Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Wat een heerlijk weertje vandaag! Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen . Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden ;
Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende: Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Ik kreeg de nieuwsbrief van de lokale Run2Day weer binnen, en daarin staan altijd een paar leuke evenementen uitgelicht hier in de regio. En er zitten vaak pareltjes tussen, dus ik dacht, ik deel ze even hier
quote:
Kraaijenbergse Plassenloop Linden - 5 april 2014 Zaterdag 5 april vindt de Kraaijenbergse Plassenloop plaats in Linden. Lopers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10 kilometer en 20 kilometer. Alle afstanden starten om 16:30 bij gemeenschapshuis de Burcht.
Kippenren Barneveld - 12 april 2014 Op zaterdag 12 april is het zo ver: Fladder, vlieg of sprint mee met de vijfde Kippenren in Barneveld! De ‘ren’ start vanaf het hart van het Barneveldse centrum op het Raadhuisplein en eindigt hier wederom voor alle afstanden. Er is keuze uit een achtste, kwart of halve marathon.
Rondje Millingen - 13 april 2014 Op 13 april wordt Rondje Millingen gehouden. Dit succesvolle hardloopevenement bestaat uit diverse kinderloopjes, een afstand van 5 kilometer en een ronde van 10 kilometer. De 10 kilometer loopt grotendeels door het natuurgebied de Millingerwaard.
Kleffenloop Overloon - 13 april 2014 Deelnemers hebben de keuze uit 5 kilometer, 10,5 kilometer of de Halve Marathon. Net als afgelopen jaar zijn er dit jaar de jeugdafstanden, namelijk 250m bambinoloop en de 1 km jeugdloop.
Huissense stratenloop - 26 april 2014 Op 26 april 2014 is het feest in Huissen! Op deze dag organiseert hardloopvereniging Pheidippides uit Huissen de Huissense stratenloop.
Bemmelloop - 4 mei 2014 Een uitermate geschikte loop om de conditie te testen. Er is keuze uit een 5 kilometer en een 10 kilometer. Daarnaast zijn er een aantal afstanden voor de jeugd.
Veluwezoomloop Dieren - 30 mei 2014 De Veluwezoomloop voert door de schitterende geaccidenteerde omgeving van Nationaal Park Veluwezoom en ademt een enthousiaste sfeer uit. Senioren kunnen kiezen uit 5, 10 en 15 kilometer.
Putten Power Run - 30 mei 2014 De Putten Power Run is een jaarlijks terugkerende hardloopwedstrijd in Putten. De ‘run’ wordt gehouden op de vrijdag na Hemelvaartsdag. Er is keuze uit 5 km, 10 km en een halve marathon.
Ik twijfel even over de Kippenren, maar die naam is zo tof dat ik die eigenlijk gewoon gelopen moet hebben
Voor de Putten Power Run ben ik al vastgelegd, want daar werk ik
Geloof maar dat als ik ga loop, t uitziet als een wat net leert lopen
O nee, ik bedoelde jou niet in het bijzonder. Ik was blij om Jero's post te zien, en niet meer filmpjes van bewegende lichaamsdelen, waar ik gezien de topicnaam bang voor was. Ik quottete jou enkel omdat ik hoopte dat je me in de OP toe wou voegen
Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Jero_nimo het volgende: Wat een heerlijk weertje vandaag! Eigenlijk stond er vandaag niets op het programma, maar kon het niet laten om mijn kleren aan te doen en er op uit te gaan. Horloge lekker thuis gelaten en gewoon lekker even genieten buiten. Over de hei hobbelen, tussendoor lekker wandelen ook en lekker het bos in. Daar een beetje spelen, rond het beekje trailen, beetje slootje springen over en weer. En dwars door het bos raggen . Toen kwam ik nog een bultje tegen en die moest ik even uitproberen, dat werd een best wel intensieve intervaltraining van ongeveer een half uurtje bultje op en af rennen. Heb genoten vandaag!
Ohja en wat gehijg voor bij de mannelijke hardheden ;
Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef YUR het volgende: Vanmiddag de middag in mijn stamkroeg (RW) doorgebracht. Ik ging gewoon ff een bakkie doen, maar toen stond ineens de New Balance-man (dezelfde die de Good Form Running clinic gaf in Rotterdam) binnen om dingen te gaan vertellen over hun (nieuwe) producten en over het bedrijf zelf. Wel tof, meteen de eerste productkennis als invalkracht opgedaan
Op vrijdag 28 maart 2014 17:59 schreef Swetsenegger het volgende: Ik vind je rood en bezweet hoor Jeroen. Is gewoon dat diffuse licht in de bossen. Daarom voel ik me in Voorthuizen ook altijd lichtvoetiger.