Ik ken ze wel niet maar "should be right mate", ik ga er vanuit dat ze mij een ongelovelijke leuke aanvulling van hun team vinden
Alleen even kijken hoeveel rondjes we kunnen doen, wil zelf zo'n 30-40km doen dus misschien rennen we wel wat rondjes met z'n tweeen "just to do time on your feet"
en voor de filmfreaks onder ons, Mavora Lake is de lokatie van Fangorn Forest en Amon Hen in LOTR
[ Bericht 10% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-03-2014 07:41:49 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed verslag en goed gelopen RD!
(Ik beneid je nog steeds voor je loopomgeving. Wat lijkt het mij daar mooi)![]()
De chocolade/bietencakequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
Vandaag het Hardlopers Kookboek binnen gekregen. Later dit weekend maar eens in verdiepen, maar eerste indruk: nomz!
Je kent me langer dan vandaagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt erg goed! Ben benieuwd naar de uitslag van die test!
![]()
En niet de kantjes ervanaf lopen he!Laten we het hopen dat je straks vaker gaat lopen, anders komt die sub 45 nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
Bij mijn AV willen ze ook vaker een Zoladztest doen. Gelukkig weten ze van mij allang dat ik de kantjes ervanaf loop
Maar wel tof dat je het zo naar je zin hebt. Baan =![]()
Maaaarrrr als het goed is heb ik vanaf volgend weekend weer iets meer weekend, en in combinatie met m'n autootje kan ik dan weer wat vaker mee met de groep om rondjes door het bos te hupsen. Al moet ik volgende week eerst nog een asfaltwedstrijdjer rennen.![]()
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Mooooooie dag om te lopen![]()
Vandaag mijn elastieken veters met lock voor het eerst proberen.
RD:
Doe Treebeard de groetjesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voor de filmfreaks onder ons, Mavora Lake is de lokatie van Fangorn Forest en Amon Hen in LOTR
Ja ja. Nu eerst even dit weekend een paper in elkaar knallen (dus amper naar buitenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag
[..]
Laten we het hopen dat je straks vaker gaat lopen, anders komt die sub 45 nooit.), en daarna heb ik weer iets minder stress en iets meer weekend.
Veel plezier met lopen allemaal! Ik ben gelukkig weer iets fitter![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weerHeb er zin in!
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Mooooooie dag om te lopen![]()
Vandaag mijn elastieken veters met lock voor het eerst proberen.
RD:Strakblauwe lucht, zonnetje... Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weer
Dat wordt smeren!
Ultiem rustig wakker worden zo, enige dat ik hoor zijn vogeltjes. En een kerkklok. En zometeen mijn koffiezetapparaat
zal ik zeker doen als ik hem tegen kom!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[vrouwmodus]
Gisteren, naast mijn tanktop, ook twee verschillende Hema sport-bh's gekocht, met de intentie om er één terug te brengen.
Ik kan niet kiezen
[/vrouwmodus]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Niet te moeilijk doen, beiden houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:03 schreef Yuki het volgende:
[vrouwmodus]
Gisteren, naast mijn tanktop, ook twee verschillende Hema sport-bh's gekocht, met de intentie om er één terug te brengen.
Ik kan niet kiezen
[/vrouwmodus]
Jij start best wat eerder toch?![]()
Pfft verkoudheid is nog steeds niet weg, maar het is te mooi weer om niet te gaan.
Mezelf dadelijk maar eens uitlaten in het bos
Rd, leuk verslagje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En als het niet gaat kun je er altijd nog een wandeling van makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:07 schreef Guard het volgende:
Pfft verkoudheid is nog steeds niet weg, maar het is te mooi weer om niet te gaan.
Rd, leuk verslagje![]()
![]()
![]()
Nah, ik heb er écht maar 1 nodig en heb met mezelf afgesproken dat de ander dan terug moet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen, beiden houden
Jij start best wat eerder toch?
Iets met te veel besteden aan (sport)kleding, op 't moment
JaMijn start is om 12:30.
Sja, zelf wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, ik heb er écht maar 1 nodig en heb met mezelf afgesproken dat de ander dan terug moet.
Iets met te veel besteden aan (sport)kleding, op 't moment
JaMijn start is om 12:30.
Ok dus je bent iig om 12:58 alweer binnen. Blijf je kijken?![]()
sowieso een beste dag om snotrockets te oefenenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En als het niet gaat kun je er altijd nog een wandeling van maken
Dat is ook een waardevolle training idd!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:23 schreef Guard het volgende:
[..]
sowieso een beste dag om snotrockets te oefenen![]()
Wat een hardloopweer. Ik heb nog wat stijve kuiten, dus dat wordt vanavond stevig rekken en strekken.
![]()
Over een dik uur rennen met de loopgroep, ik voel me als een ongeduldige hond die wild kwispelend voor de deur staat voordat het baasje 'm opendoet.![]()
Have fun runners! Hier gaat dit weekend niet gelopen worden. Verkoudheid, een feest, etentje, en werk maken dit een hardlooploos weekend. Wie wel gaat lopen: veel plezier!
/edit: ik zie net dat ik volgens mijn agenda toch ga lopen: vannacht tussen 2 en 3
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2014 08:35:12 ]![]()
Het is ook echt een keuze van niks. Maar goed, heb nog ff om erover na te denkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sja, zelf weten
Ok dus je bent iig om 12:58 alweer binnen. Blijf je kijken?
Nou, 12:58...Gezien m'n kuiten hoop ik 'm in ca 30min te lopen, geen aanval op PR wat mij betreft. Pijnloos uitlopen is het doel
En ik blijf nog even kijken, moet alleen waarschijnlijk al voor de finish van de HM (lees: YUR) weer richting Den Haag
Hoe laat denk jij binnen te zijn? 15:10?
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 29-03-2014 08:39:54 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Pijnloos uitlopen is ook een goed voornemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook echt een keuze van niks. Maar goed, heb nog ff om erover na te denken
Nou, 12:58...Gezien m'n kuiten hoop ik 'm in ca 30min te lopen, geen aanval op PR wat mij betreft. Pijnloos uitlopen is het doel
En ik blijf nog even kijken, moet alleen waarschijnlijk al voor de finish van de HM (lees: YUR) weer richting Den Haag
Hoe laat denk jij binnen te zijn? 15:10?
Ik hoop vroeger dan 15:12= < 57 min.
![]()
Das mooi, dan kan ik jou nog zien finishen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Pijnloos uitlopen is ook een goed voornemen.
Irritant he!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:07 schreef Guard het volgende:
Rd, leuk verslagje![]()
Ik heb vanavond een optreden met mijn band dus spaar mijn adem daar maar voor, maar anders had ik ook wel graag even een rondje gedaan.
Kreeg trouwens gisteren een mailtje van mijn neef, die loopt de marathon in rotterdam maar ze zochten nog 10km lopers voor hun bedrijventeam. Helaas zit dat er echt niet in op het moment.
Succes vandaag alle lopers!
***![]()
Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:57 schreef YUR het volgende:
Havermoutpannenkoekjes met honing en blauwe bessenBreakfast of champs
Ik twijfel nog tussen yoghurt met muesli en krenten of brood.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo, eens een keer gek gedaan. Vanochtend gebroken dienst (van 6:00 tot 8:00 en dan weer van 10:00 tot 12:00. I.p.v een uurtje terug naar bed, wat ik normaal doe, de schoenen aangetrokken. Vanmiddag en vanavond worden al druk genoeg.
Lekker 30 min. een rondje over de dijk gelopen, met het ochtendzonnetje op m`n koppie. Heer-lijk! Super vlak gelopen (6:55, 6:43, 6:46, 6:46) en hartslag heel laag gehouden, terwijl ik een comfortabel LDL tempo liep (140 bpm op ~6:45 min/km is weer een beetje hoopgevend)
http://www.endomondo.com/workouts/315010381/8850231![]()
Levitas, vergeet je de cricket niet zo direkt?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker Levitas! Wat doe je als ik vragen mag dan in die gebroken dienst?
Gister was ik in Hagestein, langs de Lekdijk. Me voorgenomen on daar eens heen te gaan met mijn hardloopschoenen. Wat is het daar moooooi
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das mooi, dan kan ik jou nog zien finishen!Zal ik extra m'n best doen.
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:04 schreef Levitas het volgende:
Zo, eens een keer gek gedaan. Vanochtend gebroken dienst (van 6:00 tot 8:00 en dan weer van 10:00 tot 12:00. I.p.v een uurtje terug naar bed, wat ik normaal doe, de schoenen aangetrokken. Vanmiddag en vanavond worden al druk genoeg.
Lekker 30 min. een rondje over de dijk gelopen, met het ochtendzonnetje op m`n koppie. Heer-lijk! Super vlak gelopen (6:55, 6:43, 6:46, 6:46) en hartslag heel laag gehouden, terwijl ik een comfortabel LDL tempo liep (140 bpm op ~6:45 min/km is weer een beetje hoopgevend)
http://www.endomondo.com/workouts/315010381/8850231als ik bedenk dat jij vanmorgen extreem vroeg naast je bed stond.
Klinkt lekker!Veel plezier!quote:Dan moedig ik extra aanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:08 schreef Quoi het volgende:
Gister was ik in Hagestein, langs de Lekdijk. Me voorgenomen on daar eens heen te gaan met mijn hardloopschoenen. Wat is het daar moooooi
[..]Zal ik extra m'n best doen.
Doet Mr.Q ook weer mee vandaag?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:08 schreef Quoi het volgende:
[..]Zal ik extra m'n best doen.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een heerlijk weer om 21.1KM tussen de kassen te draven.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Tijd zat om naar je loophouding te kijken in je spiegelbeeld van de kassenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een heerlijk weer om 21.1KM tussen de kassen te draven.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik mezelf weerspiegeld zie denk ik altijd 'zwabberhark' als ik mezelf zie lopen.
Zou Zwabber dan 'Swets' denken als hij zijn lopend spiegelbeeld ziet?F means you're fucked![]()
Ik hoop het niet voor 'mquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Zou Zwabber dan 'Swets' denken als hij zijn lopend spiegelbeeld ziet?![]()
![]()
Tof!quote:
Vorig jaar bij de HM van Naaldwijk was het wel ander weer. Het was fucking koud en er blies windkracht 7 ofzo oostenwind. Klein verschil met vandaag
Potver! Mijn PR is 56.45, gelopen bij de Vredsloop. Liep wel een snellere 10 tijdens de Bruggenloop, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Pijnloos uitlopen is ook een goed voornemen.
Laat het een rode lap zijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Veel succes in Naaldwijk vandaag! En voor iedereen die ook gaat ook veel succes en plezier natuurlijk.
Ik drink nog wat koffie en ga dan de deur uit voor een rondje. Voel mijn enkel nog een beetje, maar ik kan op meerdere plaatsen afslaan richting huis en het rondje zo naar keuze tussen de 7,5 en 12 kilometer maken.![]()
56:45. Staat genoteerd met vette letters!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Mijn PR is 56.45, gelopen bij de Vredsloop. Liep wel een snellere 10 tijdens de Bruggenloop, maar dat telt niet.
Laat het een rode lap zijn.
@Yur: yeps![]()
![]()
Wel doen dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
56:45. Staat genoteerd met vette letters!
@Yur: yeps![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
56:45. Staat genoteerd met vette letters!
@Yur: yeps
Gogo, veel plezier!F means you're fucked![]()
Bij mij ongeveer dezelfde keuze. 7 of 15 kilometer. Ligt helemaal aan de schoenen. Als ik weer tintelende tenen krijg, ga ik terug naar de winkel ermee en loop ik dus maar een klein rondje.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is hardlopen in zulke weekenden toch mooi. Gewoon schoenen aan, warmlopen richting bos en dan maar zien wat je gaat doen. Vandaag een climaxtraining gedaan, met lekker lange uitloop (want ja je moet ook weer naar huis lopen), toch weer een 11 km waardoor ik deze maand de 100 km ben gepasseerd, ondanks een CPC taper-week en een half weekje "niet lopen want ik ben ziek"![]()
Morgen nog een LDL met waterzaktest
Ik zie mooie plaatjes voorbij komen op FB van de Crêtes de Spa.
Lijstje met voorjaars HM's voor 2015 begint al aardige vormen aan te nemenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo training 4 met de groep zit er op. Op de fiets heen, gelopen en terug gefietst.
Heerlijk, en t is steeds makkelijker om los te laten dat de rest sneller loopt. Gelukkig maar.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Op dit soort dagen baal ik een beetje dat ik gisteren al gelopen heb
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik ga dit weekend gewoon twee keerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
Op dit soort dagen baal ik een beetje dat ik gisteren al gelopen hebGewoon, omdat het kan!
The line is a dot to you!![]()
Morgen is het ook mooi weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Pandaplint het volgende:
Op dit soort dagen baal ik een beetje dat ik gisteren al gelopen heb![]()
Daarom.quote:![]()
Alleen kijken of de kater mee wil werken
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Aangezien ik vandaag buiten de wedstrijdselectie (voeballuh) ben gehouden, ga ik zowel vandaag als morgen lekker 10 tot 14 km lopen. En gister 25. Zeker niet verstandig, maar o zo lekker met dit weer.
Veel loopplezier allemaal!![]()
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Levitas, vergeet je de cricket niet zo direkt?Net pas thuis van m`n werk, maar hij staat aan!
Wordt nog krap voor NZ vermoed ik
, als NL net zo goed bowlt als tegen Zuid Afrika vorige wedstrijd. Helaas is NL niet erg constant, dus het zou ook zomaar een makkie voor NZ kunnen zijnIk werk nu, tijdelijk, als koerier voor een koeriersbedrijf, maar rijd bijna alleen voor PostNL (niet pakketdienst overigens)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:08 schreef Quoi het volgende:
Lekker Levitas! Wat doe je als ik vragen mag dan in die gebroken dienst?Ben benieuwd. Lopers Company is wat dat betreft wel soepel, dus dat zit wel goed. Zou overigens wel vervelend zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef mosselmossel het volgende:
Bij mij ongeveer dezelfde keuze. 7 of 15 kilometer. Ligt helemaal aan de schoenen. Als ik weer tintelende tenen krijg, ga ik terug naar de winkel ermee en loop ik dus maar een klein rondje.![]()
Precies, morgen nog lekker LDL-enquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend gewoon twee keerGewoon, omdat het kan!
Weer terug van lopen, 8,5km met de groep en met viaducten en trappetjes en al dat. Was heerlijk maar godnondeju wè issut wèèrm!![]()
![]()
Op m'n nieuwe schoenen weggegaan. Voelde na een halve kilometer al de eerste tinteling in mijn tenen. Meteen maar omgedraaid naar huis voor mijn oude schoenen. Lekker op m'n oude schoenen. Die lopen tenminste goed. En dan kom je na dik 15 kilometer ineens je vriendinnetje tegen die superver blijkt te hebben gelopen. Uiteindelijk bijna 18 kilometer gelopen. Wat een heerlijk weer vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:17 schreef mosselmossel het volgende:
Op m'n nieuwe schoenen weggegaan. Voelde na een halve kilometer al de eerste tinteling in mijn tenen. Meteen maar omgedraaid naar huis voor mijn oude schoenen. Lekker op m'n oude schoenen. Die lopen tenminste goed. En dan kom je na dik 15 kilometer ineens je vriendinnetje tegen die superver blijkt te hebben gelopen. Uiteindelijk bijna 18 kilometer gelopen. Wat een heerlijk weer vandaag!En nu dan douchen en terug met de nieuwe schoenen? Wel balen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mossel doe ik mijn avatar vandaag eer aan. Mag ook wel, want ik heb ruim 13 kilometer hard gelopen!
Ik ging op pad met het idee iets tussen de 7,5 en 12 te lopen. Donderdag een pittige training gehad en dan heb ik soms wat moeite met het maken van kilometers in het weekend. Samen met mossel op pad, die na 400m rechtsomkeert maakte vanwege zijn schoenen. Na 2,5/3 km ging het zó lekker dat ik voor die 12 wilde gaan. Eén probleem; het was toch echt warm en ik had al dorst. Berichtje gestuurd naar een vriendin waar ik praktisch langs zou komen of ze thuis was en daar een drinkpauze ingelast van een minuut of 10. Lekker weer verder en het ging super!!
Na ruim 8 kilometer moest ik links afslaan naar huis, dan zou ik dus ongeveer op 12 km uitkomen. Een paar weken terug op dat punt twijfelde ik tussen links of rechts, waarbij rechtsaf voor ongeveer 1,5/2 km extra zou zorgen. Ik durfde het toen niet aan omdat het vlak voor de CPC was, maar nu staat er toch niks bijzonders op de planning en kon ik de gok wel wagen. Rechtsaf geslagen dus, nog steeds iedere kilometer in een lekker duurlooptempo, zonder in te kakken. Tussen kilometer 9 en 10 was ik de weg kwijt doordat ze daar met de weg bezig zijn en er van alles afgesloten was, dus die ging wat langzamer. En op een gegeven moment hoor ik mossel achter me "Wat doe jij nu hier?!?" Hij was duidelijk verbaasd, ik was blij met het drinken dat ie bij zich had en samen zijn we naar huis gelopen. Heeeeeeeerlijk was het!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup! Kijken wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En nu dan douchen en terug met de nieuwe schoenen? Wel balen zeg!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Gogo83 het volgende:
Volgens mossel doe ik mijn avatar vandaag eer aan. Mag ook wel, want ik heb ruim 13 kilometer hard gelopen!
Ik ging op pad met het idee iets tussen de 7,5 en 12 te lopen. Donderdag een pittige training gehad en dan heb ik soms wat moeite met het maken van kilometers in het weekend. Samen met mossel op pad, die na 400m rechtsomkeert maakte vanwege zijn schoenen. Na 2,5/3 km ging het zó lekker dat ik voor die 12 wilde gaan. Eén probleem; het was toch echt warm en ik had al dorst. Berichtje gestuurd naar een vriendin waar ik praktisch langs zou komen of ze thuis was en daar een drinkpauze ingelast van een minuut of 10. Lekker weer verder en het ging super!!
Na ruim 8 kilometer moest ik links afslaan naar huis, dan zou ik dus ongeveer op 12 km uitkomen. Een paar weken terug op dat punt twijfelde ik tussen links of rechts, waarbij rechtsaf voor ongeveer 1,5/2 km extra zou zorgen. Ik durfde het toen niet aan omdat het vlak voor de CPC was, maar nu staat er toch niks bijzonders op de planning en kon ik de gok wel wagen. Rechtsaf geslagen dus, nog steeds iedere kilometer in een lekker duurlooptempo, zonder in te kakken. Tussen kilometer 9 en 10 was ik de weg kwijt doordat ze daar met de weg bezig zijn en er van alles afgesloten was, dus die ging wat langzamer. En op een gegeven moment hoor ik mossel achter me "Wat doe jij nu hier?!?" Hij was duidelijk verbaasd, ik was blij met het drinken dat ie bij zich had en samen zijn we naar huis gelopen. Heeeeeeeerlijk was het!!Der-tien kilometer! Holy moly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi verslag weer RD. Ik had in Endomondo nog even de terrein kaart aangezet maar als ik je verslag lees en het filmpje zie doet die toch niet echt recht aan hoe het terrein werkelijk is.
Mossel en Gogo, Fijne trainingen met goed weer.Hopelijk zijn je nieuwe schoenen straks wel naar wens Mossel.
Ynske,Alleen om het feit dat het je niet meer boeit hoe hard de anderen lopen. Jij bent jij, en jij loopt nu eenmaal niet hun tempo.
De eerste afstanden van de wedstrijdlopers zitten er wel op volgens mij. Ik ben benieuwd naar jullie verslagen!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef Gogo83 het volgende:
Na ruim 8 kilometer moest ik links afslaan naar huis, dan zou ik dus ongeveer op 12 km uitkomen. Een paar weken terug op dat punt twijfelde ik tussen links of rechts, waarbij rechtsaf voor ongeveer 1,5/2 km extra zou zorgen. Ik durfde het toen niet aan omdat het vlak voor de CPC was, maar nu staat er toch niks bijzonders op de planning en kon ik de gok wel wagen. Rechtsaf geslagen dus, nog steeds iedere kilometer in een lekker duurlooptempo, zonder in te kakken. Tussen kilometer 9 en 10 was ik de weg kwijt doordat ze daar met de weg bezig zijn en er van alles afgesloten was, dus die ging wat langzamer. En op een gegeven moment hoor ik mossel achter me "Wat doe jij nu hier?!?" Hij was duidelijk verbaasd, ik was blij met het drinken dat ie bij zich had en samen zijn we naar huis gelopen. Heeeeeeeerlijk was het!!Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ik me hier ook weer eens melden. Druk geweest met werk, enkelblessure, bronchitis en vooral met vader worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Laat ik me hier ook weer eens melden. Druk geweest met werk, enkelblessure, bronchitis en vooral met vader wordenGefeliciteerd
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hopelijk klopt dat beeld niet voor je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik mezelf weerspiegeld zie denk ik altijd 'zwabberhark' als ik mezelf zie lopen.
Net wakker na de eerste nachtdienst, dus nog even mosterd na de maaltijd: succes aan alle lopers!![]()
Congrats! Met het vader worden dan he. Enkelblessure en bronchitis is niet zo lekker. Ben je al herstellende?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Laat ik me hier ook weer eens melden. Druk geweest met werk, enkelblessure, bronchitis en vooral met vader worden[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Laat ik me hier ook weer eens melden. Druk geweest met werk, enkelblessure, bronchitis en vooral met vader wordenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor mij even een verwerkingsloopje vandaag. Even heerlijk een uur en 10 minuten op lekker tempo mijn hoofd leeggelopen. Van de week gehoord dat ik naast gluten ook nog andere intoleranties heb, waardoor ik mijn etenspatroon flink moet omgooien. En dat hakt er wel in. In de spoiler meer daarover...
Maar wat is het heerlijk weer om te lopen, kan me voorstellen dat het voor een wedstrijd wat aan de warme kant was, maar voor een LDL was het heerlijk!
http://www.endomondo.com/workouts/315183253/2924303SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Modderrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Het ging niet vanzelf, niet heel lekker geslapen en kon er maar niet in komen, maar toch de eerste Shuffle van 't jaar (7km ongeveer) afgesloten met een 43.05. Veel modder maakte dat sommige stukken lastig te doen waren (voor deze race had je echt 2 paar schoenen nodig: ravenna's voor de eerste helft en fellraisers voor de tweedeik had alleen de ravenna's bij me
), maar het geeft een mooie beginpositie voor de overige 2 shuffle's van 't jaar (ok, 3, maar ik ga er een missen..). Vorig jaar begon ik met deze race en rende ik 45.22 en werkte ik me op naar een 41.57. Dit keer begon ik op 43.05 en hoop ik in de buurt van de 40 de eindigen tegen 't eind van 't jaar.
Was gezellig![]()
http://www.endomondo.com/workouts/315186060/881511Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:22 schreef MaleDuck het volgende:
Voor mij even een verwerkingsloopje vandaag. Even heerlijk een uur en 10 minuten op lekker tempo mijn hoofd leeggelopen. Van de week gehoord dat ik naast gluten ook nog andere intoleranties heb, waardoor ik mijn etenspatroon flink moet omgooien. En dat hakt er wel in. In de spoiler meer daarover...
Maar wat is het heerlijk weer om te lopen, kan me voorstellen dat het voor een wedstrijd wat aan de warme kant was, maar voor een LDL was het heerlijk!
http://www.endomondo.com/workouts/315183253/2924303Jee, dat is ineens een hele rij aan dingen die je toch wel regelmatig eet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/315183253/2924303Pfoeh, dat lijkt me mentaal ook wel even een dingetje. Dat je ineens moet gaan nadenken over alles wat je eet. Ik ben gewend om alles in m'n mond te kunnen stoppen, en moet er niet aan denken als ik ineens moet gaan plannen van "dat mag ik niet, en dat mag ik niet, en dit kan ik eventueel wel eten, maar dan voel ik me daarna niet zo lekker".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat lijkt mij ook heel vervelend, om met elke hap rekening te moeten houden.![]()
Mijn loopje ging super vandaag!Ik zou echt helemaal weer in de goede vibe. Voor het eerst in mijn leven toen minuten achter elkaar gerend, en dat ook nog twee keer! Totaal 4.20km in 36min, dus die vijf kilometer komt echt steeds dichterbij. Prachtig rondje gemaakt ook, langs het haventje, door de weilanden naar het volgende dorpje en toen via een paardenpaadje (heel smalle strook hobbelige steentjes) terug naar de 'grote weg' om via dat fietspad en de tennisbaan weer naar huis te lopen. Heel veel vlinders zichzelf zien opwarmen op het asfalt, alle lammetjes waren blij en vrolijk en een Fries paard heeft nog een stukje mee gerend.
Vanavond thuis de grafiekjes maar eens bekijken, ik had op den duur zowaar het idee dat ik een vast tempo had gevonden!
Onderweg heb ik nog heel trots een heuveltje getrotseerd en bij thuiskomst nog een egeltje gezien. Prachtige dag vandaag!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sarasi op 29-03-2014 15:29:54 ]Your opinion of me is none of my business.![]()
Bronchitis is zo goed als over. Net als m'n conditiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Congrats! Met het vader worden dan he. Enkelblessure en bronchitis is niet zo lekker. Ben je al herstellende?Enkelblessure gaat ook weer de goeie kant op. Afgelopen week weer gaan opbouwen, gaat redelijk goed. Ik vertrouw m'n enkel nog niet helemaal en m'n conditie is dus ver te zoeken. Hopelijk herstel ik weer voldoende om de Koning van Spanje ( 4 mei, 34 km) en de veluwezoomtrail ( eind? Juni 52 km
) kan lopen.
![]()
Ik heb vandaag niet gelopen. Wilde het risico niet nemen, en had ook niet zo'n zin om halverwege uit te vallen en nog een enorm eind te moeten lopen. Heb dus lekker foto's gemaakt.
Was zonet foto's aan het taggen en bij vele foto's werd gesuggereerd om iemand als RD te taggen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Sarasi het volgende:
Dat lijkt mij ook heel vervelend, om met elke hap rekening te moeten houden.![]()
Mijn loopje ging super vandaag!Ik zou echt helemaal weer in de goede vibe. Voor het eerst in mijn leven toen minuten achter elkaar gerend, en dat ook nog twee keer! Totaal 4.20km in 36min, dus die vijf kilometer komt echt steeds dichterbij. Prachtig rondje gemaakt ook, langs het haventje, door de weilanden naar het volgende dorpje en toen via een paardenpaadje (heel smalle strook hobbelige steentjes) terug naar de 'grote weg' om via dat fietspad en de tennisbaan weer naar huis te lopen. Heel veel vlinders zichzelf zien opwarmen op het asfalt, alle lammetjes waren blij en vrolijk en een Fries paard heeft nog een stukje mee gerend.
Vanavond thuis de grafiekjes maar eens bekijken, ik had op den duur zowaar het idee dat ik een vast tempo had gevonden!
Onderweg heb ik nog heel trots een heuveltje getrotseerd en bij thuiskomst nog een egeltje gezien. Prachtige dag vandaag!
![]()
![]()
Vanuit bus 86 van Naaldwijk naar Den Haag
Na een klein stukje verdwalen (stomme wegversperring), kwam ik even na 11 uur aan bij YUR, GotC en een vermoeide mini. In de auto, op naar Naaldwijk. Voor GotC zou het een thuiswedstrijd geweest zijn, dus ik kreeg gelijk een tour door het dorp.
Eerst naar de sporthal, om het Arcade-shirt op te halen. Knaloranje
Vervolgens trui en lange broek uit, emmeren met BIB-bits, koffie drinkenen een sanitaire stop maken.
Voor we het wisten was het 12:15 en tijd voor mij om richting start te lopen. Beetje warm gehobbeld en héél blij om YUR te zien met m'n tas, zodat ik nog wat water kon drinken. Die bleek ik nodig te hebben...
Om 12:30 gingen de hekken open en konden we richting de startmatten.
Wat een verademing, zo'n kleiner evenement! Rustig naar de start gewandeld, muziek aan, horloge starten en op m'n eigen tempo kunnen starten. Bewust geprobeerd langzaam te lopen, ivm warmte en m'n kuit.
Dat was zeker de eerste km nog lastig. Ik had een fijne cadans, liep soepel... En zag op m'n horloge een pace van 5:40
Bewust ingehouden toen ik dat zag. Ik wilde niet stuk gaan. Als een soort mantra m'n doel blijven herhalen: uitlopen. Niet wandelen. Uitlopen. Pijnloos. Uitlopen. Niet wandelen. Etc.
Al snel bleek dat rustig lopen noodzakelijk was. Niet vanwege de kuit gelukkig, maar vanwege de warmte. Holy shit. Iedere volgende km leek langer te zijn. Veel zon, weinig wind en schaduw. Leuke route door woonwijken, maar toch niet helemaal mijn terrein. Erg beschut en weinig asfalt.
Na 3,5km vroeg ik me even af waarom ik dit ook alweer doe. Overwoog zelfs te wandelen. Gelukkig zorgde een briesje voor wat verkoeling en kon ik mezelf weer oppeppen.
Vanaf 4km had ik een nieuw mantra: niet opgeven, het is nog maar een klein stukje! En ineens zag ik de sporthal voor me. Jaaaaa!!
Oh nee. Wacht. Het is nog een stukje verder.
Zo'n 200 meter voor de finish flink aangemoedigd door een toeschouwer: "nog even doorzetten, dan ben je binnen het half uur binnen!"
Dat klopte. Vlak voor de finish zag ik YUR, GotC en miniIk kon nog even aanzetten en ik klokte af op 29:29.
Warm, daardoor zwaar, maar dik tevreden! Ik ben nog heel, heb ondanks periode van rust 5km uit weten te lopen in een knappe tijd. M'n PR met rust weten te laten en in plaats daarvan verstandig gelopen.
Trots en blij dus
Quoi en papaGotC nog zien finishen in mooie tijd (zeker gezien de omstandigheden)
Als het goed is zijn Mr.Q, Swets en YUR ook binnen inmiddels, jammer dat ik hen heb moeten missen
Ik heb een hele leuke, gezellige dag gehad
[ Bericht 7% gewijzigd door Yuki op 29-03-2014 16:27:17 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Eerste stuk vanmiddag met vriend gelopen op rustig tempo en van de natuur genoten. Plan was daarna door te lopen tot halve marathon, maar door verkeerd lopen en verkeerd gekeken veel meer gelopen. laatste stuk was te veel eigenlijk.
Was het verstandig? Denk het niet. Was het lekker? Uiteindelijk toch wel. Bij terugkomst stond de barbecue al aan, dus flink bijgeladen.
www.endomondo.com/workouts/315094347/5539573![]()
Wat leest dit lekker herkenbaar wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef Yuki het volgende:
Vanuit bus 86 van Naaldwijk naar Den Haag
Na een klein stukje verdwalen (stomme wegversperring), kwam ik even na 11 uur aan bij YUR, GotC en een vermoeide mini. In de auto, op naar Naaldwijk. Voor GotC zou het een thuiswedstrijd geweest zijn, dus ik kreeg gelijk een tour door het dorp.
Eerst naar de sporthal, om het Arcade-shirt op te halen. Knaloranje
Vervolgens trui en lange broek uit, emmeren met BIB-bits, koffie drinkenen een sanitaire stop maken.
Voor we het wisten was het 12:15 en tijd voor mij om richting start te lopen. Beetje warm gehobbeld en héél blij om YUR te zien met m'n tas, zodat ik nog wat water kon drinken. Die bleek ik nodig te hebben...
Om 12:30 gingen de hekken open en konden we richting de startmatten.
Wat een verademing, zo'n kleiner evenement! Rustig naar de start gewandeld, muziek aan, horloge starten en op m'n eigen tempo kunnen starten. Bewust geprobeerd langzaam te lopen, ivm warmte en m'n kuit.
Dat was zeker de eerste km nog lastig. Ik had een fijne cadans, liep soepel... En zag op m'n horloge een pace van 5:40
Bewust ingehouden toen ik dat zag. Ik wilde niet stuk gaan. Als een soort mantra m'n doel blijven herhalen: uitlopen. Niet wandelen. Uitlopen. Pijnloos. Uitlopen. Niet wandelen. Etc.
Al snel bleek dat rustig lopen noodzakelijk was. Niet vanwege de kuit gelukkig, maar vanwege de warmte. Holy shit. Iedere volgende km leek langer te zijn. Veel zon, weinig wind en schaduw. Leuke route door woonwijken, maar toch niet helemaal mijn terrein. Erg beschut en weinig asfalt.
Na 3,5km vroeg ik me even af waarom ik dit ook alweer doe. Overwoog zelfs te wandelen. Gelukkig zorgde een briesje voor wat verkoeling en kon ik mezelf weer oppeppen.
Vanaf 4km had ik een nieuw mantra: niet opgeven, het is nog maar een klein stukje! En ineens zag ik de sporthal voor me. Jaaaaa!!
Oh nee. Wacht. Het is nog een stukje verder.
Zo'n 200 meter voor de finish flink aangemoedigd door een toeschouwer: "nog even doorzetten, dan ben je binnen het half uur binnen!"
Dat klopte. Vlak voor de finish zag ik YUR, GotC en miniIk kon nog even aanzetten en ik klokte af op 29:29.
Warm, daardoor zwaar, maar dik tevreden! Ik ben nog heel, heb ondanks periode van rust 5km uit weten te lopen in een knappe tijd. M'n PR met rust weten te laten en in plaats daarvan verstandig gelopen.
Trots en blij dus
Quoi en papaGotC nog zien finishen in mooie tijd (zeker gezien de omstandigheden)
Als het goed is zijn Mr.Q, Swets en YUR ook binnen inmiddels, jammer dat ik hen heb moeten missen
Ik heb een hele leuke, gezellige dag gehadknappe tijd hoor!
Juustem. Hoe soepel jij liep!quote:![]()
![]()
Ik moet Meneer hier oplappen, want die is niet helemaal OK uit die HM gekomen. De auto moest aan de kant onderwegHeeft nu nog niks gegeten en gedronken
![]()
En intussen kom ik er via Endomondo achter dat ik een PR heb gelopenIk was ws in de war met mijn 5 km tijd, die inmiddels in de 27 loopt. Maar mijn 10 km PR wás 58 nog wat en nu liep ik 57:46. Nou jáá!
![]()
Tara feli
Ik vond het tamelijk warm vandaag. Dat zullen de lopers wel hebben gemerkt. Ik heb tegen beter weten in (feestje + niet fit) toch maar mijn schoenen klaargezet. Kijken of ik er morgenochtend toch nog wat kilometers uit kan persen.![]()
Mr.Q![]()
Rustig aan doen, straks effe wat slappe thee met suiker oid.
En een PR voor Q!Goeie verwarring
Leuke, gezellige dag gehad![]()
![]()
Mooi loopjes allemaal. Gogo wat een afstand! Mossel, balen van je schoenen. Yuki goed gedaan, shirts waren helaas op (net als de medailles), Quoi
Wel mooi PR!
Hier is de suunto site stuk, dus mijn loopje wordt niet gelogged![]()
![]()
Was leuk iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:47 schreef GotC het volgende:
Mr.Q![]()
Rustig aan doen, straks effe wat slappe thee met suiker oid.
En een PR voor Q!Goeie verwarring
Leuke, gezellige dag gehadEn meneer neemt geen suggesties en hulp van me aan (thee, isotone drank) dus mag het lekker zelf uitzoeken
Lastig hoor, voor je laten zorgen
![]()
![]()
Mn mizuno's getest net, ze lopen heerlijkWel even wennen, het voelt echt anders zonder die halve bal in mijn voet die de Brooks had. En ze zijn echt heel licht, wauw.
![]()
OK, klein verslagje dan.
Het doel was om de hele halve marathon 5m20/km te lopen. Dat is re-de-lijk gelukt. Loopgenote en ik hebben 19 kilometer lang een beetje lopen keuvelen over van alles en nog wat, en de kilometers gingen heerlijk soepel. De laatste 2 kilometer konden we het toch niet laten en hebben we, ondanks de wind tegen, nog lekker een beetje versneld.
E.T. heeft twee foto's van me weten te maken rond het 2km-punt. Maar zoals ik op die foto's sta, voelde ik me bij de finish eigenlijk nog steeds wel
Vandaag heeft me veel vertrouwen gegeven
http://www.endomondo.com/workouts/315350231/2113543
Foto's van E.T.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik ff teruglezen
zo, even terug gelezen maar wat is er veel gebeurt vandaag!!
Gogo, prachtige afstand
Moblo, lekker geshuffled zie ik!
Tara, welcome back..... trailers unite!
Maleduck, enorm lastig en succes met het aanpassen van je leefpatroonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Q gefeliciteerd met je PR!
YUR,mooi dat je plan goed uitpakte, niets is lekkerder op dit moment in je voorbereiding dan dat alles klopt., hoe het vast!
Swets, ik neem aan dat je ook lekker gelopen hebt??!!
Mossel, ik hoop dat ze niet al te moeilijk doen over je schoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, movescount weigert, maar met de 21.2KM in 2h05m is mijn 'road to Rotterdam' afgerond. Een weg die ondanks twijfels, blessures en afzien ook vele hoogtepunten kende:
• PR op de 15KM tijdens de bruggenloop (en en passent op de 10).
• In December mijn langste afstand tot dan toe uitgebreid naar 25KM
• In Januari mijn hoogste maandtotaal tot dan toe gelopen (175KM)
• February begon perfect met een Asselronde op beoogd marathontempo, tevens mijn langste afstand tot dan toe ooit gelopen en en passent een PR op HM afstand.
• Maart was de meest intensieve maand met een 30KM, mijn eerste sub 2 uur HM op de CPC, 35KM (langst gelopen afstand ooit) en het hoogste maandtotaal (200+) ooit gelopen.
• 690KM gelopen in de aanloop, 365KM meer dan vorig jaar in dezelfde periode
En dat brengt ons bij vandaag. De missie was Naaldwijk te lopen met beoogd marathon tempo en ondanks het relatief zware weer is dat geslaagd. Maar... ik weet ook dat ik, in ieder geval vandaag, echt niet NOG 21.1KM op dit tempo had kunnen lopen. Dus ondanks prima specs met het juiste tempo en een gemiddelde HR van 160 heeft dit loopje mij vandaag juist helemaal geen goed gevoel gegeven. De Asselronde, veel eerder in mijn training, liep ik feitelijk veel makkelijker. Daar had ik na de finish het idee nog wel 7KM door te kunnen gaan.
Eigenlijk heb ik vandaag al besloten om mijn 6 minuten pace te laten varen. In ieder geval voor de eerste helft van de marathon en te starten op 6:15. Mocht blijken dat ik momenteel gewoon een tikkie overtraint ben en na 2 weken taperen to the max als een jonge gems aan de start sta kan ik altijd nog sneller.![]()
Top gedaan, Swets! Nu lekker rustig aan doen, dat heb je wel verdiend met zulke mooie hoogtepunten!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, movescount weigert, maar met de 21.2KM in 2h05m is mijn 'road to Rotterdam' afgerond. Een weg die ondanks twijfels, blessures en afzien ook vele hoogtepunten kende:
• February begon perfect met een Asselronde op beoogd marathontempo, tevens mijn langste afstand tot dan toe ooit gelopen en en passent een PR op HM afstand.
• Maart was de meest intensieve maand met een 30KM, mijn eerste sub 2 uur HM op de CPC, 35KM (langst gelopen afstand ooit) en het hoogste maandtotaal (200+) ooit gelopen.
En dat brengt ons bij vandaag. De missie was Naaldwijk te lopen met beoogd marathon tempo en ondanks het relatief zware weer is dat geslaagd. Maar... ik weet ook dat ik, in ieder geval vandaag, echt niet NOG 21.1KM op dit tempo had kunnen lopen. Dus ondanks prima specs met het juiste tempo en een gemiddelde HR van 160 heeft dit loopje mij vandaag juist helemaal geen goed gevoel gegeven. De Asselronde, veel eerder in mijn training, liep ik feitelijk veel makkelijker. Daar had ik na de finish het idee nog wel 7KM door te kunnen gaan.
Eigenlijk heb ik vandaag al besloten om mijn 6 minuten pace te laten varen. In ieder geval voor de eerste helft van de marathon en te starten op 6:15. Mocht blijken dat ik momenteel gewoon een tikkie overtraint ben en na 2 weken taperen to the max als een jonge gems aan de start sta kan ik altijd nog sneller.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:48 schreef Wolve000 het volgende:
Was zonet foto's aan het taggen en bij vele foto's werd gesuggereerd om iemand als RD te taggen...
zo maar even de deur uit voor de zondagse LDL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, dat klopt, ben nu ook vooral aan het kijken wat ik wel kan eten, wordt je een stuk vrolijker vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:51 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jee, dat is ineens een hele rij aan dingen die je toch wel regelmatig eet...Het is zeker mentaal, dat is voor mij de grootste uitdaging, lichamelijk zal ik er alleen maar op vooruit gaan, dus dat is mooi. Alleen moet leren omgaan met het zien van eten wat ik niet kan eten...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pfoeh, dat lijkt me mentaal ook wel even een dingetje. Dat je ineens moet gaan nadenken over alles wat je eet. Ik ben gewend om alles in m'n mond te kunnen stoppen, en moet er niet aan denken als ik ineens moet gaan plannen van "dat mag ik niet, en dat mag ik niet, en dit kan ik eventueel wel eten, maar dan voel ik me daarna niet zo lekker".Thanks, vroeger werd glutenintolerantie niet (h)erkent en alleen glutenallergie (coeliakie) en tegenwoordig komt het meer onder de aandacht. De medische wereld begint langzaam glutenintolerantie te erkennen, waardoor je het steeds meer hoort. De schattingen zijn dat 1 op de 20 mensen in meer of mindere mate last heeft van glutenintolerantie of allergie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Maleduck, enorm lastig en succes met het aanpassen van je leefpatroon
even een vraag die misschien iemand kort en bondig kan beantwoorden: is het aantal mensen met glutenintolerantie opeens sterk toegnenomen de laatste 30 jaar of was er toen gewoon niets over bekend?
En er is tegenwoordig ook een hype waarin men vrijwillig glutenvrij gaat eten, omdat men in de overtuiging is dat het eigenlijk niet in het voedingspatroon van de mens past. (Hier ben ik het niet mee eens, ik zou maar wat graag brood blijven eten...)
Mooi gelopen trouwens iedereen, leuke verslagen en mooie foto's!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Voor mij even een verwerkingsloopje vandaag.Dat is een flink lijstje MD. Wij hebben laatst (tijdelijk) een soortgelijk dieet gevolgd met onze jongste met als uitzondering dat zij wel spelt mocht maar geen tarwe gluten. Vooral de ei is een lastige. Dat zit haast overal in. Heel veel succes met dit dieet, hopelijk is ook voor jou een deel van deze lijst maar tijdelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om deze post niet kilometers lang te laten worden heb ik alle quotes er maar weer uitgeknipt.
Sarasi, Je verhaal klinkt als een heerlijk loopje. En het is duidelijk we hebben er weer een schrijftalent bij. Ik kijk nu al uit naar je wedstrijdverslagjes in de toekomst.
Yuki, Ik vind dat je knap gelopen hebt vandaag. Je niet laten leiden door... 'maar ik loop zo lekker' terwijl je te hard liep en evengoed een mooie tijd gelopen. Daar mag je trots op zijn!![]()
Quoi, Je verhaal van meneer Q is herkenbaar. Ik heb hier ook al een week een zieke meneer op de bank maar ik mag me vooral nergens mee bemoeien. Succes, hopelijk knapt jouw meneer snel weer op.
Yur, Je foto's zijn tof! Lekker gelopen, vertrouwen gekregen, top!![]()
RD, Noem me een zweefmuts maar ik denk dat glutenintolerantie vooral vaker voorkomt omdat ook tarwe steeds meer genetisch gemanipuleerd wordt. Maar er is op het moment ook een hele hype gaande met mensen die geen gluten willen eten terwijl ze niet intolerant zijn.
Swets, Niet opgeven hoor, het was vandaag warm, misschien heeft dat ook meegespeeld. Langzamer starten hoeft geen probleem te zijn, mocht het lekker gaan kun je altijd nog versnellen. Met alle voorbereiding die je er al in hebt zitten weet ik bijna zeker dat je het gaat redden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Iedereen goed gedaan!
Swets, YUR (afgetraind zeg!), jullie zijn er helemaal klaar voor! Ik kan niet wachten om heerlijk liggend op de bank te gaan kijken naar tienduizenden helden.
Quoi: wat een tijd! En beterschap aan Mr Big Q.![]()
dat zou best kunnen, I can see your point! en het lijkt me ook lastig om er mee te leven zoals als Mr.Maleduck en Mrs.Ladyduckquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef Nanook24 het volgende:
RD, Noem me een zweefmuts maar ik denk dat glutenintolerantie vooral vaker voorkomt omdat ook tarwe steeds meer genetisch gemanipuleerd wordt. Maar er is op het moment ook een hele hype gaande met mensen die geen gluten willen eten terwijl ze niet intolerant zijn.
alleen de hype van vrijwillig GF-vrij eten doet me de haren wel eens overeind staan, zo erg dat ik soms geneigd ben om, bij het zien van een hele rij bordjes met GF-dit, GF-dat, te vragen om een extra portie "gluten on the side"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat viel mij dus ook opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Iedereen goed gedaan!
Swets, YUR (afgetraind zeg!), jullie zijn er helemaal klaar voor! Ik kan niet wachten om heerlijk liggend op de bank te gaan kijken naar tienduizenden helden.
Quoi: wat een tijd! En beterschap aan Mr Big Q.lean mean running machine!
Die laatste opmerking vraagt natuurlijk om een dikke vettequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, I can see your point! en het lijkt me ook lastig om er mee te leven zoals als Mr.Maleduck en Mrs.Ladyduck
alleen de hype van vrijwillig GF-vrij eten doet me de haren wel eens overeind staan, zo erg dat ik soms geneigd ben om, bij het zien van een hele rij bordjes met GF-dit, GF-dat, te vragen om een extra portie "gluten on the side"![]()
Wat maakt het nou uit dat mensen vrijwillig glutenvrij willen eten? Laat ze lekker, je hebt er toch geen last vanF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Iedereen goed gedaan!
Quoi: wat een tijd! En beterschap aan Mr Big Q.Zwart kleedt af hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook oplean mean running machine!
(Eigenlijk mag je je PR niet via endomondo tellen omdat de parcoursen van de Arcade gecertificeerd zijn en dus exact de juiste afstanden. Dus je nettotijd in de uitslagen is leidend. Maar ik zal het niet verder vertellenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:40 schreef Quoi het volgende:En intussen kom ik er via Endomondo achter dat ik een PR heb gelopen
Ik was ws in de war met mijn 5 km tijd, die inmiddels in de 27 loopt. Maar mijn 10 km PR wás 58 nog wat en nu liep ik 57:46. Nou jáá!
)
![]()
Ook op de delen die niet bedekt zijn? Hoofd en benen en zo? Want daar zie je het wel hoorquote:
Daar ben ik lichtzwartquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook op de delen die niet bedekt zijn? Hoofd en benen en zo? Want daar zie je het wel hoor
(Behalve de 5quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
(Eigenlijk mag je je PR niet via endomondo tellen omdat de parcoursen van de Arcade gecertificeerd zijn en dus exact de juiste afstanden. Dus je nettotijd in de uitslagen is leidend. Maar ik zal het niet verder vertellen)
Niet belangrijk in dit geval.)
![]()
He fijn, nu zit er Holy Soda op m'n Macquote:![]()
Die kerel achter je in het geel loopt ook wel mooi te shinen trouwens! Met z'n duimpjes
Je gaat het opzekers halen!! Alle trainingen zijn goed gegaan en eentje wat minder, kop op! 690km is echt veel, dus komt echt wel goedquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
• 690KM gelopen in de aanloop, 365KM meer dan vorig jaar in dezelfde periode
Eigenlijk heb ik vandaag al besloten om mijn 6 minuten pace te laten varen. In ieder geval voor de eerste helft van de marathon en te starten op 6:15. Mocht blijken dat ik momenteel gewoon een tikkie overtraint ben en na 2 weken taperen to the max als een jonge gems aan de start sta kan ik altijd nog sneller.
Morgen is mijn laatste 'test' voor de marathon, een 21km in marathon tempo met lichte versnelling in de laatste 5km. Daarna rustig weekje met 30-40km denk ik en energie sparen voor de wedstrijd. Morgen net als CPC erg warm, dus dat wordt bikkelen
Nee hoor! In mijn wereld geldt de endomondo tijdquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
(Eigenlijk mag je je PR niet via endomondo tellen omdat de parcoursen van de Arcade gecertificeerd zijn en dus exact de juiste afstanden. Dus je nettotijd in de uitslagen is leidend. Maar ik zal het niet verder vertellen)
![]()
Parcours was iets te lang. Parcours en tijdregistraties, daar zit variatie in. Mijn Garmin is altijd dezelfde![]()
![]()
Van mij mogen er wel meer van dat soort bordjes komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zou best kunnen, I can see your point! en het lijkt me ook lastig om er mee te leven zoals als Mr.Maleduck en Mrs.Ladyduck
alleen de hype van vrijwillig GF-vrij eten doet me de haren wel eens overeind staan, zo erg dat ik soms geneigd ben om, bij het zien van een hele rij bordjes met GF-dit, GF-dat, te vragen om een extra portie "gluten on the side"Hoe meer hoe beter
![]()
Het zal vooral een kwestie van wennen zijn en ga proberen juist te kijken wat ik wel kan eten... scheelt me een hoop frustratie
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mr.Q al een beetje opgeknapt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee hoor! In mijn wereld geldt de endomondo tijd![]()
Parcours was iets te lang. Parcours en tijdregistraties, daar zit variatie in. Mijn Garmin is altijd dezelfdeF means you're fucked![]()
ik heb er inderdaad geen last van maar het hele hype-ding maakt me soms een beetje jeukerig... vraag ze waarom ze het nu precies doen en dan krijg je een antwoord wat kant nog wal raakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Die laatste opmerking vraagt natuurlijk om een dikke vette![]()
Wat maakt het nou uit dat mensen vrijwillig glutenvrij willen eten? Laat ze lekker, je hebt er toch geen last van'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, dat wordt dan geen Ekiden lopen voor ET dit jaar. Die mag alle foto's makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Yur is niet afgetraind, mijn vrouw is gewoon een goede fotograaf.
Nou en? Laat ze lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb er inderdaad geen last van maar het hele hype-ding maakt me soms een beetje jeukerig... vraag ze waarom ze het nu precies doen en dan krijg je een antwoord wat kant nog wal raakt.
Die ga je pas zien als ze hier in het topic verschijnenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel lullig trouwens dat IK de foto's van MIJ door mijn vrouw gemaakt niet heb.
doe ik ook YUR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Coole HM-foto's, YUR
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Bij mij zat er ook een schakel tussenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel lullig trouwens dat IK de foto's van MIJ door mijn vrouw gemaakt niet heb.Thanks!quote:
Maar de officiële uitslagen zijn toch ook nog niet bekend, of wel?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Parcours was iets te lang. Parcours en tijdregistraties, daar zit variatie in. Mijn Garmin is altijd dezelfde
Anyway, puik gelopen! Zomaar een PR!![]()
Bij de winkel was het prima. Adviseerden om nog even te proberen op m'n oude zooltjes te lopen van mijn Mizuno's. Dus dat ga ik nog proberen. Mocht het niet gaan, gaan ze weer wat anders bekijken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik durf er niet tegenin te gaan, dus ik ga ik niet zeggen dat je ongelijk hebt. Bovendien: dit jaar loop jij toch een sub55 en dan doet het er allemaal niet meer toequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Parcours was iets te lang. Parcours en tijdregistraties, daar zit variatie in. Mijn Garmin is altijd dezelfde![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
doe ik ook YUR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoort nu meer over gluten-intoleratie, omdat er onderzoek naar gedaan wordt/is. Vroeger had je 'gewoon buikpijn' bij wijze van spreken en was het daarmee af. Gelukkig voor mensen als MD is het nu duidelijk wat er aan de hand is, en kan er met wat aanpassingen gewoon lekker geleefd worden.
Dat andere mensen er vervolgens voor kiezen om óók geen gluten te eten, /care. Lekker doen toch? Net als al die mensen die dure chia-bessen, quinoa-zaadjes en andere superfoods gaan eten 'en zo lekker gezond doen'. Wat is er mis met een appel en een peer? Maar goed, zelf weten. Als zij zich er goed bij voelen, vind ik het
Er wordt zojuist een biertje besteld (daar mag ik dan weer bij helpen). Dus:quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik durf er niet tegenin te gaan, dus ik ga ik niet zeggen dat je ongelijk hebt. Bovendien: dit jaar loop jij toch een sub55 en dan doet het er allemaal niet meer toeDank voor het vertrouwen in dat geval.
@Hats: nee nog niet bekend. Hoe gaat het met jou? Wat beter?
Trouwens, @Gogo wat een mijlpaal! 13! Goed gedaan![]()
![]()
Zoooo veel verslagjes om terug te lezenleuk. Morgen ff doen.
Ben nu op weg naar huis vanaf de electric run. Vond het tof! Heel lekker gelopen, we startten redelijk vooraan en hadden een zee van ruimte. Tussendoor wat stil gestaan en gewandeld om foto's te maken en drinken aan te pakken. We kregen zelfs een bakje fruit na 4 km. Lekker!
Heb ervan genoten, goed geoefend met rustig lopen (7.30/km). Ben blij
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Morgen voor de verandering weer eens recreatief een 7km run lopen, ipv 13 km dood te gaan bij de RUC
Lekker weertje erbij, moet goed komen!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik zit me net te bedenken dat ik geen flauw benul heb hoe ik moet taperen![]()
Ja, minder lopen. Maar hoeveel minder? En wat voor soort loopjes? Morgen eens kijken wat diverse schema's zeggen![]()
![]()
Ynske: goede instelling! Ik vind het knap: iedereen kan wel zeggen dat je voor jezelf loopt (en dat is ook 100% waar), maar die knop omzetten is een tweede. Kan ik nog wat van leren
Gogo: wat een afstand!!
mossel: fijn dat ze niet moeilijk doen over je schoenen. Hoop dat de zooltjes genoeg doen, maar anders hebben ze vast wel weer een oplossing.
Maleduck: domper zegbegrijpelijk dat je ff nodig hebt om dit te verwerken. Fijn dat je dan gewoon je schoenen aan kunt trekken en in 10km de ergste frustratie uit je kop loopt.
Succes met deze verandering! Ik vind dat je er, zover ik hier kan lezen, heel goed en realistisch tegenover staat en dat maakt de kans van slagen een stuk groter!
MoBlo: weer een genot om je verslagje te lezen
Sarasi: top dat je loopje zo goed ging!!
Quoi: toch een PR! SupertofHoe heeft Mr.Q gelopen (als in tijd)?
Schrok wel ff bij 't teruglezen van hoe beroerd hij zich voelde, maar gelukkig is ie snel weer opgeknapt
Swets: goed gelopen!! En leuk, die statsMooie training gehad, nu welverdiende rust en over twee weken je mijlpaal!
YUR: ook heel goed gelopen! Top dat je je aan je plan hebt kunnen houden... Hoewel die 2km aan het eind me niets verbaasden
Murmeli: 7:30/km, wat onwijs rustig! Is dat je gemiddelde incl. drink- en fotopauzes?
Sowieso tof dat je een leuke avond gehad hebt
Ben ik nog iemand vergeten?
Sowieso bedankt voor alle leuke en lieve reacties
Hier ietwat stijf en stram in de benen; het was misschien niet zo'n goed idee om 2 uur in een bios te gaan zitten na m'n inspanning van vandaagmaar nu de beentjes hoog en morgen vast nergens last meer van
[ Bericht 4% gewijzigd door Yuki op 29-03-2014 22:46:43 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
@yuki: ja dat was vanaf het startsein tot we binnen waren. Dus met alle pauzes. Als we liepen zaten we rond de 7 of misschien 6.50.
Goede oefening voor mij dus.
Ik wilde niet serieus gaan zweten want daarna wilden we daar nog ff rondhangen en dan nog naar huis. En wilde niet uren kou lijden.
En dat combineerde perfect met mijn vriendin die rustig aan moest doen ivm blessure.
Morgen ga ik weer even echt lopen. Heb 12 km op t programma staan. Ook rustig, wil rond de 6.30/km lopen.
Ik ga morgen nog ff lezen wat jij hebt uitgespookt vandaag
Moet dringend douchen en slapen. Gisteravond/nacht onwijs veel gezopen. Had een kater vandaag, niet te zuinig
Even een vraagje mensen. Ik ga op aanraden van m'n dokter morgen weer eens rennen na anderhalve week thuis te hebben gezeten met een blessure. Maar wat is wijsheid wat betreft m'n Evy lessen? Ik was bij les 19, maar om gelijk weer daar te beginnen is dom natuurlijk. Gewoon weer eens beginnen met les 1 en die rustig uitrennen?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Tarahumara, gefeliciteerd!!
MaleDuck, dat is extra balen. hopelijk kun je er snel aan wennen. ik ben zelf lactose intollerant en allergisch voor banaan en dat is al niet altijd handig. hopelijk vind je snel je weg in wat je wel mag en wat je ook lekker vindt.![]()
Ligt er een beetje aan hoe ver je hersteld bent, denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:47 schreef Blistering het volgende:
Even een vraagje mensen. Ik ga op aanraden van m'n dokter morgen weer eens rennen na anderhalve week thuis te hebben gezeten met een blessure. Maar wat is wijsheid wat betreft m'n Evy lessen? Ik was bij les 19, maar om gelijk weer daar te beginnen is dom natuurlijk. Gewoon weer eens beginnen met les 1 en die rustig uitrennen?
Als je wilt proberen of het lopen al gaat dan is een beginlesje denk ik wel verstandig. Dat heb ik in het begin wel een paar keer gedaan zo, opnieuw opbouwen als ik ergens pijn had gehad en daardoor stil had gezeten.
Als je zeker weet dat je weer fit bent en er vol tegenaan kunt zou ik bijv les 15 pakken. Dit doe ik als ik een weekje verkouden ben geweest. Gewoon een klein stapje terug en dan weer er tegenaan.
Je kunt zelf denk ik het beste bepalen wat van deze (of andere) opties het meest passend isSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
net terug van mijn LDL en het rondje is zo'n route waarvan het lijkt alsof het vlak is als je in de auto zit totdat je ga lopen.
Ik moet zeggen dat de stats een beter beeld laten zien dan hoe ik mij voelde, maar dat was ook de bedoeling, eerste B2B van mijn schema, na de wedstrijd van gister, om te kijken hoe het er voor staat.
Het duurde zeker 10km voordat ik enigszins een beetje in mijn ritme kwam, daarvoor had ik het gevoel erg "rommelig te lopen"
Tijdens het drinken elke keer even lekker een paar meter gewandeld in plaats van hardlopend de boel naar binnen gieten en de laatste 500 meter naar huis ook even rustig de benen gestrekt, na 19km vond ik het genoeg.
Waar ik het meest blij mee ben is het feit dat mijn HS redelijk laag is gebleven.
Kortom, het ging niet vanzelf maar blij met het eindresultaat.
http://www.endomondo.com/workouts/315433131/5355322
[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 30-03-2014 00:22:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
succes Swets..... een goed taperschema vinden is nog moeilijker dan het vinden van een marathonschema... ook hier zegt de een dit, de ander dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik geen flauw benul heb hoe ik moet taperen![]()
Ja, minder lopen. Maar hoeveel minder? En wat voor soort loopjes? Morgen eens kijken wat diverse schema's zeggen
Sommigen taperen pas de laatste week, andere taperen wel maar blijven wel lopen, weer anderen nemen de laatste week volledige rust.... kortom, you're on your own brother!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wat voor blessure was dit precies?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:47 schreef Blistering het volgende:
Even een vraagje mensen. Ik ga op aanraden van m'n dokter morgen weer eens rennen na anderhalve week thuis te hebben gezeten met een blessure. Maar wat is wijsheid wat betreft m'n Evy lessen? Ik was bij les 19, maar om gelijk weer daar te beginnen is dom natuurlijk. Gewoon weer eens beginnen met les 1 en die rustig uitrennen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die foto's van Swets komen morgenavond ofzo wel .. Ik kom nu net uit m'n werk, en ga nu eerst slapen! Morgen lekker op de camping bivakkeren (brak internet daar).. lekker op de veranda hangen/slapen..
Morgenavond dus! (en dan hoop ik dat er ook wat officiele foto's online staan en hoop dan ook dat de finishfoto erbij staat)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Heb gister twee leuke foto's van Swets met de medium-Swetsjes gemaakt. Kan ze jullie eerst toesturen, maar ze zijn gewoon LEUK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de foto's. Ik heb niet heel vrolijk gekeken.. Heb trouwens verrassend... spierpijn!![]()
leuke foto's Quoi en spierpijn.....dat hoort bij PR's
Goed gelopen iedereen en leuke verslagen om te lezen!!![]()
![]()
En in geval van MD interessant (als je dat zo mag zeggen). Veel succes met het aanpassen van je eetpatroon.Swets, je hebt een goede training achter de rug. Daar ligt het niet aan. Maar zoals vaker gezegd, hardlopen zit ook in je hoofd. Je stelt je ook in op de afstand die je gaat lopen. Tenminste, ik doe dat wel.quote:
Zie vooral dit loopje als leermoment. Het was warm en dat zijn wij nog niet gewend.
Ik denk hoe jij nu je M benaderd erg wijs is. Op een constant tempo uitlopen zou voor mij belangrijker zijn dan een bepaalde tijd.
Nogmaals, je hebt een goede training achter je rug. Vertrouw daarop.![]()
Leuke foto's!
En Swets: de generale gaat altijd kut.
Hier kwakkelt het nog maar wat verder. Voel me nog niet fit genoeg om te lopen, beetje jammer. Dan vanmiddag maar weer gewoon even een half uurtje wandelen.![]()
imo zit het voornamelijk in je hoofd, als je een afstand echt wil lopen (en je bent zodanig getrained dat je het lichamelijk aan kan) dan kan je het...quote:Op zondag 30 maart 2014 08:28 schreef streamnl het volgende:
Maar zoals vaker gezegd, hardlopen zit ook in je hoofd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heel veel succes vandaag De_Kluizenaar, AtseBenjamin en Glenhighland op de Circuitrunen Tieske89 op de Venloop!
Jammer dat de Circuitrun niet live te volgen is, ik ben wel benieuwd naar de rentree van Michel Butter![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
even een vraagje naar aanleiding van een tv programma wat hier net was en ging over een raw-vegan paar, beiden in de 60, die 365 marathons liepen B2B..... zijn er hier eigenlijk vegetarische runners? mischien heeft iemand het wel eens gemeldt maar heb ik er over heen gelezen.
Ik ben benieuwd, ook omdat ik diverse FB pagina's van vegatarische runners volg.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 08:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
imo zit het voornamelijk in je hoofd, als je een afstand echt wil lopen (en je bent zodanig getrained dat je het lichamelijk aan kan) dan kan je het...En wat deze jongedame zegt!quote:Op zondag 30 maart 2014 08:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Heel veel succes vandaag De_Kluizenaar, AtseBenjamin en Glenhighland op de Circuitrunen Tieske89 op de Venloop!
Veel plezier!!![]()
Ik eet heel erg weinig vlees. Als ik één keer in de maand iets van vlees eet, is het veel. Maar volgens mij ben ik niet het type wat je zoekt, want ik ben er verder helemaal niet mee bezig.quote:Op zondag 30 maart 2014 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een vraagje naar aanleiding van een tv programma wat hier net was en ging over een raw-vegan paar, beiden in de 60, die 365 marathons liepen B2B..... zijn er hier eigenlijk vegetarische runners? mischien heeft iemand het wel eens gemeldt maar heb ik er over heen gelezen.
Ik ben benieuwd, ook omdat ik diverse FB pagina's van vegatarische runners volg.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tijd om de BBQ van gisteren te gaan verwerken.
Route van een km of 19 uitgestippeld door de LDD, spulletjes aan en gaan!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 09:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
. Maar volgens mij ben ik niet het type wat je zoekt, want ik ben er verder helemaal niet mee bezig.Guard blijkbaar ook nietquote:Op zondag 30 maart 2014 09:07 schreef Guard het volgende:
Tijd om de BBQ van gisteren te gaan verwerken.
Route van een km of 19 uitgestippeld door de LDD, spulletjes aan en gaan!
Waarwaarwaar?quote:Op zondag 30 maart 2014 09:05 schreef Quoi het volgende:
Tibbe heeft weer mooie plaatjes geschoten, van anderen
Ik ben ook op en top carnivoorquote:F means you're fucked![]()
ik ook,, en met 'vegetarisch of vegan lopen" zal het zijn als zoveel dingen in hardlopen, waar de een baat bij heeft werkt voor de ander totaal niet....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zag het netquote:Op zondag 30 maart 2014 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.oypo.nl/6F196BA4401A668A
Ja... je staat er opMaar nog niet al zijn foto's staan er op. Hij zat later nog bij het bruggetje vlak voor de waterport die we twee keer hadden
Ja dat leuke houten bruggetje!quote:Op zondag 30 maart 2014 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag het netMaar nog niet al zijn foto's staan er op. Hij zat later nog bij het bruggetje vlak voor de waterport die we twee keer hadden
(ik ben een oude gammele bruggetjes sucker). Daar moet ik volgens mij wel op staan.
![]()
Van de Asics website over de taper periode.M'n gevoel van gisteren kan dus kloppenquote:Doe wat je kunt: Trainen op hoog tempo kan zwaar zijn in deze fase. Laat je niet ontmoedigen: je lichaam is vermoeid door al het trainen. Doe wat je kunt en rust dan uit.![]()
![]()
zegt nog niet veel over hoe je het moet aan pakkenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Van de Asics website over de taper periode.
[..]
M'n gevoel van gisteren kan dus kloppen
Ow, volgende week gaan Gogo en ik lekker naar de nieuwe voorstelling van onze hardlopende cabaretier Dolf Jansen. Zin in!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Topvorm ofzo toch? Tof!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ow, volgende week gaan Gogo en ik lekker naar de nieuwe voorstelling van onze hardlopende cabaretier Dolf Jansen. Zin in!
Mooie loopjes hebben jullie gisteren gedaan trouwens
Mooi stel was dat, zag ik laatst ook voorbij komenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben benieuwd, ook omdat ik diverse FB pagina's van vegatarische runners volg.![]()
Ik ben nog niet volledig veganistisch, maar ik ga wel steeds meer die kant op. Zuivel ben ik bijna mee gestopt, alleen nog wat kaas af en toe. Nog 1 of 2 keer vlees in de week. Verder veel (heel veel) fruit en peulvruchten. Voel me erg goed bij.
Eat&Run van Scott Jureck gelezen? Goeie inspiratie! Verder volg ik De Planteneter intensief. Jij nog tips wie interessant is om te volgen?![]()
nee, maar ik merk snel genoeg hoe het gaat over 2 wekenquote:Op zondag 30 maart 2014 09:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zegt nog niet veel over hoe je het moet aan pakken![]()
![]()
Dolf! Ik wil daar ook nog wel heen.
Met dit meest mooie weer dat je je op zondag kunt voorstellen gaat de reis vandaag naar 020. Laatste kadobon promotie uitgeven: blind bierproeven in het donker
Succes daar!quote:Op zondag 30 maart 2014 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens een kleine 4M met Wolve rennen op een klein loopje hier!![]()
![]()
Klopt! Aangezien we zelf ook in topvorm zijn...quote:Op zondag 30 maart 2014 10:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Topvorm ofzo toch? Tof!
Mooie loopjes hebben jullie gisteren gedaan trouwens
En jouw (en dat van Swets en Quoi en al die anderen) was ook minstens zo mooi. Maar Gogo en ik hebben er veel van nagenoten van gisteren ja. Was geweldig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
rense!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:10 schreef Twinky het volgende:
Het is nog helemaal niet zo warm
Dus ik ga nog even voordat ik de hele middag in het park ga taperen bruin worden zitten
[ afbeelding ]Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Last van m'n achillespees.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat voor blessure was dit precies?Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
"Lastige" blessure die weer snel terug kan komen dus ik zou rustig opbouwenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In de trein op weg naar Zandvoort.
Wait... whut?! In de trein???
Ja, met de auto naar Zandvoort leek me vandaag niet handig. Maar wel even wennen, zo'n trein![]()
![]()
Swets, op pagina 81 van de Runnersworld van deze maand staat een stuk over taperen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Haha, mooie foto's van YURquote:Op zondag 30 maart 2014 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.oypo.nl/6F196BA4401A668A
Ja... je staat er op
Die foto's van jou met de kids bij de finish zijn trouwens ook heel tof!
Tibbe heeft ook foto's van de 10km: http://www.oypo.nl/0C404304401E8E32
Quoi staat erbijtweede helft van pagina 2 ergens.
Nog geen foto's van de 5km kunnen ontdekken, helaas.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Op weg naar de Venloop, gewoon 2u met de trein![]()
Brengt mijn totaal sinds 18jan dan op 520kmNiet zoveel als Swetsenegger
, maar voor mij wel de beste marathon voorbereiding vergeleken met de vorige marathons. Rustig afbouwen deze week en volgende week heel weinig lopen. Ik denk dat de woensdag voor de marathon de laatste keer is dat ik ga trainen.
De eerste officiële (definitieve) uitslagen zijn ook online:
HM: http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_21_km.pdf
10km: http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_10_km.pdf
5km moet nog komen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_5_km.pdfquote:Op zondag 30 maart 2014 10:56 schreef Yuki het volgende:
De eerste officiële (definitieve) uitslagen zijn ook online:
HM: http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_21_km.pdf
10km: http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_10_km.pdf
5km moet nog komen.
Stond er gisteren al. Maar (nog?) geen netto tijden.. raar?![]()
Dat bedoel ik, er staat nog steeds "voorlopige uitslag" bij. De definitieve gaat hopelijk snel volgen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:57 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.olympus70.nl/files/uitslagen/2014_Naaldwijk_5_km.pdf
Stond er gisteren al. Maar (nog?) geen netto tijden.. raar?
Ik refresh me suf
Staat ook boven de HM en de 10kmquote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, er staat nog steeds "voorlopige uitslag" bij. De definitieve gaat hopelijk snel volgen.
Ik refresh me suf![]()
![]()
Bedankt!quote:Op zondag 30 maart 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
Dolf! Ik wil daar ook nog wel heen.
Met dit meest mooie weer dat je je op zondag kunt voorstellen gaat de reis vandaag naar 020. Laatste kadobon promotie uitgeven: blind bierproeven in het donker
[..]
Succes daar!
nog een laatste weekend met korte loopjes, daar moeten we wel even van genieten![]()
Ja doei.![]()
Ssssstquote:Op zondag 30 maart 2014 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tibbe heeft ook foto's van de 10km: http://www.oypo.nl/0C404304401E8E32
Quoi staat erbijtweede helft van pagina 2 ergens.
Netto/bruto staat er bij de 10, wel voorlopig. Mijn naam hebben ze op een of andere manier gemerged met die van Meneer: mijn eerste naam, zijn tweede, mijn achternaam![]()
![]()
Klopt. Net les 10 gelopen van Evy, en ging eigenlijk wel goed met de pijn (voelde niets). Kon alleen wel merken dat ik 2 weken niet heb gelopen, kon 't maar net volhoudenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
"Lastige" blessure die weer snel terug kan komen dus ik zou rustig opbouwenGa 't rustig weer opbouwen en naar de les toewerken waar ik gebleven was.
Succes en veel plezier iedereen die vandaag gaat lopen!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik stond daar ook al gek van te kijkenquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ssssst
Netto/bruto staat er bij de 10, wel voorlopig. Mijn naam hebben ze op een of andere manier gemerged met die van Meneer: mijn eerste naam, zijn tweede, mijn achternaam![]()
![]()
Jij was vet hard aan het afzien en bent toch gefinisht in een hele mooie tijd. Je mag trots zijn op die foto!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ssssst
Netto/bruto staat er bij de 10, wel voorlopig. Mijn naam hebben ze op een of andere manier gemerged met die van Meneer: mijn eerste naam, zijn tweede, mijn achternaam
Haha, ik was al verbaasd over de lengte van je achternaam
Echt een raadsel hoe ze dat gedaan hebben. We hebben ons los ingeschreven, andere afstand, andere achternaamquote:![]()
Maarja, leuke combi
Thnx Yuki!![]()
Ik vind het een stoere foto hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt een raadsel hoe ze dat gedaan hebben. We hebben ons los ingeschreven, andere afstand, andere achternaam![]()
Maarja, leuke combi
Thnx Yuki!
Ik ook! En ik zou gewoon lekker de tijd van je Garmin aanhouden. Als ze al zo'n zootje van je naam maken zou ik de uitslagen ook maar niet vertrouwen.![]()
Ze vinden dat jullie goed bij elkaar passen, matchmakersquote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt een raadsel hoe ze dat gedaan hebben. We hebben ons los ingeschreven, andere afstand, andere achternaam![]()
Maarja, leuke combi
Thnx Yuki!![]()
![]()
Ik volg 'De Groene Vrouw' wel, eigenlijk via mijn vrouw die interessante blogs met me deeltquote:Op zondag 30 maart 2014 10:01 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Mooi stel was dat, zag ik laatst ook voorbij komen![]()
Ik ben nog niet volledig veganistisch, maar ik ga wel steeds meer die kant op. Zuivel ben ik bijna mee gestopt, alleen nog wat kaas af en toe. Nog 1 of 2 keer vlees in de week. Verder veel (heel veel) fruit en peulvruchten. Voel me erg goed bij.
Eat&Run van Scott Jureck gelezen? Goeie inspiratie! Verder volg ik De Planteneter intensief. Jij nog tips wie interessant is om te volgen?En doordat ik eigenlijk geen voorbewerkte voedingsmiddelen kan eten, lees ik nu veel op www.natuurdietisten.nl (hier artikel over sportvoeding bijvoorbeeld http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?id=468 )
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Een bescheiden rondje van 15 gedaan net... moet om half 2 weg. Lekker warm al trouwens.. veel lopers buiten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zoooo wat een drukte hier in het parkal die mooiweerlopers, gezellig
ik zeg altijd tegen iedereen heel vrolijk 'HALLO' en hoop dat dat een beetje een gangbaar gebruik gaat worden in deze chagrijnige wijk. En als een hardloper het heel zwaar heeft, ga ik voor een high five.
Anyway. Ik heb eens echt gelet op mijn hartslag (wat is die Garmin een mooi ding!!), omdat ik het zo zwaar krijg elke keer boven de 182. Dus heb ik zo langzaam gelopen/gedribbeld dat ik zoveel mogelijk onder de 180 bleef. Dat scheelt wel heel veel op de vermoeidheid uiteindelijk!
Mijn benen hadden het daarentegen wel enorm zwaar. Ik begon al een beetje duizelig, zoals het voelt als ik grieperig ben, beetje lage bloeddruk ofzo.
Tegen het einde gingen mijn benen steeds meer zeer doen, en leken ze zo'n beetje los van mij te opereren. Toen ik aan het einde nog even ging sprinten (voor maxHR) leek ik helemaal het contact ermee te verliezen. Vreemde gewaarwording, herkent iemand dat?
In ieder geval heb ik Evy 16 uitgelopen en begin nu eindelijk weer ergens te komenik wist nog van de vorige keer dat van 15 naar 16 een enorme stap was, dus daarom ook extra rustig gedaan
![]()
En nu lekker een glas melk in het zonnetje.![]()
Ik heb er 11 op zitten nu. En inderdaad: veel lopers, maar ook ontzettend warm al!quote:Op zondag 30 maart 2014 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
Een bescheiden rondje van 15 gedaan net... moet om half 2 weg. Lekker warm al trouwens.. veel lopers buitenXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:48 schreef Twinky het volgende:
En als een hardloper het heel zwaar heeft, ga ik voor een high five.ik zou jou graag eens tegen komen!
Ik heb vanmorgen 1,5 uur gelopen! Dat is veel langer dan normaal, de rest van de week maar even rustig aan want ik wil geen blessure oplopen door fanatisme. In ieder geval: "I'm back" na de knieperikelen. Volgende week de Nescioloop van 7,5 km, dat gaat wel lukken denk ik.
Fijne zondag allemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een ontzettend grote jompel voor alle mooie prestaties van gisteren!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ynske, wil je me toevoegen op 5 oktober 2014 bij de Hoge Veluwe - trail marathon?Goede keus stip!
Vanochtend stond Corniel om 9 uur voor mijn deur, of ik een stukje mee ging rennenStiekem was dit van tevoren al afgesproken, anders lag ik uiteraard ook nog op bed. Maar vanochtend dus om half 8 de wekker gezet om nog even snel een broodje te kunnen eten.
Ik had zelf 6x5km op het programma staan met 300m wandelrust, Corniel zou de eerste 4 met me meelopen. Het was echt ontzettend gezellig weer, lekker lopen keuvelen over van alles en nog wat, maar vooral over hardlopen en wielrennen, ohja en schoenen. De tijd vloog op die manier voorbij, wat erg fijn was.
Het eerste deel gingen we lekker door het bos en over de Ermelose heide, wat erg mooi was en we hadden natuurlijk een perfect weertje. Helaas door wat trainingsachterstand en onverhard terrein kreeg Corniel het er een beetje zwaar mee. Maar we konden toch nog op een lekker tempo doorlopen. Het laatste stuk hebben we toen maar over asfalt gedaan. Goede en lekker pittige training voor Corniel!
Toen ik hem had 'thuisgebracht' moest ik nog even door voor nog 2x een 5k. Die heb ik maar even gedaan door 2 rondjes om de heide te lopen. Duurde wel weer wat langer in mijn eentje, maar hield het nog goed vol gelukkig. Laatste 5km wel iets last van mijn achillespees aan de linkerkant, maar die heeft nu gelukkig weer even rust. Volgende week een 'rustweek' met een stuk minder kilometers.
En dit jaar over de 500km.
Corniel bedankt voor een gezellige en geslaagde training!
http://www.endomondo.com/workouts/315642373/2368823
[ Bericht 2% gewijzigd door Jero_nimo op 30-03-2014 12:29:56 ]![]()
AVG. SPEEDquote:Op zondag 30 maart 2014 12:17 schreef Jero_nimo het volgende:
Even een ontzettend grote jompel voor alle mooie prestaties van gisteren!![]()
[..]Goede keus stip!
Vanochtend stond Corniel om 9 uur voor mijn deur, of ik een stukje mee ging rennenStiekem was dit van tevoren al afgesproken, anders lag ik uiteraard ook nog op bed. Maar vanochtend dus om half 8 de wekker gezet om nog even snel een broodje te kunnen eten.
Ik had zelf 6x5km op het programma staan met 300m wandelrust, Corniel zou de eerste 4 met me meelopen. Het was echt ontzettend gezellig weer, lekker lopen keuvelen over van alles en nog wat, maar vooral over hardlopen en wielrennen, ohja en schoenen. De tijd vloog op die manier voorbij, wat erg fijn was.
Het eerste deel gingen we lekker door het bos en over de Ermelose heide, wat erg mooi was en we hadden natuurlijk een perfect weertje. Helaas door wat trainingsachterstand en onverhard terrein kreeg Corniel het er een beetje zwaar mee. Maar we konden toch nog op een lekker tempo doorlopen. Het laatste stuk hebben we toen maar over asfalt gedaan. Goede en lekker pittige training voor Corniel!
Toen ik hem had 'thuisgebracht' moest ik nog even door voor nog 2x een 5k. Die heb ik maar even gedaan door 2 rondjes om de heide te lopen. Duurde wel weer wat langer in mijn eentje, maar hield het nog goed vol gelukkig. Laatste 5km wel iets last van mijn achillespees aan de linkerkant, maar die heeft nu gelukkig weer even rust. Volgende week een 'rustweek' met een stuk minder kilometers.
En dit jaar over de 500km.
Corniel bedankt voor een gezellige en geslaagde training!
4:47 min/km
Holy fuck. Da's toch niet gezond voor een training man.![]()
Net 40km gefietst. Hoe slim/dom is het om nu te gaan hardlopen?
Mooi gelopen trouwens ook iedereen gisteren! Als ik de verhalen zo lees is iedereen volgens mij ook wel tevreden, en nog wat PRs eraan. Nice!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Vergelijk nooit een training van een ander met je eigen trainingenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
Holy fuck. Da's toch niet gezond voor een training man.
Vandaag ga ik relatief ontspannen 3x5km doen. En ik zie dat eind deze week de temperaturen weer gaan dalen.![]()
![]()
Als je daarvoor hebt gezwommen en je bent voorzien van een startnummer zou ik dat zeker doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:32 schreef SiIk het volgende:
Net 40km gefietst. Hoe slim/dom is het om nu te gaan hardlopen?![]()
Wat spiritus zegt, Butter zou hier 4'00 hebben staan ofzo, in easy pace. Als het niet nog sneller is. Maar 4'50 is voor mij ongeveer easy pace. Staat in mijn schema in ieder gevalquote:Op zondag 30 maart 2014 12:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
AVG. SPEED
Holy fuck. Da's toch niet gezond voor een training man.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je daarvoor hebt gezwommen en je bent voorzien van een startnummer zou ik dat zeker doen.![]()
![]()
Triatlon (een kwart dan, of misschien zelfs 1/8ste in eerste instantie) is uiteindelijk wel m'n doel ja. Maar daar ben ik nu nog niet echt aan toe geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als je daarvoor hebt gezwommen en je bent voorzien van een startnummer zou ik dat zeker doen.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik wil ook een easy pace van 4'50, lijkt me heerlijk. Maar mijn 10k pace is 4'50quote:Op zondag 30 maart 2014 12:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat spiritus zegt, Butter zou hier 4'00 hebben staan ofzo, in easy pace. Als het niet nog sneller is. Maar 4'50 is voor mij ongeveer easy pace. Staat in mijn schema in ieder geval![]()
![]()
Maar om even serieus te reageren, het hangt nogal van wat zaken af of het nog verstandig is om te gaan lopen. Uiteindelijk draait het om een gezonde balans tussen training en rust. Wat voor jou gezond is hangt af van de intensiteit van je fietstraining, de beoogde intensiteit van je looptraining, het type looptraining etc.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Triatlon (een kwart dan, of misschien zelfs 1/8ste in eerste instantie) is uiteindelijk wel m'n doel ja. Maar daar ben ik nu nog niet echt aan toe geloof ik
Als je het gevoel hebt dat je al 'lekker gesport' hebt zou ik het niet meer doen.![]()
Meatquote:![]()
Trailen![]()
19,5 km van dit gedaan:
Helaas was dit er ook te zien:
Mijn ultraspire is ook getest en OK bevonden, mooi ochtend gelopen dus![]()
Als er een keer iemand interesse heeft in een rondje door Loonse en Drunense Duinen, ik zet er met plezier een uit om samen te lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Heftig inderdaad!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Van mij mogen er wel meer van dat soort bordjes komenHoe meer hoe beter
![]()
Het zal vooral een kwestie van wennen zijn en ga proberen juist te kijken wat ik wel kan eten... scheelt me een hoop frustratie
Ik zag al wel heel veel dingen die je wel mag: bijna alle noten, alle groenten, rijst, vlees, vis (neem onbewerkte soorten, in slavinken etc zit meestal gluten), alle kruiden (ook geen mixen nemen), dus er kan og heel veel. Maar het is wel klote. Hier alleen geen lactose en dat is al irritant.
In ieder geval succes
Verder wat verslagenbijgelezen, weer een mooi loopweekend hier.
Yuki: super gedaan!! Toch een nette tijd en ook goed op jezelf gepast. Heel leuk
Gogo: tof, 13 km.
Shit, nu ben ik de rest weer kwijt
Swets: komt vast goed. Beetje herstellen deze 2 weken en dan ga je het gewoon doen in rotterdam!
Sarasi en ynske: leuk dat t lekker gaat met trainen
Wie vandaag nog gaan lopen: succes en veel plezier. Ik ga zo ook de sloffem weer aandoen en een rondje verdwalen in het bos.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: