SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Wat een heerlijk weertje vandaag!![]()
![]()
Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen![]()
.
Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!![]()
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden;
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd:![]()
![]()
But first, let me take a selfie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooi dat het meteen over hardlopen gaatquote:
Ik ga het dit weekend ook weer eens proberen.
1
2[b]30 maart - [url=http://www.eemnesserpolderloop.nl]Polderloop (Eemnes)[/url][/b]
[*] pijll - 5km![]()
Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Oh, en zowaar niets gekocht!F means you're fucked![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Oh, en zowaar niets gekocht!Ook niets verkocht?
![]()
Geloof maar dat als ik ga loop, t uitziet als eenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef pijll het volgende:
[..]
Mooi dat het meteen over hardlopen gaat
Ik ga het dit weekend ook weer eens proberen.
[ code verwijderd ]wat net leert lopen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Ik kreeg de nieuwsbrief van de lokale Run2Day weer binnen, en daarin staan altijd een paar leuke evenementen uitgelicht hier in de regio. En er zitten vaak pareltjes tussen, dus ik dacht, ik deel ze even hier
Ik twijfel even over de Kippenren, maar die naam is zo tof dat ik die eigenlijk gewoon gelopen moet hebbenquote:Kraaijenbergse Plassenloop Linden - 5 april 2014
Zaterdag 5 april vindt de Kraaijenbergse Plassenloop plaats in Linden. Lopers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10 kilometer en 20 kilometer. Alle afstanden starten om 16:30 bij gemeenschapshuis de Burcht.
Kippenren Barneveld - 12 april 2014
Op zaterdag 12 april is het zo ver: Fladder, vlieg of sprint mee met de vijfde Kippenren in Barneveld! De ‘ren’ start vanaf het hart van het Barneveldse centrum op het Raadhuisplein en eindigt hier wederom voor alle afstanden. Er is keuze uit een achtste, kwart of halve marathon.
Rondje Millingen - 13 april 2014
Op 13 april wordt Rondje Millingen gehouden. Dit succesvolle hardloopevenement bestaat uit diverse kinderloopjes, een afstand van 5 kilometer en een ronde van 10 kilometer. De 10 kilometer loopt grotendeels door het natuurgebied de Millingerwaard.
Kleffenloop Overloon - 13 april 2014
Deelnemers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10,5 kilometer of de Halve Marathon. Net als afgelopen jaar zijn er dit jaar de jeugdafstanden, namelijk 250m bambinoloop en de 1 km jeugdloop.
Huissense stratenloop - 26 april 2014
Op 26 april 2014 is het feest in Huissen! Op deze dag organiseert hardloopvereniging Pheidippides uit Huissen de Huissense stratenloop.
Bemmelloop - 4 mei 2014
Een uitermate geschikte loop om de conditie te testen. Er is keuze uit een 5 kilometer en een 10 kilometer. Daarnaast zijn er een aantal afstanden voor de jeugd.
Veluwezoomloop Dieren - 30 mei 2014
De Veluwezoomloop voert door de schitterende geaccidenteerde omgeving van Nationaal Park Veluwezoom en ademt een enthousiaste sfeer uit. Senioren kunnen kiezen uit 5, 10 en 15 kilometer.
Putten Power Run - 30 mei 2014
De Putten Power Run is een jaarlijks terugkerende hardloopwedstrijd in Putten. De ‘run’ wordt gehouden op de vrijdag na Hemelvaartsdag. Er is keuze uit 5 km, 10 km en een halve marathon.![]()
Voor de Putten Power Run ben ik al vastgelegd, want daar werk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O nee, ik bedoelde jou niet in het bijzonder. Ik was blij om Jero's post te zien, en niet meer filmpjes van bewegende lichaamsdelen, waar ik gezien de topicnaam bang voor was. Ik quottete jou enkel omdat ik hoopte dat je me in de OP toe wou voegenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geloof maar dat als ik ga loop, t uitziet als eenwat net leert lopen
![]()
![]()
Na 2 drukke dagen vanavond weer een rondje lopen. En wat een weer!![]()
Sowieso leuk om als eerste iets te weten, zeker als het hardloopgerelateerd is.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd![]()
Tsss. Rood hoofd...
zo zie ik er al uit als ik mijn sokken aan trek...![]()
Dude! Je ziet eruit als ik. Na een avondje bankhangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaag!![]()
![]()
Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen![]()
.
Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!![]()
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden;
Dat resulteert in dit rode bezwete hoofd:
[ afbeelding ]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dude! Je ziet eruit als ik. Na een avondje bankhangen.
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./
F means you're fucked![]()
Hijg je dan ook zo als je een biertje gaat halen? Of laat je dat doen door Gogo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./
Ja doei.![]()
Helaas. Hier zijn de rollen omgedraaid en moet ik Gogo's biertjes halen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hijg je dan ook zo als je een biertje gaat halen? Of laat je dat doen door Gogo?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat zei je?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Oh, en zowaar niets gekocht!
"Tik de bal aan!"![]()
Ik vind je rood en bezweet hoor Jeroen. Is gewoon dat diffuse licht in de bossen. Daarom voel ik me in Voorthuizen ook altijd lichtvoetiger.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind je rood en bezweet hoor Jeroen. Is gewoon dat diffuse licht in de bossen. Daarom voel ik me in Voorthuizen ook altijd lichtvoetiger.Dat zal het zijn inderdaad!
![]()
![]()
Net even gerend. Kort en rustig na de afgelopen 4 keer intensief of lang. Zondag weer een duurloop van 14 km.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
[..]
Het enige rood wat ik zie is je rits en zweet zie ik helemaal niet./+1!
![]()
Pfff..
deze beter dan?
of deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Pfff..
deze beter dan?
[ afbeelding ]
of deze
Nou, vooruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Kraaijenbergse plassenloop. Dat was de eerste loop waar ik aan mee deed toen ik hier kwam wonenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kreeg de nieuwsbrief van de lokale Run2Day weer binnen, en daarin staan altijd een paar leuke evenementen uitgelicht hier in de regio. En er zitten vaak pareltjes tussen, dus ik dacht, ik deel ze even hier
[..]
Ik twijfel even over de Kippenren, maar die naam is zo tof dat ik die eigenlijk gewoon gelopen moet hebben![]()
Voor de Putten Power Run ben ik al vastgelegd, want daar werk ik. Erg leuk!
En ik heb keuzestress![]()
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).![]()
Kreeg net een notulen van de bijeenkomst die we gisteren hadden met de AV. Om terug te komen op de test die ze bij ons binnenkort gaan doen, deze test heet de Conconitest.![]()
Maar de dag erna heb ik al de Cityrun in Hilversum… Jammer!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kraaijenbergse plassenloop. Dat was de eerste loop waar ik aan mee deed toen ik hier kwam wonen. Erg leuk!
En ik heb keuzestress![]()
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).
Je had vorig jaar toch dat shitweer in Eindhoven? Je kunt voor een revanche gaan, of voor een totaal ander parcours. Ik snap het dilemma, maar ik heb geen idee wat ik zou doen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whut?! Je was er?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende:
Oh, en zowaar niets gekocht!
Ik heb vanmiddag een tanktop gekocht bij V.
Nu ik erover nadenk... Dat was ten tijde van jouw post hier, dus je was alweer thuis
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar de dag erna heb ik al de Cityrun in Hilversum… Jammer!
Je had vorig jaar toch dat shitweer in Eindhoven? Je kunt voor een revanche gaan, of voor een totaal ander parcours. Ik snap het dilemma, maar ik heb geen idee wat ik zou doen.![]()
Sowieso trails!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...![]()
![]()
snel gegoogled.... vond een plaatje...snel weer weggedrukt.... lazy Saturday morning and all thatquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef streamnl het volgende:
Kreeg net een notulen van de bijeenkomst die we gisteren hadden met de AV. Om terug te komen op de test die ze bij ons binnenkort gaan doen, deze test heet de Conconitest.
Maar wel eens intressant om onder begeleiding nauwkeurig je hartslag te bekijken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch? Dus...lekker belangrijk of je daar wel of geen 3.45 kan lopen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja met mooi weer tien minuten van Ehv afknabbelen zou me onder de 3:45 brengen en dat gaat me op de HVT waarschijnlijk niet lukken. Aan de andere kant kan ik ook gaan voor kans op zeikweer tijdens de HVT. Dat zou ook een epische ervaring zijn. Keuzes, keuzes ...F means you're fucked![]()
alleen voor Jero...voor ons oudjes niet zo meerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Twéé rondjes door Eintoven! Mind you!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:56 schreef cafca het volgende:
Rondje door Eintoven of een rondje door een prachtig natuurgebied? Nou, ik zou het wel weten![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Peer pressure is een bitchquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik het goed had begrepen, waren tijden bij trails niet zo van belang toch? Dus...lekker belangrijk of je daar wel of geen 3.45 kan lopen?![]()
Een oud collega heeft uitgesproken sub 3:45 te willen in Ehv, en dan zou hij een snellere M hebben gelopen dan Stipstreep ...![]()
Ja, dat had ik vorig jaar ook wel gewild, een 3u45 marathon. Maar tussen willen en uiteindelijk doen zit vaak nog wel een verschilletjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Peer pressure is een bitch![]()
Een oud collega heeft uitgesproken sub 3:45 te willen in Ehv, en dan zou hij een snellere M hebben gelopen dan Stipstreep ...F means you're fucked![]()
Dan was ik net weg jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whut?! Je was er?
Ik heb vanmiddag een tanktop gekocht bij V.
Nu ik erover nadenk... Dat was ten tijde van jouw post hier, dus je was alweer thuis
Volgende keer beter timen jij!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
snel gegoogled.... vond een plaatje...snel weer weggedrukt.... lazy Saturday morning and all that
Maar wel eens intressant om onder begeleiding nauwkeurig je hartslag te bekijkenabsoluut.
Ik ben ook erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.
In deze groep trainen ze op hartslag dus willen ze goed mogelijk je zones weten.
Om de 8 weken doet deze groep ook de zoladz test. Dan kan de trainers iets beter in de gaten houden als je overtraind raakt of de kantjes er van af loopt.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!![]()
Rondjesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En ik heb keuzestress
Of de M van Eindhoven (twee sfeervolle romantische rondjes door de immer pittoreske lichtstad) of de Hoge Veluwe trailmarathon (42k ploeteren door het zand).Als ik kon zou ik de Veluwe trail doen.
Ik presteerde het om binnen 5 minuten nadat ik thuis was uit mijn werk een aanvaring te hebben met mijn meneer. (Die al een week ziek thuis is en héél zielig) Dus ben ik eerst maar een frustratie intervalletje gaan doen.
Dit was het resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet ontevreden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jij hebt vorig jaar 7,7% seconden op je asselronde tempo toegelegd in de marathon. Als ik dat naar mezelf extrapoleer zou ik de marathon in 4u:23m lopen. 10 minuten langzamer dan beoogd, maar waar ik zeer tevreden mee zou zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vorig jaar ook wel gewild, een 3u45 marathon. Maar tussen willen en uiteindelijk doen zit vaak nog wel een verschilletje![]()
![]()
Normaal gesproken was dat ook gelukt, weekend begint altijd om 14:15quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan was ik net weg ja
Volgende keer beter timen jij!
Maar vandaag nietging pas tegen half 5 weg bij kantoor.
Morgen in nieuwe tanktop lopen
lolquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt vorig jaar 7,7% seconden op je asselronde tempo toegelegd in de marathon. Als ik dat naar mezelf extrapoleer zou ik de marathon in 4u:23m lopen. 10 minuten langzamer dan beoogd, maar waar ik zeer tevreden mee zou zijn
Ik was van plan om rond de 3u40 te lopen
Het wordt ook echt echt tanktopweerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Normaal gesproken was dat ook gelukt, weekend begint altijd om 14:15
Maar vandaag nietging pas tegen half 5 weg bij kantoor.
Morgen in nieuwe tanktop lopen
Die Hoge Veluwe Marathon gaat even op mijn lijstje, dat ziet er wel interessant uit eigenlijk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Bij mijn AV willen ze ook vaker een Zoladztest doen. Gelukkig weten ze van mij allang dat ik de kantjes ervanaf loopquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef streamnl het volgende:
[..]absoluut.
In deze groep trainen ze op hartslag dus willen ze goed mogelijk je zones weten.
Om de 8 weken doet deze groep ook de zoladz test. Dan kan de trainers iets beter in de gaten houden als je overtraind raakt of de kantjes er van af loopt.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!
Maar wel tof dat je het zo naar je zin hebt. Baan =![]()
Maaaarrrr als het goed is heb ik vanaf volgend weekend weer iets meer weekend, en in combinatie met m'n autootje kan ik dan weer wat vaker mee met de groep om rondjes door het bos te hupsen. Al moet ik volgende week eerst nog een asfaltwedstrijdjer rennen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef streamnl het volgende:
[..]absoluut.
Dat zeggen ze tenminste
Ik ben iig erg blij dat ik eindelijk een AV gevonden heb waar ik me thuis voel en ik heb het gevoel dat de trainers weten waar ze mee bezig zijn!Klinkt erg goed! Ben benieuwd naar de uitslag van die test!
![]()
En niet de kantjes ervanaf lopen he!![]()
![]()
Dan had je nog iets sneller moeten lopen dan je Asselronde tempoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef YUR het volgende:
[..]
lol
Ik was van plan om rond de 3u40 te lopenWant die had je naar 3u:45 gebracht.
![]()
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Have fun RD!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Succes en veel plezier!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, tas inpakken en er dan vandoor..!!![]()
![]()
Vertel mij watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan had je nog iets sneller moeten lopen dan je Asselronde tempoWant die had je naar 3u:45 gebracht.
Ergo, ik moet maar niet te optimistisch worden en blij zijn met alles tussen 4 en 4 en een half uurquote:
Bedankt voor de les!![]()
Gewoon blij zijn met de finishlijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ergo, ik moet maar niet te optimistisch worden en blij zijn met alles tussen 4 en 4 en een half uur
Bedankt voor de les!
thanks guys!
vandaag zal geen toptijd worden maar dat hoeft ook niet.
Gister een bedrijfsuitje dus veel te laat mijn bed in en als er iets is waar ik absoluut niet tegen kan dan is het wel slaaptekort
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ik kwam net een hardloopgerelateerd plaatje tegen dat wel bij de TT past
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 21:33:20 ]![]()
Mijn loopweekje zit erop. Morgen feestje in het Zuiden van het land en zondags uitbrakken.
22 heerlijke kilometers gelopen op een lekker rustig tempootje. Veel succes RD
gewoon klikken Hats. Have fun!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef hatsaflats het volgende:
Graag weer normale topictitels:
[ afbeelding ]![]()
Ja Hats, tijd voor een vent voor jou.
BTW, ooit was Corniel gespannen voor mijn eerste Bruggenloop. Vond ik destijds wel erg komisch. Maar nu heb ik hetzelfde met Swets' eerste marathon. Tot nu toe kan ik de spanning nog wel aan.![]()
Zo, morgen maar eens kijken of ik eens een 5km kan lopen. En nieuwe schoenen
dus die ga ik gelijk even goed testen
![]()
Natuurlijk! Inschrijfgeld bij een evenementquote:
Vandaag het Hardlopers Kookboek binnen gekregen. Later dit weekend maar eens in verdiepen, maar eerste indruk: nomz!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dan heb ik die ook gekocht jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Natuurlijk! Inschrijfgeld bij een evenement![]()
![]()
Vanavond pannenkoeken gebakken voor twee vrienden en hun 14 maanden oude zoon. Het was het echt waard, dat ventje heeft echt zitten smullen. Maar auw, mijn hand. Dat heeft kracht gekost. Even een paar uur laten rusten weer onder het genot van een handvol pijnstillers. Morgen een fiks rondje lopen als mijn schoenen eindelijk eens normaal gaan doen. Anders terug naar de winkel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanwege ziek zijn (acute bronchitis) mijn eerste HM af moeten zeggen, dat was enorm balen want het ging zo goed.
Twee weken niet gelopen en ik ben nu ik al weer twee weekjes voorzichtig aan het lopen.
Ik merk wel dat het een hele aanslag is geweest op mijn conditie en dat ik nog zeker nog niet voluit kan gaan. Dus het is nu rustig wat km's maken en genieten van het mooie weer.
Heb het forum ook niet gevolgd de laatste weken maar ben er weer.
RD, YUR, Swets, Quoi, GotC, Yuki, Wolve, moblo, Devv en Murmeli, zet hem op morgen, succes!![]()
Oei, dat klinkt niet best! Fijn dat je weer een beetje kunt lopen inmiddelsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:23 schreef runninglinda het volgende:
Vanwege ziek zijn (acute bronchitis) mijn eerste HM af moeten zeggen, dat was enorm balen want het ging zo goed.
Twee weken niet gelopen en ik ben nu ik al weer twee weekjes voorzichtig aan het lopen.
Ik merk wel dat het een hele aanslag is geweest op mijn conditie en dat ik nog zeker nog niet voluit kan gaan. Dus het is nu rustig wat km's maken en genieten van het mooie weer.
Heb het forum ook niet gevolgd de laatste weken maar ben er weer.
RD, YUR, Swets, Quoi, GotC, Yuki, Wolve, moblo, Devv en Murmeli, zet hem op morgen, succes!en welkom terug!
Ik heb duidelijk pre-race jitters, die zoals gewoonlijk nergens op slaan
Vanavond laat, in een vlaag van opruimwoede, al m'n wasgoed weggewerkt. Resultaat: alles ligt schoon in de kasten ik lig klaarwakker op bed
Zoals eerder al gepost, gister een bedrijfsuitje, dus laat naar bed en als er werkelijk iets is waar ik van slag van raak dan is het wel slaaptekort, daarbij nog een bilspier die nog niet helemaal meewerkt (net alsof er een knikker iedere keer heen en weer beweegt over de grote bilspier) en de omstandigheden waren niet helemaal optimaal voor de Mount Linton Muster..... maar een DNF is altijd beter dan een DNS dus in plaats van voluit had ik het ingeplanned als een "training+ rondje, geen wedstrijdtempo maar sneller dan een normaal trainingsrondje.
Maar dit waren de enige twee dingen die niet mee zaten, het weer was met 18 graden en bewolkt prima en verder natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om mijn nieuwe schoenen aan hun tweede proef te onderwerpen.
De Mount Linton Muster is een gecombineerd evenement met wandelaars, runners en vooral mountain bikers.
Mount Linton Station is met zijn 12,000 hectare (24,000 voetbalvelden) een van grotere stations in het zuiden van het Zuider Eiland en een prachtige gelegenheid om een evenement van dien aard te organiseren.SPOILER: erg kort filmpje van hoe Mount Linton er uit zietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het aantal runners was bescheiden, veel "vaste klanten" uit het harrierswereldje waren niet aanwezig en ik schat dat het met een deelnemersveld van zo'n 60man/vrouw op was.
De eerste kilometers waren redelijk vlak en gingen over, zoals het grootste gedeelte van het parkoers, over gravelroads.
Na twee kilometer draaiden we tegen de wind in er door het open karakter van de omgeving had de "Mad Dog" norwester vrij spel..... met een parkoers wat verre van vlak was en een paar lastige puisten er in had zorgde dit er voor dat de eerste helft van de race een taai stuk was.
De eerste drinkpost stond op ruim 6.5km, even wat drinken en weer verder.....
Ik voelde mijn bil wel maar het werd niet erger tijdens het lopen dus gewoon rustig mijn tempo proberen aan te houden en dat lukte aardig.
Vanaf de eerste tot de tweede drinkpost op 10km was het hele stuk pal tegenwind en ik had zoiets van "als we een loop doen dan zullen we toch op een gegeven moment wind in de rug moeten krijgen"
De tweede drinkpost, even stil gestaan om rustig te drinken zodat niet alles op de grond terecht kwam en vanaf dit punt begon ook langzaam maar zeker de klim naar de top van Linton Hill.
Een klim van twee kilometer over forestry tracks (brede paden van lang gras die als "fire break" dienen) en ja hoor, hier hadden we wind in de rug, alleen liep je hier door een pine plantage dus daar merkte je weinig van....![]()
Op de top van Linton Hill aangekomen volgde er een lange afdaling van bijna 3 kilometer naar de finish toe met de wind in de rug.
Tijdens de afdalingen en met name tijdens de lange afdaling vanaf Linton Hill bewezen mijn nieuwe schoenen dat ze voor mij "de beste hardloopschoenen zijn die ik tot nu toe gedragen heb", de dikke zool vangt een enorm groot deel van de impact van de 85kg lichaamsgewicht op, dalen gaf mij altijd problemen in de liesstreek, en de wijde toebox zorgt er voor dat er genoeg ruimte is voor je tenen en ze tijdens het dalen niet de hele tijd tegen de voorkant van je schoen aanbotsen.
Na de afdaling nog 1,5km te gaan tot aan de finish en daar zat er nog wat venijn in de staart...vlak voor het einde zat er nog een gemene klim in het parkoers waarbij er in 500m nog een hoogteverschil van 35m overwonnen moest worden.
dit overwonnen te hebben was het nog een "vlakke" kilometer naar de finish met de wind nog steeds in de rug en ik moet zeggen dat ik voldaan over de finish kwam...geen toptijd maar voor mijn gevoel wel lekker contant gelopen en als bonus 317m D+ mee gepakt (volgens Garmin dan)
http://www.endomondo.com/workouts/314953454/5355322'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En verder iedereen die vandaag nog aan de bak moet, veel plezier en succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker gelopen RD![]()
En iedereen die vandaag nog gaat, succes!
en voor volgende week ook een team gevonden voor de 6uurs Lap the Lake
Ik ken ze wel niet maar "should be right mate", ik ga er vanuit dat ze mij een ongelovelijke leuke aanvulling van hun team vinden
Alleen even kijken hoeveel rondjes we kunnen doen, wil zelf zo'n 30-40km doen dus misschien rennen we wel wat rondjes met z'n tweeen "just to do time on your feet"
en voor de filmfreaks onder ons, Mavora Lake is de lokatie van Fangorn Forest en Amon Hen in LOTR
[ Bericht 10% gewijzigd door rechtsedirecte op 29-03-2014 07:41:49 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goed verslag en goed gelopen RD!
(Ik beneid je nog steeds voor je loopomgeving. Wat lijkt het mij daar mooi)![]()
De chocolade/bietencakequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:34 schreef Yuki het volgende:
Vandaag het Hardlopers Kookboek binnen gekregen. Later dit weekend maar eens in verdiepen, maar eerste indruk: nomz!
Je kent me langer dan vandaagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt erg goed! Ben benieuwd naar de uitslag van die test!
![]()
En niet de kantjes ervanaf lopen he!Laten we het hopen dat je straks vaker gaat lopen, anders komt die sub 45 nooit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef hatsaflats het volgende:
Bij mijn AV willen ze ook vaker een Zoladztest doen. Gelukkig weten ze van mij allang dat ik de kantjes ervanaf loop
Maar wel tof dat je het zo naar je zin hebt. Baan =![]()
Maaaarrrr als het goed is heb ik vanaf volgend weekend weer iets meer weekend, en in combinatie met m'n autootje kan ik dan weer wat vaker mee met de groep om rondjes door het bos te hupsen. Al moet ik volgende week eerst nog een asfaltwedstrijdjer rennen.![]()
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Mooooooie dag om te lopen![]()
Vandaag mijn elastieken veters met lock voor het eerst proberen.
RD:
Doe Treebeard de groetjesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
en voor de filmfreaks onder ons, Mavora Lake is de lokatie van Fangorn Forest en Amon Hen in LOTR
Ja ja. Nu eerst even dit weekend een paper in elkaar knallen (dus amper naar buitenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je kent me langer dan vandaag
[..]
Laten we het hopen dat je straks vaker gaat lopen, anders komt die sub 45 nooit.), en daarna heb ik weer iets minder stress en iets meer weekend.
Veel plezier met lopen allemaal! Ik ben gelukkig weer iets fitter![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weerHeb er zin in!
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Mooooooie dag om te lopen![]()
Vandaag mijn elastieken veters met lock voor het eerst proberen.
RD:Strakblauwe lucht, zonnetje... Heerlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Tot vanmiddag! Lekker een middagje buiten rondhangen met dit weer
Dat wordt smeren!
Ultiem rustig wakker worden zo, enige dat ik hoor zijn vogeltjes. En een kerkklok. En zometeen mijn koffiezetapparaat
zal ik zeker doen als ik hem tegen kom!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[vrouwmodus]
Gisteren, naast mijn tanktop, ook twee verschillende Hema sport-bh's gekocht, met de intentie om er één terug te brengen.
Ik kan niet kiezen
[/vrouwmodus]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Niet te moeilijk doen, beiden houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:03 schreef Yuki het volgende:
[vrouwmodus]
Gisteren, naast mijn tanktop, ook twee verschillende Hema sport-bh's gekocht, met de intentie om er één terug te brengen.
Ik kan niet kiezen
[/vrouwmodus]
Jij start best wat eerder toch?![]()
Pfft verkoudheid is nog steeds niet weg, maar het is te mooi weer om niet te gaan.
Mezelf dadelijk maar eens uitlaten in het bos
Rd, leuk verslagje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En als het niet gaat kun je er altijd nog een wandeling van makenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:07 schreef Guard het volgende:
Pfft verkoudheid is nog steeds niet weg, maar het is te mooi weer om niet te gaan.
Mezelf dadelijk maar eens uitlaten in het bos
Rd, leuk verslagje![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: