Zo'n vol gangpad en dan je spullen op stoelen leggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef b2py het volgende:
Is jouw net niet spitstrein ook zo leeg?
[ afbeelding ]
Alvast excuus voor de grootte, ik ben de tags vergeten voor verkleining.
Ik zit in de RandstadRail nu, aardig wat lege plekken over.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:36 schreef b2py het volgende:
Is jouw net niet spitstrein ook zo leeg?
[ afbeelding ]
Alvast excuus voor de grootte, ik ben de tags vergeten voor verkleining.
Als het goed is zo dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zit in de RandstadRail nu, aardig wat lege plekken over.
Imgur-plaatjes kun je kleiner maken door een kleine L achter de filename maar voor de punt te gooien.
In alle eerlijkheid, er wordt in dit topic ook vaak genoeg geroepen dat bij de opdrachtgever koppen moeten rollenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef b2py het volgende:
En wie heeft er debet aan, kan namelijk ook de opdrachtgever zijn.
En bovendien slaat een gesuggereerd verband als een tang op een varken...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef James1988 het volgende:
NS: Hoofdrailnet prioriteit maar geen limiet op andere concessies
Ik had kunnen weten dat ik de door de Telegraaf geserveerde soep eerst wat had moet laten afkoelen.
kijk, dat klinkt al een heel stuk beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef James1988 het volgende:
NS: Hoofdrailnet prioriteit maar geen limiet op andere concessies
Ik had kunnen weten dat ik de door de Telegraaf geserveerde soep eerst wat had moet laten afkoelen.
Aanwijzing gestoorde overweg is ook lager dan 40.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:33 schreef b2py het volgende:
Grappig, snelheidsaanwijzing 15 bestaat niet. Je hebt vijf, 40 of geen aanwijzing.
Klopt, dat is stapvoets en staat gelijk aan vijf km/hquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aanwijzing gestoorde overweg is ook lager dan 40.
Waarom zou je dan geen aanwijzing voor 15 km/u kunnen geven?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Klopt, dat is stapvoets en staat gelijk aan vijf km/h
Omdat je remafstand dan te lang is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zou je dan geen aanwijzing voor 15 km/u kunnen geven?
wat ziet dat er toch heerlijk comfortabel uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ireyon het volgende:
Interieurfoto's? Ok.
[ afbeelding ]
en m'n mooiste interieurfoto erbij als toetje.
Een Thalys in Groningenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef b2py het volgende:
Oh het gaat om de koploper, ik dacht om de Thalys daarachter..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |